eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › ARTYKUŁY ŻYWNOŚCIOWE DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ w Gimnazjum Nr 3 w Lubinie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-09

Lubin: ARTYKUŁY ŻYWNOŚCIOWE DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ w Gimnazjum Nr 3 w Lubinie.
Numer ogłoszenia: 238077 - 2009; data zamieszczenia: 09.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum nr 3 w Lubinie , ul. Gwarków 93, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 7468325, faks 076 7468328.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: gim3lubin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ARTYKUŁY ŻYWNOŚCIOWE DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ w Gimnazjum Nr 3 w Lubinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Temat: Jaja Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 2. Temat: Ziemniaki, warzywa, owoce. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 3. Temat: Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 4. Temat: Ryby przetworzone i konserwowane Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 5. Temat: Produkty mleczarskie Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 6. Temat: Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 7. Temat: Różne produkty spożywcze, produkty przemiału ziarna, oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne, warzywa przetworzone Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 8. Temat: Pierogi Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 04.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r, prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 233 z 2007r. poz.1655 z póź. zm.), spełniający warunki i wymagania kreślone w specyfikacji istotnych Warunków zamówienia (SIWIZ) oraz w art. 22 ustawy Pzp. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełniać następujące warunki oraz potwierdzić ich spełnienie wskazanymi w pkt. 6 dokumentami. Warunek do spełnienia Opis warunku 1. Wykonawca uprawniony jest do ubiegania się o udzielenie zamówienia Spełnienie warunków określonych art.22 ust.1 ustawy Pzp 2. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia Spełnienie warunków określonych w art.24 ustawy Pzp 3. Spełnienie wymagań ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. nr 171 poz. 1225 z późn. Zm.) Wykonawca musi spełniać wymagania higieniczno-sanitarne zgodnie z opisaną obok Ustawą oraz musi działać zgodnie z zasadami systemu HACCP Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1 Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu art. 24 ustawy Pzp, składa następujące oświadczenia lub dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożone na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik, d) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp - załącznik do oferty, e) oświadczenie wykonawcy, ze nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Pzp - załącznik do oferty. f) oświadczenie wykonawcy, iż spełnia wymagania higieniczno-sanitarne zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. Nr 171 poz. 1225 z późn. zm.) - formularz ofertowy, g) oświadczenie wykonawcy, iż działa zgodnie z zasadami systemu HACCP - formularz ofertowy. h) referencje na wykonywanie usług dostarczania artykułów do stołówek szkolnych, instytucji i obiektów prowadzących zbiorowe żywienie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: gim3lubin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum Nr 3 w Lubinie, ul. Gwarków 93, 59-300 Lubin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Gimnazjum Nr 3 w Lubinie, ul. Gwarków 93, 59-300 Lubin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.