Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-14
Gołymin-Ośrodek: REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH ZESPOŁU PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W GOŁYMINIE-OŚRODKU UZYTKOWANYCH PRZEZ PRZEDSZKOLE I DZIECI KLAS 0
Numer ogłoszenia: 238070 - 2009; data zamieszczenia: 14.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołymin-Ośrodek , ul. Szosa Ciechanowska 8, 06-420 Gołymin-Ośrodek, woj. mazowieckie, tel. 0 23 671 60 20, faks 0 23 671 60 93.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH ZESPOŁU PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W GOŁYMINIE-OŚRODKU UZYTKOWANYCH PRZEZ PRZEDSZKOLE I DZIECI KLAS 0.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Remont pomieszczeń w budynkach Zespołu Placówek Oświatowych w Gołyminie-Ośrodku użytkowanych przez przedszkole i dzieci klas 0. Remont dotyczy : pomieszczeń sanitarnych i socjalnych oddziału przedszkolnego, wymiany zniszczonych i nierównych posadzek w: sali przedszkolnej, szatni, stołówce, ciągu komunikacyjnym oraz klasach 0. Zakres zamówienia (robót budowlanych): -Wymiana zniszczonych podłóg z tworzyw sztucznych wraz z warstwą wyrównującą - m2 209,60 -Wymiana zniszczonych podłóg z terakoty na gres z przygotowaniem podłoża - m2 269,23 -Remont posadzki w sali przedszkolnej polegającej na rozbiórce podłoża betonowego, ustabilizowaniu gruntu, wykonanie nowych warstw podbudowy, ułożenie posadzki z klepki - m2 68,80 -Ułożenie płytek glazury w sanitariatach - m2 97,68 -Roboty malarskie towarzyszące w/w robotom - m2 389,00 -Wymiana instalacji wodociągowej w sanitariatach - mb 58 -Wymiana osprzętu i przyborów sanitarnych: - umywalki - szt. 9 - brodziki - szt. 2 - ustępy - szt. 9 - zlewozmywaki - szt.9 -Wymiana mieszaczy ciepłej wody - szt.2 -Wymiana zniszczonych skrzydeł drzwiowych - szt. 4 -Wymiana zniszczonych przegród ustępowych - kpl. 2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Przystępujący do przetargu zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości 4000,00 złotych. Wadium może być wniesione zgodnie z art. 43 Ustawy PZP.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający wymagania art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1656 ze zmianami) oraz spełniający warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, tj.: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych) 2) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy PZP 2. Oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania 3. Dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiada wymagane uprawnienia (uprawnienia budowlane zgodnie z art. 12 ust. 1 i 2 Prawa budowlanego) oraz aktualne ubezpieczenie OC - przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa wraz z kserokopiami tych dokumentów. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie dróg, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz terminu i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje zamawiających, protokoły odbioru robót) 5. Wykaz kadry inżynieryjno - technicznej odpowiedzialnej za realizację zamówienia Wykonawca musi obowiązkowo dołączyć do oferty uprawnienia, proponowanego przez Wykonawcę kierownika robót budowlanych do kierowania i nadzorowania robót oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający wymagania art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1656 ze zmianami) oraz spełniający warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, tj.: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych) 2) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): 1. Oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy PZP 2. Oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania 3. Dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiada wymagane uprawnienia (uprawnienia budowlane zgodnie z art. 12 ust. 1 i 2 Prawa budowlanego) oraz aktualne ubezpieczenie OC - przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa wraz z kserokopiami tych dokumentów. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie dróg, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz terminu i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje zamawiających, protokoły odbioru robót) 5. Wykaz kadry inżynieryjno - technicznej odpowiedzialnej za realizację zamówienia Wykonawca musi obowiązkowo dołączyć do oferty uprawnienia, proponowanego przez Wykonawcę kierownika robót budowlanych do kierowania i nadzorowania robót oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada lub jakim dysponuje Wykonawca ) 7. Oświadczenie dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej firmy z podaniem obrotów i zysków za rok obrotowy 2008, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 8. Oświadczenie dotyczące posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9. Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru 10. Wypełniony formularz cenowy - kosztorys ofertowy) 11. Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. 12. Dowód wniesienia wadium..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uggolymin.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Gołyminie-Ośrodku, ul. Szosa Ciechanowska 8, 06-420 Gołymin-Ośrodek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Gołyminie-Ośrodku, ul. Szosa Ciechanowska 8, 06-420 Gołymin-Ośrodek.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa żłobka gminnego w formule zaprojektuj i wybuduj w Karnicach
- UTWORZENIE ŻŁOBKA NR 1 PRZY UL. PUŁASKIEGO 7A W MYSZKOWIE - ROBOTY BUDOWLANE - ZADANIE DOFINANSOWANE W RAMACH PROGRAMU AKTYWNY MALUCH 2022-2029
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





