Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-30
Ząbkowice Śląskie: Dostawa Urządzeń komputerowych, oprogramowania i maszyn
biurowych
Numer ogłoszenia: 238059 - 2007; data zamieszczenia: 30.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Ząbkowicach Śląskich, ul. Sienkiewicza 11, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 8162800, fax 074 8162850.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zabkowicki.powiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Urządzeń komputerowych, oprogramowania i maszyn biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa - Urządzeń komputerowych, oprogramowania i maszyn biurowych: Część I - urządzenia komputerowe, oprogramowanie i maszyny biurowe. 1. Monitor LCD 21 cali - 1 szt. 2. Napęd optyczny z interfejsem USB - 1 szt. 3. Zasilacz awaryjny UPS - 10 szt. 4. Zestaw komputerowy z monitorem LCD drukarką laserową i oprogramowaniem - 3 szt. 5. Serwer Linux - 1 szt. 6. Ploter - 1szt. + oprogramowanie wersja Professional i Standard. 7. Kserokopiarka- 1 szt. 8. Pamięć RAM SODIMM - 1 szt. 9. Panel przedni USB - 1 szt. 10.Dysk twardy HDD - 1 szt. 11.Urządzenie wielofunkcyjne - drukarka - 1szt. 12.Karta pamięci USB Flash 16 GB - 1 szt. 13.Pendrive - 6 szt. 14.Pamięci DDR 512MB - 1 szt. 15.Skaner A3 - 1 szt. 16.Program OŚRODEK 5 wersja dla WINDOWS (licencja) - 1 szt. 17.System operacyjny Windows XP - 6szt. 18.Program antywirusowy (licencji) - 100 szt. 19.Oprogramowanie do tworzenia geodezyjnych map i szkiców wraz z modułami - 1 szt. Część II - oprogramowanie do zarządzania majątkiem rzeczowym. 1. Oprogramowanie do zarządzania majątkiem rzeczowym wraz z wdrożeniem, drukarką kodów kreskowych, kolektorem danych - 1 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.23.31.50 - Napędy dysku optycznego Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.31.50 - Napędy dysku optycznego Oryginalny kod CPV: 29.85.00.00 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające Kod CPV wg słownika 2008: 35.10.00.00 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające Oryginalny kod CPV: 30.23.13.00 - Komputery biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery Oryginalny kod CPV: 30.23.32.35 - Plotery Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.40 - Plotery Oryginalny kod CPV: 30.24.72.00 - Oprogramowanie do obróbki obiektów graficznych Kod CPV wg słownika 2008: 48.32.80.00 - Pakiety oprogramowania do przetwarzania obrazów Oryginalny kod CPV: 30.12.10.00 - Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.10.00 - Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące Oryginalny kod CPV: 30.21.72.30 - Pamięci Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.30 - Pamięci Oryginalny kod CPV: 30.21.71.00 - Części komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.71.00 - Części komputerów Oryginalny kod CPV: 30.23.31.71 - Dyski Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny Oryginalny kod CPV: 30.23.32.34 - Kolorowe drukarki atramentowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.24.13.20 - Uaktualnienia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 72.54.00.00 - Usługi modernizowania komputerów Oryginalny kod CPV: 30.24.14.00 - Oprogramowanie systemów operacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 48.62.00.00 - Systemy operacyjne Oryginalny kod CPV: 30.24.21.00 - Oprogramowanie antywirusowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego Oryginalny kod CPV: 30.24.13.10 - Programy komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.24.40.00 - Oprogramowanie do zarządzania Kod CPV wg słownika 2008: 48.16.00.00 - Pakiety oprogramowania bibliotecznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują potencjałem technicznym osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków: Zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów dołączonych do oferty, które zostały określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, -Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert, -Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, -Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22.ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 4 do SIWZ. -Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie - z wykorzystaniem wzoru zał. nr 5 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zabkowicki.powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe ul. Sienkiewicza 11 57-200 Ząbkowice Śl. pok.110.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. Sienkiewicza 11 57-200 Ząbkowice Śl. kancelaria pok.204.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Urządzenia komputerowe, oprogramowanie i maszyny biurowe..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Monitor LCD 21 cali - 1 szt. 2. Napęd optyczny z interfejsem USB - 1 szt. 3. Zasilacz awaryjny UPS - 10 szt. 4. Zestaw komputerowy z monitorem LCD drukarką laserową i oprogramowaniem - 3 szt. 5. Serwer Linux - 1 szt. 6. Ploter - 1szt. + oprogramowanie wersja Professional i Standard. 7. Kserokopiarka- 1 szt. 8. Pamięć RAM SODIMM - 1 szt. 9. Panel przedni USB - 1 szt. 10.Dysk twardy HDD - 1 szt. 11.Urządzenie wielofunkcyjne - drukarka - 1szt. 12.Karta pamięci USB Flash 16 GB - 1 szt. 13.Pendrive - 6 szt. 14.Pamięci DDR 512MB - 1 szt. 15.Skaner A3 - 1 szt. 16.Program OŚRODEK 5 wersja dla WINDOWS (licencja) - 1 szt. 17.System operacyjny Windows XP - 6szt. 18.Program antywirusowy (licencji) - 100 szt. 19.Oprogramowanie do tworzenia geodezyjnych map i szkiców wraz z modułami - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.50-4, 30.23.31.50-7, 29.85.00.00-2, 30.23.13.00-0, 30.26.00.00-9, 30.23.32.35-7, 30.24.72.00-4, 30.12.10.00-3, 30.21.72.30-4, 30.21.71.00-4, 30.23.31.71-0, 30.23.32.34-0, 30.23.31.71-0, 30.21.61.10-0, 30.24.13.20-9, 30.24.14.00-4, 30.24.21.10-0, 30.24.13.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Oprogramowanie do zarządzania majątkiem rzeczowym..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie do zarządzania majątkiem rzeczowym wraz z wdrożeniem, drukarką kodów kreskowych, kolektorem danych. - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.40.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZĄBKOWIC ŚLĄSKICH
- "TERMOMODERNIZACJA WIELORODZINNYCH KOMUNALNYCH BUDYNKÓW MIESZKALNYCH W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH" składająca się z czterech zadań
- "Modernizacja energetyczna budynku OSP w Olbrachcicach Wielkich; Remont pomieszczeń strażnicy uszkodzonych w wyniku powodzi we wrześniu 2024 roku w OSP w Olbrachcicach Wielkich"
- "Modernizacja energetyczna budynków Ochotniczych Straży Pożarnych" z podziałem na dwa zadania
- Remont drogi powiatowej nr 3158D w miejscowości Braszowice, km 7+321 - 7+940
- "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ" składającego się z dwóch zadań
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu drogi powiatowej nr 3174D na odcinku Jaworek - Sieroszów, km 1+394 - 6+674
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia informatycznego do Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi
- "Dostawa sprzętu oraz usługa szkolenia w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa urządzeń audiowizualnych, urządzeń druku 3D i sprzętu komputerowego
- Dostawa serwerów, urządzeń sieciowych i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Siewierz oraz notebooków ze środków własnych
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Zespołu Szkół nr 18 w Warszawie
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Zamawiającego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.