Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2009-12-09
Lublin: Dostawa pieluchomajtek dla doros³ych i folii operacyjnej.
Numer og³oszenia: 238053 - 2009; data zamieszczenia: 09.12.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4 , ul. dr K. Jaczewskiego 8, 20-954 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-81 72-44-360, faks 081 746-71-55.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spsk4.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa pieluchomajtek dla doros³ych i folii operacyjnej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieluchomajtek dla doros³ych i folii operacyjne. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na 2 zadania..
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.00.00 - Materia³y medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: W postêpowaniu uczestniczyæ mog± wykonawcy, którzy: a) posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, co oznacza, ¿e: - podmiot zosta³ zarejestrowany we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, - nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne lub uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania, decyzj± w³a¶ciwego organu, - nie zachodz± przes³anki wykluczenia okre¶lone w art. 24 ustawy; b) posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi± pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 24 Prawa zamówieñ publicznych. d) nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 24 Prawa zamówieñ publicznych. Ocena spe³nienia warunków wymaganych od wykonawców nastêpowaæ bêdzie w oparciu o dokumenty do³±czone zgodnie z wymaganiami Zamawiaj±cego.
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Dla oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu wymaga siê dostarczenia nastêpuj±cych dokumentów 1) aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed terminem sk³adania ofert 2) aktualne za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u ZUS-u lub KRUS-u potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne lub za¶wiadczenia potwierdzaj±ce uzyskanie przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub roz³o¿enia na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymania w ca³o¶ci wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert dotyczy spó³ek cywilnych - w przypadku za¶wiadczenia z Urzêdu Skarbowego wystawionego na ka¿dego ze wspólników z osobna - nale¿y wskazaæ w za¶wiadczeniu numer identyfikacji podatkowej spó³ki; w przypadku braku numeru NIP spó³ki w w/w dokumencie - nale¿y dodatkowo przed³o¿yæ za¶wiadczenie o nie zaleganiu z podatkiem VAT przez spó³kê (art. 96 ust. 11 ustawy o VAT) dotyczy spó³ek jawnych - za¶wiadczenia z Urzêdu Skarbowego musz± byæ wystawione na spó³kê, a nie na wspólników z osobna 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego - w zakresie okre¶lonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 Prawa zamówieñ publicznych - wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego - w zakresie okre¶lonym art. 24 ust. 1 pkt. 9 Prawa zamówieñ publicznych - wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert UWAGA: Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje siê do §2 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 pa¼dziernika 2008r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mog± byæ sk³adane..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - jako¶æ - 30
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk4.lublin.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: SPSK4 w Lublinie, Dzia³ Zamówieñ Publicznych i Marketingu pok. 001.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 18.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Ofertê i próbki nale¿y sk³adaæ w Kancelarii Ogólnej SPSK-4 na I piêtrze.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Pieluchomajtki dla doros³ych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieluchomajtek dla doros³ych: rozmiar L-60 000 szt. rozmiar M-3 900 szt..
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jako¶æ - 30
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Folie operacyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa folii operacyjnej: 60cm x 85 cm-60 szt. 50cm x 45 cm-60 szt 38cm x 25 cm-1 800 szt.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jako¶æ - 30
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Us³ugi pralnicze wraz z transportem dla jednostek UMCS w Lublinie
- "Us³uga wdro¿enia i utrzymywania obs³ugi wydruku na rzecz Starostwa Powiatowego w Lublinie"
- Dostawa 4 szt. nowych mobilnych przyczep socjalnych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Lublinie
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych, w tym us³ug pocztowych o charakterze powszechnym na rzecz Zamawiaj±cego w zakresie przesy³ek w formacie od S do L
- Us³uga wykonania przegl±dów, serwisu, konserwacji i bie¿±cego utrzymania 7 agregatów pr±dotwórczych ³±cznie z uk³adami SZR'ów Socomec Atys M 6e
- Dostawa umundurowania dla Stra¿y Miejskiej Miasta Lublin w 2025 r. - koszule
wiêcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa akcesoriów i materia³ów pomocniczych do wykonywania oznaczeñ laboratoryjnych
- "Doposa¿enie magazynów ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej oraz szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy"
- Dostawy ró¿nych materia³ów medycznych w podziale na 3 czê¶ci.
- "Zakup i dostawa sprzêtu dla potrzeb ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony i Obrony Ludno¶ci Cywilnej na lata 2025-2026"
- Zakup zasobów i infrastruktury niezbêdnej do realizacji zadañ ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej.
- EOP.332.35.25 Dostawa materia³ów medycznych do SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku
wiêcej: Materia³y medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





