eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bierawa › Dostawa używanego autobusu dla potrzeb Urzędu Gminy Bierawa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-11

Bierawa: Dostawa używanego autobusu dla potrzeb Urzędu Gminy Bierawa
Numer ogłoszenia: 238048 - 2015; data zamieszczenia: 11.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bierawa , ul. Wojska Polskiego 12, 47-240 Bierawa, woj. opolskie, tel. 077 4872266, faks 077 4872262.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierawa.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa używanego autobusu dla potrzeb Urzędu Gminy Bierawa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego autobusu dla potrzeb Urzędu Gminy Bierawa. Szczegółowy opis minimalnych parametrów technicznych i warunków, jakim musi odpowiadać pojazd: 1. Rok produkcji - nie starszy niż 2010 rok, 2. Przebieg całkowity - nie więcej niż 220 000 km, 3. Podstawowe dane techniczne: - długość całkowita - nie więcej niż 9000 mm, - szerokość całkowita - nie więcej niż 2450 mm, - wysokość całkowita - nie więcej niż 3400 mm, - całkowita ilość miejsc - nie mniej niż 28 + kierowca + pilot, - drzwi pasażerskie - 2 szt. drzwi przed pierwszą i za tylną osią, otwierana na zewnątrz, możliwość automatycznego otwarcia pierwszych i drugich drzwi z zewnątrz jak i z miejsca pracy kierowcy, - dopuszczalna prędkość 100 km/h, 4. Silnik: - wysokoprężny, chłodzony cieczą - minimalna moc 175 kW - pojemność nie mniejsza niż 6800 cm3 - wymagana norma co najmniej EURO4 5. Skrzynia biegów automatyczna 6. Koła jezdne - zużycie każdej opony maksymalnie 35 % - jedno kompletne koło zapasowe 7. Zawieszenie pneumatyczne 8. Układ hamulcowy: - ABS - ASR - retarder/intarder 9. Powłoka lakiernicza zewnętrzna bez ubytków i śladów korozji 10. Wnętrze autobusu: a) Stanowisko pracy kierowcy: - fotel kierowcy zwieszenie pneumatyczne, podłokietniki dwustronne - mikrofon dla kierowcy - sterowanie lusterek zewnętrznych z miejsca pracy kierowcy - gniazdo ładowarki - podgrzewana szyba kierowcy - rolety na przedniej szybie i bocznej szybie kierowcy b) Wnętrze - dywan w środkowej części - zasłony dla szyb bocznych c) Miejsca siedzące dla pasażerów - siedzenia uchylne - tapicerowane z zagłówkami oraz podnóżkiem - siateczka i rozkładany stolik - opcja możliwości przesunięcia siedzenia równolegle do rzędu siedzeń - pasy bezpieczeństwa d) luk dachowy przynajmniej 1 sztuka e) wentylator dachowy do wywiewu powietrza przynajmniej 1 sztuka 11. Wyposażenie autobusu: - klimatyzacja - lodówka - DVD z co najmniej jednym monitorem - toaleta - indywidualne dysze nawiewu i oświetlenia dla pasażerów - trójkąt ostrzegawczy 1 sztuka - apteczka pierwszej pomocy 1 sztuka - gaśnice 2 sztuki - kamizelka ostrzegawcza dla kierowcy - mikrofon dla pilota - radio - hak z tyłu pojazdu 12. Autobus w dniu dostawy ma być po przeglądzie wraz z wymianą filtrów i płynów eksploatacyjnych w autoryzowanej stacji producenta układu napędowego. 13. Oferowany autobus powinien: - spełniać wymogi określone w: ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137, z późn. zm.) oraz rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 215 r. poz. 305, z późn. zm.), - nie być uszkodzony lub powypadkowy - być dopuszczony do ruchu na terenie Polski w dniu końcowego odbioru - czynności związane z rejestracją pojazdu przeprowadzi zamawiający; w przypadku, gdy na podstawie dostarczonych przez wykonawcę dokumentów zamawiającemu odmówi się rejestracji i dopuszczenia pojazdu do ruchu, całość kosztów związanych z dostosowaniem autobusu i dokumentów do polskich norm i wymagań poniesie wykonawca; - wszystkie urządzenia oraz wyposażenie powinny być sprawne technicznie - po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty, w obecności przedstawicieli wykonawcy i zamawiającego, dokonane zostaną oględziny oferowanego przedmiotu zamówienia - celem sprawdzenia jego zgodności z opisem zawartym w SIWZ i złożonej ofercie (w przypadku koniecznych oględzin poza terytorium Polski, wykonawca zorganizuje transport dla nie więcej niż trzech przedstawicieli zamawiającego), zostanie również przeprowadzona jazda próbna w celu sprawdzenia prawidłowego działania podzespołów; - po zawarciu umowy obowiązuje rękojmia za wady fizyczne i prawne na dostarczony autobus, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U.z 2014 r. poz. 121, z późn. zm.). Wszystkie niezbędne dokumenty Wykonawca przekaże Zamawiającemu w dniu odbioru pojazdu..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00 - Autobusy i autokary .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej 2 dostawy autobusu o wartości co najmniej 250 000,00 zł każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń-na formularzu oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 3. Specyfikacja autobusu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 96
  • 2 - Norma emisji spalin - 4

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siwz dostępna będzie w siedzibie Zamawiającego w cenie 6,00zł, pok nr 37 lub za zaliczeniem pocztowym. Urząd Gminy Bierawa, ul. Wojska Polskiego 12, 47-240 Bierawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bierawa, ul. Wojska Polskiego 12, 47-240 Bierawa, pokój 31.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.