eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiętochłowiceRealizacja zasiłków z pomocy społecznej w formie sprzedaży bezgotówkowej pieczywa, nabiału, warzyw i pozostałych artykułów spożywczych, artkułów mięsno- wędliniarskich oraz środków czystości na rzecz klientów OPS

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-12

Świętochłowice: Realizacja zasiłków z pomocy społecznej w formie sprzedaży bezgotówkowej pieczywa, nabiału, warzyw i pozostałych artykułów spożywczych, artkułów mięsno- wędliniarskich oraz środków czystości na rzecz klientów OPS
Numer ogłoszenia: 237957 - 2012; data zamieszczenia: 12.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Katowicka 35, 41-600 Świętochłowice, woj. śląskie, tel. 032 2455104, faks 032 2455104.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.swietochlowice.info

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc społeczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja zasiłków z pomocy społecznej w formie sprzedaży bezgotówkowej pieczywa, nabiału, warzyw i pozostałych artykułów spożywczych, artkułów mięsno- wędliniarskich oraz środków czystości na rzecz klientów OPS.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zasiłków z pomocy społecznej w formie sprzedaży bezgotówkowej, w podziale na 3 zadania, to jest : Zadanie 1 - Sprzedaż bezgotówkowa pieczywa, nabiału, warzyw oraz pozostałych artykułów spożywczych, Zadanie 2 - Sprzedaż bezgotówkowa artykułów mięsno - wędliniarskich, Zadanie 3 - Sprzedaż bezgotówkowa środków czystości, na terenie Miasta Świętochłowice osobom, którym przyznane zostało decyzją administracyjną Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej świadczenie w formie niepieniężnej. Sprzedaż może być prowadzona jedynie w sklepach lub punktach handlowych znajdujących się na terenie Miasta Świętochłowice, które spełniają wymogi dotyczące sprzedaży detalicznej artykułów spożywczych i chemicznych. 2. Ilość oraz wartość zrealizowanych zasiłków będzie uzależniona od aktualnych potrzeb Zamawiającego. Sprzedaż będzie realizowana jako całość zamówienia lub w częściach. 3. W formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, Zamawiający określił wykaz towarów będący przedmiotem niniejszego zamówienia. W wykazie ujęto zestaw towarów będących artykułami pierwszej potrzeby, z wyłączeniem napojów alkoholowych, papierosów i luksusowych wyrobów czekoladowych. 4. Cena poszczególnych towarów powinna być stała przez okres obowiązywania zawartej umowy. 5. Wartość wydanych towarów osobie uprawnionej nie może przekroczyć kwoty przyznanego decyzją administracyjną świadczenia. 6. Sprzedaż towarów będzie przebiegała następująco: a) Zamawiający przekazywać będzie Wykonawcy imienny wykaz osób, którym przyznano świadczenia, wraz z określeniem wartości pieniężnej tych świadczeń, w terminie uzależnionym od potrzeb Zamawiającego, jednak nie rzadziej, niż jeden raz w miesiącu, b) Wykonawca otrzyma zapłatę za zrealizowany przedmiot zamówienia przelewem na konto w terminie 14 dni od dnia przedłożenia ewidencji wydanych towarów wraz z wykazem imiennym osób, którym przyznano świadczenia, zgodnie z załącznikami 3 i 4 do SIWZ. 7. Przedmiot umowy Wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie z wzorem umowy oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2, 15.13.11.20-2, 15.81.10.00-6, 03.22.10.00-6, 15.50.00.00-3, 33.74.11.00-7, 33.76.10.00-2, 33.71.16.10-6, 39.83.21.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, na zasadzie spełnia -nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, na zasadzie spełnia -nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, na zasadzie spełnia -nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, na zasadzie spełnia -nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, na zasadzie spełnia -nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops.swietochlowice.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świetochłowice, ul. Katowicka 35, pokój 304.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Świetochłowice, ul. Katowicka 35, pokój 304.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzedaż bezgotówkowa pieczywa, nabiału, warzyw oraz pozostałych artykułów spożywczych,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1 - pieczywo, nabiał , warzywa oraz pozostałe artykuły spożywcze ( koszyk artykułów): Lp. Nazwa artykułu Jednostka miary Ilość Cena netto ( w zł ) Cena brutto ( w zł ) 1. Chleb 0,5 kg szt. 1 2. Bułka 100 g szt. 1 3. Cukier kg 1 4. Mąka kg 1 5. Ryż kg 1 6. Makaron kg 1 7. Kapusta kiszona kg 1 8. Ziemniaki kg 1 9. Cebula kg 1 10. Marchew kg 1 11. Pietruszka korzeń kg 1 12. Seler kg 1 13. Mleko 3,2 % folia 0,9 l szt. 1 14. Masło 200 g szt. 1 15. Margaryna zwykła 250g szt. 1 16. Serek do smarowania 100 g szt. 1 17. Ser biały kg 1 18. Kefir 0,5 l szt. 1 RAZEM ZESTAW - -.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzedaż bezgotówkowa artykułów mięsno - wędliniarskich,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 2 - artykuły mięsno- wędliniarskie ( koszyk artykułów ): Lp. Nazwa artykułu Jednostka miary Ilość Cena netto ( w zł ) Cena brutto ( w zł ) 1. Pasztet kg 1 2. Kiełbasa zwyczajna kg 1 3. Mięso mielone kg 1 4. Wędlina mielonka kg 1 5. Parówki grube kg 1 6. Kurczak świeży kg 1 RAZEM ZESTAW - -.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzedaż bezgotówkowa środków czystości..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 3 - środki czystości ( koszyk artykułów ): Lp. Nazwa artykułu Jednostka miary Ilość Cena netto ( w zł ) Cena brutto ( w zł ) 1. Proszek 600 g szt. 1 2. Mydło toaletowe 100 g szt. 1 3. Szampon do włosów 250 ml szt. 1 4. Płyn do mycia naczyń 500 ml szt. 1 5. Papier toaletowy zwykły ( 8 rolek ) szt. 1 RAZEM ZESTAW - -.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.74.11.00-7, 33.76.10.00-2, 39.83.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.