eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówZarządzanie i nadzór inwestorski nad zadaniem inwestycyjnym pn. Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową Laboratorium Drogowego wraz z urządzeniami budowlanymi i wiatą garażową.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-01

Kraków: Zarządzanie i nadzór inwestorski nad zadaniem inwestycyjnym pn. Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową Laboratorium Drogowego wraz z urządzeniami budowlanymi i wiatą garażową.
Numer ogłoszenia: 237921 - 2010; data zamieszczenia: 01.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie , ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4172172, 4172179, 4172183, faks 012 4110118.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie i nadzór inwestorski nad zadaniem inwestycyjnym pn. Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową Laboratorium Drogowego wraz z urządzeniami budowlanymi i wiatą garażową..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja niniejszej usługi odbywać się będzie w dwóch etapach, zgodnie z podziałem przyjętym dla realizacji robót budowlanych, zgodnie z którym: - etap I - stanowi zarządzanie i nadzór inwestorski nad projektowaniem i budową budynku obejmującego część badawczą laboratorium drogowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, - etap II - stanowi zarządzanie i nadzór inwestorski nad projektowaniem i budową budynku obejmującego część biurową laboratorium drogowego wraz z wiatą garażową oraz z pełną infrastrukturą techniczną. Nadzór nad każdym z wymienionych powyżej etapów będzie obejmować następujące czynności: a) zarządzanie i nadzór w okresie prac projektowych, b) zarządzanie i nadzór w okresie realizacji robót budowlanych, c) zarządzanie i nadzór w okresie gwarancji i rękojmi..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) minimum dwie usługi, każda polegająca na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad budową obiektu biurowego, o kubaturze powyżej 5 000 m3.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby, na każdą funkcję wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania: 1) osoba proponowana do pełnienia funkcji Inspektora ds. projektowych: minimalne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności architektonicznej, posiada min 5-letnie doświadczenie na stanowisku projektanta lub sprawdzającego dokumentacji projektowej. 2) osoba proponowana do pełnienia funkcji Inspektora ds. konstrukcyjno - budowlanych: minimalne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do wykonywania robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, posiada min 3-letnie doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dokument lub dokumenty, z których wynikać będzie uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, o którym mowa w pkt 1, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany i warunki zmian postanowien umowy zostały szczegółowo określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: bezpłatnie na stronie internetowej, płatne za zaliczeniem pocztowym lub w kasie w siedzibie Zamawiajacego koszt:20,00 PLN.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2010 godzina 10:30, miejsce: siedziba Zamawiającego ul. Mogilska 25 pokój 304.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przewidywany termin zakończenia realizacji zamówienia określa się na 30 miesięcy od podpisania umowy. Przewidywane terminy sprawowania nadzoru nad realizacją etapu I: a. nadzór nad przygotowaniem dokumentacji projektowej - od podpisania umowy do odbioru kompletnej dokumentacji projektowej - ok. 3 m-ce; b. nadzór nad realizacją robót budowlanych - od przekazania terenu budowy do uzyskania prawomocnego pozwolenia na użytkowanie - ok. 11 m-cy; c. nadzór w okresie gwarancji i rękojmi - 12 m-cy od uzyskania prawomocnego pozwolenia na użytkowanie; Przewidywane terminy sprawowania nadzoru nad realizacją etapu II: a. nadzór nad przygotowaniem dokumentacji projektowej - od rozpoczęcia prac projek-towych dla etapu II do odbioru kompletnej dokumentacji projektowej - ok. 4 m-ce; b. nadzór nad realizacją robót budowlanych - od przekazania terenu budowy do uzyskania prawomocnego pozwolenia na użytkowanie - ok. 11 m-cy; c. nadzór w okresie gwarancji i rękojmi - 12 m-cy od uzyskania prawomocnego pozwolenia na użytkowanie; Termin rozpoczęcia prac projektowych dla etapu II określa się wstępnie na 1.01.2011r. W przypadku nie uchwalenia nowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Wieliczka tym terminie, termin rozpoczęcia prac projektowych ulegnie zmianie, jednak nie później niż do 30.09.2011r. W przypadku nie uchwalenia nowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Wieliczka w terminie do 30.09.2011r., realizacja usługi nadzoru nad realizacją etapu II nie nastąpi..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.