Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-30
Warszawa: Ochrona i zabezpieczenie obiektów Pływalni przy ul. Rokosowskiej 10 ,
obiektu Hali Sportowej przy ul. Nowowiejskiej 37 b oraz obiektu przy ul. Usypiskowej 1 w Warszawie wraz z przyległymi terenami oraz konwój wartości pieniężnych z obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Ochota, położonych przy ul. Nowowiejskiej 37 B i ul. Rokosowskiej 10 do oddziału Banku Pekao S.A. położonego przy ul. Grójeckiej 1/3
w Warszawie, w okresie od 1.01.2008 do 31.12.2008
Numer ogłoszenia: 237919 - 2007; data zamieszczenia: 30.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Ochota, ul. Nowowiejska 37b, 02-010 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8248386, fax 022 8248385.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.osirochota.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona i zabezpieczenie obiektów Pływalni przy ul. Rokosowskiej 10 , obiektu Hali Sportowej przy ul. Nowowiejskiej 37 b oraz obiektu przy ul. Usypiskowej 1 w Warszawie wraz z przyległymi terenami oraz konwój wartości pieniężnych z obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Ochota, położonych przy ul. Nowowiejskiej 37 B i ul. Rokosowskiej 10 do oddziału Banku Pekao S.A. położonego przy ul. Grójeckiej 1/3 w Warszawie, w okresie od 1.01.2008 do 31.12.2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona i zabezpieczenie obiektów Pływalni przy ul. Rokosowskiej 10, obiektu Hali Sportowej przy ul. Nowowiejskiej 37 b oraz obiektu przy ul. Usypiskowej 1 w Warszawie wraz z przyległymi terenami oraz konwój wartości pieniężnych z obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Ochota, położonych przy ul. Nowowiejskiej 37 B i ul. Rokosowskiej 10 do oddziału Banku Pekao S.A. położonego przy ul. Grójeckiej 1/3 w Warszawie, w okresie od 1.01.2008 do 31.12.2008
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 8.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 8.000 zł brutto(słownie: osiem tysięcy złotych) w jednej z poniższych form: 8.1.1 przez wpłacenie wymaganej kwoty wadialnej na konto zamawiającego nr: PKO SA IV oddział w WARSZAWIE: 28 1240 1053 1111 0010 1215 8006 (kopię wpłaty poświadczoną za zgodność z oryginałem i podpisaną rzez osobę uprawnioną do podpisania oferty należy dołączyć do oferty) 8.1.2 przez złożenie w depozyt do kasy Zamawiającego oryginału poręczenia bankowego (w poręczeniu należy wskazać zamawiającego jako beneficjenta i zastrzec, że poręczenie będzie wyegzekwowane lub wymagalne na pierwsze żądanie Zamawiającego po wystąpieniu chociaż jednej z okoliczności o których mowa w art. 46 ust. 5 ustawy) lub oryginału poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 8.1.3 przez złożenie w depozyt do kasy zamawiającego oryginału gwarancji bankowej (w gwarancji należy wskazać Zamawiającego jako beneficjenta i zastrzec, że gwarancja będzie wyegzekwowana lub wymagalna na pierwsze żądanie Zamawiającego po wystąpieniu chociaż jednej z okoliczności o których mowa w art. 46 ust. 5 ustawy) 8.1.4 przez złożenie w depozyt do kasy zamawiającego oryginału gwarancji ubezpieczeniowej ( w gwarancji należy wskazać Zamawiającego jako beneficjenta i zastrzec, że gwarancja będzie wyegzekwowana lub wymagalna na pierwsze żądanie Zamawiającego po wystąpieniu chociaż jednej z okoliczności o których mowa w art. 46 ust. 5 ustawy) 8.1.5 przez złożenie w depozyt do kasy zamawiającego oryginału poręczenia udzielonego przez jeden z podmiotów, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późń. zm.) ( w poręczeniu należy wskazać Zamawiającego jako beneficjenta i zastrzec, że gwarancja będzie wyegzekwowana lub wymagalna na pierwsze żądanie Zamawiającego po wystąpieniu chociaż jednej z okoliczności o których mowa w art. 46 ust. 5 ustawy) 8.2 Wykonawca składa wadium w wybranej przez siebie formie. 8.3 Oryginał wadium w formie poręczenia, gwarancji lub ubezpieczenia należy złożyć najpóźniej w terminie składania ofert. 8.4 Uwaga! Nie wolno oryginału wadium w formie poręczenia, gwarancji lub ubezpieczenia wpinać w ofertę - wadium dostarczyć do Zamawiającego odrębnie. 8.5 Brak wadium powoduje uznanie oferty za nieważną. 8.6 Wadium wniesione po terminie, w formie nieprzewidzianej ustawą lub niezgodnie z warunkami sformułowanymi w niniejszej SIWZ spowoduje uznanie oferty za nieważną 8.7 Okres ważności wadium liczony od terminu składania ofert (który należy traktować jako dzień 0) nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 8.8 W przypadku przedłużenia terminu związania ofertą Wykonawca jest zobowiązany przedłużyć termin ważności wadium lub wnieść nowe wadium ważne przez okres przedłużenia terminu związania ofertą. 8.9 Wadium zostanie zwrócone w następujących przypadkach: 8.9.1 niezwłocznie po wygaśnięciu terminu związania ofertą, 8.9.2 niezwłocznie po zawarciu umowy z wybranym wykonawcą, 8.9.3 niezwłocznie po wyborze oferty, na pisemny wniosek wykonawcy, którego oferty nie wybrano ( wniosek o zwrot wadium pozbawia Wykonawcę prawa do wniesienia protestu) 8.9.4 niezwłocznie po rozstrzygnięciu postępowania i wygaśnięciu terminu ustawowego na wniesienie protestów, 8.9.5 niezwłocznie po rozstrzygnięciu postępowania i wszystkich wniesionych protestów. 8.10 Wadium w formie pieniężnej zostanie zwrócone z doliczeniem należnych odsetek (wg stawek oprocentowania rachunku bieżącego Zamawiającego) i potrącenia kosztów związanych z przelewem na konto Wykonawcy 8.11 Wadium zostanie zatrzymane przez Zamawiającego w następujących przypadkach: 8.11.1 gdy wykonawca odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 8.11.2 gdy wykonawca nie wniesie wymaganego zabezpieczenia umowy, 8.11.3 jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1 W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 5.1.1 Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art 22 oraz 24 ustawy. 5.1.2 Posiadają Koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia i konwoju oraz przy wykonywanych pracach zatrudniają pracowników nadzoru posiadających uprawnienia niezbędne do wykonywania zamówienia. 5.1.3 Posiadają środki techniczne w postaci centrum łączności radiowej działającej na przydzielonych minimum dwóch pasmach częstotliwości, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 5.1.4 Posiadają polisę ubezpieczeniową deliktową i kontraktową w zakresie OC na kwotę minimum 2.000.000 zł ( słownie: dwa miliony złotych) na jedno i wszystkie zdarzenia, obowiązującą na cały okres wykonywania zamówienia. 5.1.5 Wykażą się niezbędnym doświadczeniem polegającym na wykonaniu w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 3 zamówień obejmujących okres minimum 1 roku, dotyczących ochrony obiektów użyteczności publicznej, w tym co najmniej 2 obiektów sportowych. 5.1.6 Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotowego zamówienia, tzn. posiadają rachunek lub zdolność kredytową potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości co najmniej 300.000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.2 W celu potwierdzenia spełnienia stawianych warunków niezbędne jest złożenie przez Oferentów następujących dokumentów i zaświadczeń: 5.2.1 Oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust 1 pkt 1-3 oraz braku podstaw do wykluczenia na podstawie art 24 ust 1 i ust 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5.2.2 aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.2.3 Jeżeli Oferent wyznacza do podpisania oferty osobę, która nie posiada prawa samodzielnego reprezentowania firmy/spółki, bądź udziela pełnomocnictwa innej osobie, niż to wynika z dokumentu rejestrowego - wymagane jest dodatkowo złożenie pełnomocnictwa udzielonego przez uprawnioną reprezentację Oferenta 5.2.4 Upoważnienie do reprezentowania Oferenta w części jawnej posiedzenia komisji przetargowej, do badań mających na celu sprawdzenie oświadczeń, dokumentów i przedłożonych informacji, do wyjaśniania technicznych aspektów złożonej oferty, 5.2.5 Oświadczenie o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat i składek na obowiązkowe ubezpieczenia społeczne oraz o braku zadłużeń wobec m. st. Warszawy (na wypełnionym formularzu), potwierdzone zaświadczeniami z ZUS i Urzędu Skarbowego wydanymi nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, 5.2.6 Koncesja Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, o której mowa 5.1.2 SIWZ 5.2.7 Wykazu zrealizowanych zamówień zgodnie z dyspozycją pkt. 5.1.5 SIWZ z załączonymi stosownymi referencjami, na formularzu stanowiącym Zał. Nr 7 do SIWZ. 5.2.8 Polisa o której mowa w pkt 5.1.4 SIWZ, 5.2.9 Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wg której potwierdza wielkość posiadanych środków finansowych, o której mowa w pkt 5.1.6. 5.2.10 Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności reprezentantów Oferenta albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 5.2.11 Pozwolenie radiowe wydane przez Prezesa Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty w odniesieniu do wymagań odnośnie łączności radiowej stawianych Wykonawcom w pkt. 5.1.3 SIWZ. 5.3 Ocena warunków wymienionych w pkt. 5.1 niniejszej Specyfikacji zostanie dokonana na podstawie dokumentów zawartych w ofercie, zgodnie z pkt. 5.2 SIWZ, według kryteriów spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie odrzuceniem oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. doświadczenie zawodowe - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osirochota.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawa w Dz. Ochota ul. Rokosowska 10 02-348 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2007 godzina 12:00, miejsce: Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawa w Dz. Ochota ul. Rokosowska 10 02-348 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności.
- Przygotowywanie i dowożenie obiadów klientom Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie
- RZP-65/KS/2025 - Dostawa aparatu do znieczulenia.
- Wielodetekcyjny czytnik mikropłytek o wysokiej czułości wraz z oprogramowaniem sterującym oraz wyposażeniem dodatkowym
- Serwis i wsparcie techniczne systemu LAB3000
- KZP/20/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i dostawa systemów monitoringu wizyjnego CCTV i alarmowego, usługa ochrony mienia i osób oraz świadczenie usługi monitoringu wraz z możliwością reagowania patrolu interwencyjnego w GBL
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bielanach Wrocławskich.
- USŁUGA OCHRONY OSÓB, OBIEKTU I MIENIA WRAZ Z MONITOROWANIEM SYGNAŁÓW LOKALNEGO SYSTEMU ALARMOWEGO W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W RADOMSKU
- Usługi ochrony osób i mienia w Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu
- Usługa ochrony budynku Podkarpackiego Centrum Nauki
- Świadczenie usługi polegającej na ochronie osób i mienia w obiektach Miejskiego Centrum Kultury w Bydgoszczy.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





