eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa tabletów medycznych (Nr rej. I/23/14)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-14

Poznań: Dostawa tabletów medycznych (Nr rej. I/23/14)
Numer ogłoszenia: 237841 - 2014; data zamieszczenia: 14.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu , ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147, 61-545 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8310142, 8310242, faks 61 8310107.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.orsk.ump.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tabletów medycznych (Nr rej. I/23/14).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, wdrożenie i serwis gwarancyjny tabletów medycznych i oprogramowania aplikacyjnego Eskulap na potrzeby usprawnienia procesu leczenia pacjentów, określone w Załączniku nr 2 do SIWZ, w którym podano szacunkową ilość produktów. Zamawiający wymaga od Wykonawcy: - Zaoferowania sprzętu i ewentualne części zamiennych (dostarczanych w trakcie trwania serwisu gwarancyjnego) fabrycznie nowych, nieużywanych i nieregenerowanych. - Rok produkcji sprzętu i ewentualnych części zamiennych: minimum 2014. - Aby tablety przeznaczone były do zastosowań na rynku medycznym, powinny posiadać oznakowanie CE, deklarację zgodności z dyrektywą dotyczącą kompatybilności elektromagnetycznej (EMC 2004/108/WE) oraz dyrektywą dotyczącą niskonapięciowych wyrobów elektrycznych (2006/95/WE). - wszystkie egzemplarze dostarczonych tabletów medycznych mają być tego samego typu/modelu. - zapewnienia Zamawiającemu minimum 60-miesięcznego wsparcia (m.in. dostęp do aktualizacji, opieka autorska) dla rozwiązania będącego przedmiotem zamówienia, w szczególności także w zakresie jego dostosowywania do zmienianych przez ustawodawcę przepisów. Rozwiązanie będące przedmiotem zamówienia powinno umożliwiać jego rozwój w kierunku elektronicznej dokumentacji medycznej, bez konieczności wymiany oprogramowania aplikacyjnego a także bez konieczności wymiany i rozbudowy sprzętu nabywanego w niniejszym postępowaniu. - Przedmiot zamówienia nie może mieć gorszych parametrów technicznych, aniżeli te opisane w poniższej Tabeli: Nazwa komponentu Minimalne wymagania Procesor min. 1,5 GHz Pamięć Wewnętrzna min. 16GB, z możliwością rozszerzenia Ekran o Przekątna ekranu min. 10 cali o Rozdzielczość natywna 1280x800 o Wielodotykowy Obudowa producenta o Możliwa dezynfekcja roztworem z zawartością alkoholu o Norma szczelności minimum IP67 o Konstrukcja wytrzymująca upadek z wysokości do 1 metra Wbudowane czytniki o Czytnik kodów kreskowych 1D i 2D o Czytnik NFC i RFID Komunikacja o Bluetooth o Wireless 802.11b/g/n o 3G Inne o Programowalne przyciski o Waga tabletu do 1 kg o Wbudowane kamery przednia i tylna o Wbudowane mikrofon i głośniki o Port ładowania o Uchwyt na rękę Bateria o Typu hot-swap o Czas pracy do 8 godzin pracy Stacja dokująca o Dedykowana do ładowania jednego urządzenia. o Tego samego producenta co tablet o Możliwa dezynfekcja roztworem z zawartością alkoholu Gwarancja i warunki serwisu tabletu o Gwarancja producenta - 36 miesięcy o Czas reakcji Wykonawcy na awarię - do 24 godz. o Czas naprawy sprzętu liczony od czasu reakcji - określony w ofercie - do 21 dni. Brak naprawy sprzętu w terminie do 21 dni skutkuje koniecznością dostarczenia przez Wykonawcę, bez dodatkowych opłat, nowego sprzętu o parametrach nie gorszych niż uszkodzony tablet. o W przypadku dwóch awarii sprzętu uniemożliwiających jego użytkowanie w pełnym zakresie funkcjonalnym, Wykonawca wymieni urządzenie na nowe, o parametrach nie gorszych niż uszkodzony tablet, bez dodatkowych opłat. o Gwarancja na wymienione tablety czy podzespoły - 36 miesięcy Oprogramowanie dostępowe na urządzenie: Licencja dostępowa Windows Client Access License (CAL) w wersji edukacyjnej (na urządzenie) Oprogramowanie aplikacyjne Eskulap na nieograniczoną liczbę użytkowników o Licencja otwarta na moduł Eskulap - ordynacja lekarska o Licencja otwarta na moduł Eskulap - panel lekarski wraz z licencją na Eskulap NT oraz migracją licencji na sprzęt o Licencja otwarta na moduł Eskulap - mObchód Wykonawca zobowiązany jest: - wskazać w ofercie producenta, model oraz dokładny opis parametrów, jeśli producent przewiduje konfiguracje alternatywne dla danego modelu - Załącznik 2 do SIWZ - dostarczyć licencje niewyłączne, na czas nieokreślony, do użytku przez nieograniczoną liczbę użytkowników (licencje otwarte) na oprogramowanie aplikacyjne Eskulap na potrzeby usprawnienia procesu leczenia pacjentów, tj. moduły: Eskulap - ordynacja lekarska, Eskulap - mObchód, Eskulap - panel lekarski wraz z licencją Eskulap NT oraz migracją licencji na sprzęt. Serwis i opieka autorska dla oprogramowania licencyjnego - 12 m-cy. Warunki usług towarzyszących dostawie tabletów medycznych i oprogramowania aplikacyjnego określono w umowie. Czas trwania gwarancji na tablety medyczne - 36 miesięcy, czas trwania serwisu gwarancyjnego i opieki autorskiej na oprogramowanie aplikacyjne - 12 m-cy. Termin dostawy zamówienia - maksymalnie 14 dni od daty zawarcia umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.70.00 - Medyczne urządzenia komputerowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w formie pieniężnej winno wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania! Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu; - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - w gwarancjach bankowych; - w gwarancjach ubezpieczeniowych; - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz.275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na poniższy rachunek bankowy: PKO Bank Polski 12 1020 4027 0000 1802 1079 7183 z dopiskiem Wadium - I-23-14 Dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie kserokopię potwierdzenia (Za zgodność z oryginałem) należy dołączyć do oferty, natomiast oryginał potwierdzenia włożyć do koperty. Zamawiający zwraca wadium: 1. wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po unieważnieniu postępowania; 2. wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 3. niezwłocznie, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 2, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: 1. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni niniejszy warunek jeśli będzie posiadał uprawnienia do świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, a w szczególności prawo do dystrybucji sprzętu i oprogramowania aplikacyjnego, będącego przedmiotem zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni niniejszy warunek jeśli posiada minimum 1 zakończone wdrożenie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowemu zamówieniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni niniejszy warunek jeśli posiada odpowiednie kwalifikacje do świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, a w szczególności, iż zatrudnia pracowników, którzy posiadają udokumentowane umiejętności administrowania oprogramowaniem aplikacyjnym, będącym przedmiotem zamówienia oraz zarządzania motorem bazy danych, na którym opiera się oprogramowanie aplikacyjne.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) Oświadczenie Wykonawcy stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że oferowane tablety przeznaczone są do zastosowań na rynku medycznym, posiadają oznakowanie CE, deklarację zgodności z dyrektywą dotyczącą kompatybilności elektromagnetycznej (EMC 2004/108/WE) oraz dyrektywą dotyczącą niskonapięciowych wyrobów elektrycznych (2006/95/WE). 2) Oświadczenie Wykonawcy, iż zaoferowane tablety medyczne będą kompatybilne z systemem informatycznym Eskulap.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) W przypadku gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z właściwego rejestru, należy dołączyć oryginał lub odpis notarialny pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy, podpisany przez osoby do tego umocowane zgodnie z odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 2) Formularz ofertowy (sporządzony wg wzoru Zamawiającego). 3) Cennik (sporządzony wg wzoru Zamawiającego). 4) Oświadczenie Wykonawcy, iż zaoferowany tablety medyczne posiadają 36-miesięczną gwarancję producenta. 5) Oświadczenie Wykonawcy o odpowiedzialności względem Zamawiającego za to, że jest uprawniony do wprowadzania do obrotu oprogramowania zainstalowanego na dostarczonym sprzęcie oraz za to, że Zamawiający wskutek zawarcia niniejszej umowy będzie upoważniony do korzystania z oprogramowania dostarczonego wraz z tabletami medycznymi. 6) Oświadczenie Wykonawcy o podjęciu wszelkich środków zabezpieczających Zamawiającego od jakichkolwiek roszczeń stron trzecich odnośnie naruszenia patentu, licencji, znaku towarowego lub wzoru przemysłowego, wynikających z wykorzystania tabletów medycznych oraz oprogramowania objętego dostawą. 7) Dowód wniesienia wadium. 8) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informacja o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (sporządzona wg wzoru Zamawiającego).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Termin dostawy - 2

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Tak. Określone w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.orsk.ump.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ortopedyczno - Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM w Poznaniu ul. 28 Czerwca 1956r nr 135/147, 61-545 Poznań - Sekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia (pok. 173 i 174).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Szpitala (pok. 35), mieszcząca się w siedzibie Zamawiającego przy ul. 28 Czerwca 1956r nr 135/147.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.