Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-30
Kraków: Dostawa warzyw i owoców na 2008r.
Numer ogłoszenia: 237830 - 2007; data zamieszczenia: 30.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Krakowska 55, 31-066 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4306317, fax 012 4306212.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dpskrakowska.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samodzielna jednostka organizacyjna Systemu Pomocy Społecznej Gminy Miejskiej Kraków..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa warzyw i owoców na 2008r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców w podziale na 3 pakiety nr: 6/1- warzywa, 6/2- owoce cytrusowe, tropikalne i owoc jagody, 6/3- owoce pestkowe, jabłka,gruszki. ( 1 pakiet = 1 część ). Szczegółowy wykaz asortymentu, jego opis oraz ilości podane są w Formularzu cenowym stanowiącym zał. nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00 - 01.10.00.00 01.11.20.00 - 01.11.20.00 01.13.12.00 - 01.13.12.00 01.13.13.20 - 01.13.13.20 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający wymagania określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia-nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty, a których wykaz zawiera punkt VII i XI specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć: 1) wypełniony formularz oferty - zał. nr 1 do siwz, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- zał. nr 2 do siwz, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) Formularz cenowy - zał. nr 3 do siwz, 5) oświadczenie o spełnianiu przez oferowaną dostawę wymagań określonych przez zamawiającego- zał. nr 4 do siwz, 6) formularz (opis) potwierdzający spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego - zał. nr 5 do siwz, 7) zaparafowany wzór umowy - zał. nr 6 do siwz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dpskrakowska.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej, 31-066 Kraków, ul. Krakowska 55..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55, Sekretariat- pokój nr 1..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 6/1:warzywa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa warzyw m.in. ziemniaki,marchew,pietruszka. Szczegółowy wykaz asortymentu, jego opis oraz ilości podane są w Formularzu cenowym stanowiącym zał. nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.11.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 6/2: owoce cytrusowe, tropikalne i owoc jagody..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa owoców cytrusowych, tropikalnych min. pomarańczy, arbuzów, malin. Szczegółowy wykaz asortymentu, jego opis oraz ilości podane są w Formularzu cenowym stanowiącym zał. nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.13.12.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 6/3: owoce pestkowe, jabłka,gruszki..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jabłek, gruszek,śliwek. Szczegółowy wykaz asortymentu, jego opis oraz ilości podane są w Formularzu cenowym stanowiącym zał. nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.13.13.20-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- (DFP.271.229.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych.
- Zakup i dostawa samochodów ciężarowych do 3,5 tony z przestrzenią ładunkową w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026- powtórzenie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- DZ.271.105.2025 Modernizacja elektroenergetyczna pawilonu M2 w ramach zadania: "Montaż zasilacza UPS w pawilonie M2 wraz z niezbędną infrastrukturą elektryczną oraz adaptacją pomieszczeń (....)
- DFP.271.219.2025.BM Dostawa rejestratora temperatury i wilgotności pomieszczenia oraz temperatury dowolnego medium z wykorzystaniem dodatkowej sondy wraz niezbędnymi licencjami i akcesoriami (Zestaw).
- Dostawa pierwiastków chemicznych o wysokiej czystości dla WIMiIP KC-DE-zp.272-666/25
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





