To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-05
Koszalin: Zorganizowanie pobytu uczestników XXIII Ogólnopolskiej i III Międzynarodowej Konferencji Naukowo-Dydaktycznej Teorii Maszyn i Układów Mechatronicznych, w terminie od 19.09.2012 r. do 22.09.2012 r. w miejscowości Kołobrzeg
Numer ogłoszenia: 237788 - 2012; data zamieszczenia: 05.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 143100 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Koszalińska, ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, faks (094) 34-78-636.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie pobytu uczestników XXIII Ogólnopolskiej i III Międzynarodowej Konferencji Naukowo-Dydaktycznej Teorii Maszyn i Układów Mechatronicznych, w terminie od 19.09.2012 r. do 22.09.2012 r. w miejscowości Kołobrzeg.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zorganizowanie pobytu uczestników XXIII Ogólnopolskiej i III Międzynarodowej Konferencji Naukowo-Dydaktycznej Teorii Maszyn i Układów Mechatronicznych, w terminie od 19.09.2012 r. do 22.09.2012 r. w miejscowości Kołobrzeg w zakresie określonym w SIWZ oraz formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na następujących warunkach: -uczestnicy zakwaterowani w jednym ośrodku, -maksymalna ilość wszystkich uczestników konferencji 75 osób, -zakwaterowanie w pokojach jednoosobowych (40 uczestników) i dwuosobowych (35 uczestników) ze śniadaniem, -wyposażenie pokoi: łazienka, telewizor, telefon, -dostęp do Internetu na terenie obiektu, -sale konferencyjne ze sprzętem multimedialnym (rzutnik, ekran, nagłośnienie, komputer): - jedna sala na 80, - jedna sala na 40 osób, -catering (kawa, herbata, woda mineralna, ciastka) podczas przerw między obradami - przez trzy dni- sześć razy w całym okresie konferencji (19.09.2012 r., 20.09.2012 r., 21.09.2012 r.), -cztery obiady (19.09.2012 r., 20.09.2012 r., 21.09.2012 r., 22.09.2012 r.), -jedna kolacja, -kolacja - grill, -uroczysta kolacja, -możliwość zorganizowania własnej recepcji na czas trwania konferencji, -parking do dyspozycji uczestników konferencji na terenie obiektu, -Organizacja rejsu statkiem po Bałtyku (1,5-2 godz. z dojazdem autokarem do portu i z powrotem do ośrodka). Przyjazd i zakwaterowanie uczestników konferencji w godzinach porannych 19.09.2012r. Obrady w ramach konferencji będą się odbywały w dniach od 19.09.2012 r. (od godziny 12:00) do obiadu 22.09.2012r.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE RELAX INN JERZY BYKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE RELAX INN JERZY BYKOWSKI
- Przedsiębiorstwo Usługowe RELAX Inn Jerzy Bykowski, ul. Królowej Jadwigi 21, 78-400 Szczecinek, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41666,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 43428,00
Oferta z najniższą ceną: 43428,00 / Oferta z najwyższą ceną: 91518,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Dostawa sadzonek drzew dla RDW w Stargardzie
- Zbieranie i wywóz do utylizacji padłych zwierząt wolno żyjących (dzikich) z pasów drogowych dróg wojewódzkich na terenie Województwa Zachodniopomorskiego
- "Dostawa fabrycznie nowego wózka widłowego ".
- Usługi wywozu na wysypisko nieczystości stałych z tzw. dzikich wysypisk, z terenów Gminy Miasto Koszalin zarządzanych przez ZBM w Koszalinie
- Sprzedaż i dostawa nowego fortepianu z ławą koncertową i pokrowcem na potrzeby szkoły
- Promocja Gminy Miasto Koszalin poprzez dyscyplinę sportową: piłka ręczna kobiet
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zorganizowanie i obsługa konferencji dotyczącej profilaktyki zdrowia oraz innych obszarów działalności kół gospodyń wiejskich w dniach 15-16 grudnia 2025 r. w Białymstoku".
- Zorganizowanie konferencji dotyczącej profilaktyki zdrowia oraz innych obszarów działalności kół gospodyń wiejskich
- Zorganizowanie i obsługa konferencji dotyczącej profilaktyki zdrowia oraz innych obszarów działalności kół gospodyń wiejskich w dniu 18 grudnia 2025 r. w Opolu
- "Zorganizowanie i obsługa spotkania doradztwa i innych partnerów AKIS w dniach 15-16.12.2025 r.".
- Organizacja pobytu uczestników Konferencji pt.: "Globalne konteksty poszanowania praw i wolności człowieka". Znak sprawy: DZPZ.283.99.2025.MW
- Usługa polegająca na wsparciu Krajowego Centrum Bankowania Tkanek i Komórek w przeprowadzeniu w 2025 roku szkolenia ... pt. "Zasady pracy w pomieszczeniach czystych"
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





