Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-23
Łomża: Dostawa i montaż urządzeń sportowych do sali gimnastycznej w ramach zadania :Przebudowa budynku basenu na salę gimnastyczną przy I Liceum Ogólnokształcącym w Łomży.
Numer ogłoszenia: 237776 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łomża , pl. Stary Rynek 14, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2156711, fax. 086 2156706.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://um.lomza.pl/bip/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż urządzeń sportowych do sali gimnastycznej w ramach zadania :Przebudowa budynku basenu na salę gimnastyczną przy I Liceum Ogólnokształcącym w Łomży..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż urządzeń sportowych do sali gimnastycznej w ramach zadania: Przebudowa budynku basenu na salę gimnastyczną przy I Liceum Ogólnokształcącym w Łomży WYKAZ URZĄDZEŃ I SALA SPORTOWA 1.Kosze stałe naścienne, składane na ścianę, do gry w koszykówkę, tarcza akrylowa przezroczysta 105x180cm z osłoną dolnej części krawędzi, obręcze uchylne, konstrukcja o długości od 100-250cm, siatka do obręczy turniejowa 2 szt. 2.Tablica do koszykówki 90x120cm, przezroczysta. Włókno epoksydowe 17mm mocowane na ramie, konstrukcja stała (max długość do L=1,00 m), obręcz uchylna, słona dolnej części tablicy. 4szt. 3.Zestaw do gry w siatkówkę (słupki przyścienne z regulacją wysokości, stanowisko sędziowskie, siatka turniejowa 3mm, linka kewlarowa, osłona słupa profesjonalna, antenki do siatkówki 1 kpl. 4.Ławki drewniane mocowane do wystających fundamentów żelbetowych wzdłuż ściany podłużnej (narożniki zaokrąglone) z listwami odbojowymi 18 mb 5.Drabinki przyścienne, drewniane, wzdłuż ściany podłużnej + elementy mocujące 17,1 mb 6.Zabudowa grzejników i rur (wg zał. 7 do SIWZ) 23,5 mb 7.Kotara z konstrukcją do pionowego podnoszenia i opuszczania z napędem elektrycznym wraz z montażem 11,60 mb 8.Piłki do koszykówki (rozmiar 6 -10 szt. rozmiar 7 -10 szt.) 20 szt. 9.Piłki do siatkówki 15 szt. 10.Materac gimnastyczny twardy 200x120x10cm 20 szt. 11.Skrzynia gimnastyczna trapezowa 7-mio sekcyjna 1 szt. 12.Piłki lekarskie (2x1kg, 5x2kg, 10x3kg, 3x4kg) 20 szt. 13.Odskocznia gimnastyczna 1 szt. 14.Pachołki 20 szt. 15.Ławeczki do ćwiczeń 3m 10szt. 16.Zestaw do skoku wzwyż (zeskok 300x200x40cm,stojaki,poprzeczka z włókna szklanego) 1 kpl -poprzeczki z włókna szklanego . 5szt 17.Tablica świetlna wyników (goście-gospodarze) wraz z instalacją elektryczną, obsługa tablicy bezprzewodowo, obsługa podstawowych gier sportowych 1 szt. 18.Zabezpieczenie drzwi aluminiowych 4 kpl II SIŁOWNIA: Konstrukcja: Wykonana z wysokiej jakości profili zamkniętych o grubości ścianki minimum 3-4 mm. Obciążenia: Płytki stalowe z osadzonymi tulejkami z tworzywa zapewniającymi cichą pracę podczas ćwiczeń. Obciążenia wykonuje się w zależności od przeznaczenia płytek: 2,5 kg, 5 kg, 7,5 kg, 10 kg. Stosy obciążników osadzone na chromowanych prętach prowadzących na gumowych amortyzatorach w celu stłumienia drgań. Cięgna: Linki stalowe o średnicy 5-6 mm o wytrzymałości 1900 daN, linki kevlarowe o średnicy 7 mm i wytrzymałości 1040 daN, pasy o wytrzymałości 2800 daN. Rolki prowadzące: wykonane z wysokowytrzymałego tworzywa sztucznego z osadzonymi dwoma łożyskami kulkowymi. Osłony: wykonane z blachy stalowej, pełne lub z tworzywa Powłoki: Konstrukcja pokrywana lakierem utwardzalnym w temperaturze 120 C. Niektóre elementy pokryte powłokami galwanicznymi. Tapicerka: Elementy tapicerowane pokryte poroflexem, a w miejscach narażonych na szybsze zużycie - podwójnie. 1.Drabinki przyścienne, drewniane, wzdłuż ściany podłużnej 7,2 mb 2.Ławki drewniane przenośne 9,0 mb 3.Zabudowa grzejników (wg detalu) 15,7 mb 4.Przyrząd do ćwiczeń łydek siedząc 1 szt. 5.Wieża pięciostacyjna 1 szt. 6.Przyrząd do ćwiczeń mięśni prostych brzucha 1 szt. 7.Suwnica na krążki do ćwiczenia mięśni nóg 1 szt. 8.Wyciskanie ciężaru siedząc 1 szt. 9.P-d do ćwiczeń mięśni dwugłowych i czterogłowych uda 1 szt. 10.P-d do ćwiczeń mięśni piersiowych i łopatkowych 1 szt. 11.P-d do ćwiczeń mięśni przywodzicieli-odwodzicieli combi 1 szt. 12.Przyrząd do ćwiczeń mięśni pośladkowych 1 szt. 13.Ława skośna regulowana 1 szt. 14.Ławka odwrotnie skośna regulowana 1 szt. 15.Stojak na krążki 1 szt. 16.Ławka do wyciskania siedząc ze stojakami 1 szt. 17.Ławka do ćwiczeń bicepsów 1 szt. 18.Stojaki regulowane niskie 1 szt. 19.Zestaw sztangielek 2-30 kg ze stojakiem 1 szt. 20.Gryf łamany 25 z tulejami 50, L=1220 1 szt. 21.Gryf prosty 25 z tulejami 50, L=1500 1 szt. 22.Gryf olimpijski 30 z tulejami 50, L=2200 1 szt. 23.Gryf z obłym wygięciem 1 szt. 24.Prosty drążek obrotowy 1 szt. 25.Długi drążek pełny 1 szt. 26.Uchwyt do ciągania siedząc 1 szt. 27.Lina do tricepsów 1 szt. 28.Obciążnik talerzowy 50 1,25 kg 1 szt. 29.Obciążnik talerzowy 50 2,5 kg 1 szt. 30.Obciążnik talerzowy 50 5 kg 1 szt. 31.Obciążnik talerzowy 50 10 kg 1 szt. 32.Obciążnik talerzowy 50 15 kg 1 szt. 33.Obciążnik talerzowy 50 20 kg 1 szt. 34.Obciążnik talerzowy 50 25 kg 1 szt. III SALA DO GRY W TENISA ORAZ INNYCH ZAJĘĆ SPORTOWYCH 1.Stół do gry w tenisa stołowego -składany na kółkach 6 szt. 2.Zabudowa grzejników (wg detalu) 11,7 mb 3.Siatka do tenisa stołowego 20 szt. 4.Rakietka 30 szt. 5.Piłeczki 300 szt. 6.Zestaw do badmintona rakietki 30 szt. konstrukcje (siatka + słupki) 7.Komplet do piłki ręcznej bramka 3x2 m, aluminiowa, demontowalna, montowana do ściany i do posadzki na talerzykach 2 szt. piłki rozmiar dla kobiet 20 szt. 8.Piłki do footsalu (halowej piłki nożnej) 10 szt. 9.Zestaw do unihocka - bramki 2 szt. - kije 20 szt. - piłeczki 20 szt. 10.Bieżnia elektryczna elektryczne napędzanie pasa, kąt ustawiania bieżni - elektrycznie, maksymalne obciążenie 130 kg, możliwość składania 3 szt. 11.Rower magnetyczny(ergometr) sterowany opór elektrycznie (możliwość korzystania z programów), obciążenie min. 105 kg 3 szt. 12.Wioślarz magnetyczny, system magnetyczny wewnętrzny, maksymalne obciążenie 100 kg 2 szt. 13.Crosstrainer (orbitrek magnetyczny), system magnetyczny wewnętrzny, regulacja oporu, maksymalne obciążenie 120 kg 2 szt. 14.Steper, kolumna z uchwytami, regulacja wysokości stepu, maksymalne obciążenie 100 kg 2 szt. 15.Maty do ćwiczeń fitness 20 szt. 16.Przejezdny wózek na piłki z materiału, składany 2 szt. 17.Regał metalowy na sprzęt sportowy, 5 półek 1 szt. 18.Wózek - regał na piłki przejezdny, konstrukcja stalowe, nogi na kółkach skrętnych 2 szt. 19.Szafka sprzętowa, regulowane półki 1 szt. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń sportowych w Sali gimnastycznej przy I liceum Ogólnokształcącym w Łomży..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 7.000,00 zł Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj najpóźniej do 05.11.2008r. do godz. 9:00 .III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24.ustawy. - Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów, określonych w pkt. 6 SIWZ. - Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń dokumentów, dostarczonych przez Wykonawców wg formuły spełnia / nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. - Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez podmiot oferty wspólnej (konsorcjum) będzie dokonana na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, które są wymagane od podmiotu wiodącego i każdego uczestnika konsorcjum (szczegółowo wymienione w pkt. 6.1. Ocena spełniania posiadania niezbędnego potencjału ekonomicznego oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia będzie dokonana po zsumowaniu potencjałów ekonomicznego i technicznego uczestników konsorcjum oraz osób personelu kierowniczego przewidzianych do uczestnictwa w wykonaniu zamówienia, którymi dysponują łącznie uczestnicy konsorcjum. W przypadku oceny posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia konieczne jest, aby przynajmniej jeden z uczestników konsorcjum spełnił to wymaganie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt.5.1 SIWZ, Wykonawca składa - wraz z ofertą, sporządzoną ściśle wg załącznika nr 1 - następujące dokumenty, oświadczenia i informacje: 1)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2; /w celu potwierdzenia warunków: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 2)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; /w celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym/: 3)Wykaz wykonanych dostaw w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem dostawom, stanowiącym przedmiot zamówienia ( wyposażenie sal gimnastycznych i sportowych, siłowni, sal fitness, itp.) o wartości co najmniej 100 000,0zł oraz dołączy dokumenty (np. referencje, protokoły z odbioru ) - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę- potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 3 , /w celu potwierdzenia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia publicznego/: 4) oświadczenie, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności na kwotę 300.000,00 zł 2. Pozostałe wymagane dokumenty jako załączniki do oferty 1)Zestawienie kosztów dostarczanego wyposażenia oraz ich montażem poszczególnych elementów zadania z uwzględnieniem zakresu w pkt.12 niniejszej specyfikacji. Zestawienie kosztów należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 4. 2)Dokument stwierdzający dokonanie wpłaty wadium. Potwierdzenie wpłaty w pieniądzu oraz inne dokumenty podlegające zwrotowi (np. gwarancje ubezpieczeniowe) należy wpiąć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy. Oryginały dokumentów (oprócz przelewów bankowych) należy załączyć do oferty bez trwałego ich spięcia z pozostałymi dokumentami oferty. 3)Dokument gwarancji jakości zgodnie z załącznikiem nr 6 4)W przypadku zatrudnienia podwykonawcy przy realizacji zamówienia, wskazanie rzeczowego i finansowego zakresu prac, które podwykonawca będzie wykonywał dla wykonawcy. Uwaga: Do formy i treści dokumentów, składanych przez wykonawców, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą stosuje się odpowiednio § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja Nr 87, poz. 605)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomza.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łomży
Wydział Polityki Gospodarczej i Inwestycji - Oddział Inwestycji
18 - 400 Łomża, ul. Stary Rynek 14 pok.217 II piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Łomży ul. Stary Rynek 14 18-400 Łomża pokój nr 101 (sekretariat) I piętro ..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Zakup i dostawę nowego 9-cio osobowego samochodu (8 miejsc plus kierowca) w tym jedno miejsce dla osoby na wózku inwalidzkim.
- Dzierżawa rezonansu magnetycznego z wyposażeniem w kontenerze mobilnym dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Łomży
- Remont dróg powiatowych nr 1907B, 1955B oraz 2110B położonych w powiecie łomżyńskim
- Remont dróg powiatowych nr 1957B oraz 1910B na terenie gminy Miastkowo
- Remont drogi powiatowej nr 1925B na odc. Jedwabne - Przestrzele w lokalizacji roboczej 0+000,00 - 0+800,00
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wsparcie edukacji szkolnej i przedszkolnej na terenie MOF Biłgoraja - Gmina Miasto Biłgoraj
- Modernizacja siłowni poprzez wymianę urządzeń siłowni wewnętrznej wraz z naprawą posadzki betonowej dot. Modernizacji "Hali Legionów" przy ul. L. Drogosza w Kielcach
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" w miejscowości Zbuczyn
- Budowa trybun przy boisku piłkarskim w Cekcynie.
- Zakup wyposażenia do przedszkola w Waśniowie i w Mominie
- Wymiana wyposażenia tj. zeskoku do skoku wzwyż, zeskoku do skoku o tyczce, materacy do wyhamowania, bramek do piłki ręcznej oraz materacy gimnastycznych do dwóch hal sportowych w Kielcach
więcej: Artykuły i sprzęt sportowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.