eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Zakup i dostawasprzętu medycznego jednorazowego użytku, papierów Ekg, żeli Ekg i Usg, płynów do myjni, preparatów do chirurgicznego mycia rąk i dezynfekcji, emulsji, pianki do mycia noworodków, środków do mycia i konserwacji stali szlachetnej, detergentów do mycia endoskopów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-06

Kielce: Zakup i dostawa: sprzętu medycznego jednorazowego użytku, papierów Ekg, żeli Ekg i Usg, płynów do myjni, preparatów do chirurgicznego mycia rąk i dezynfekcji, emulsji, pianki do mycia noworodków, środków do mycia i konserwacji stali szlachetnej, detergentów do mycia endoskopów
Numer ogłoszenia: 237771 - 2011; data zamieszczenia: 06.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego , ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 361 58 17, faks (041) 361 58 17.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chok.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa: sprzętu medycznego jednorazowego użytku, papierów Ekg, żeli Ekg i Usg, płynów do myjni, preparatów do chirurgicznego mycia rąk i dezynfekcji, emulsji, pianki do mycia noworodków, środków do mycia i konserwacji stali szlachetnej, detergentów do mycia endoskopów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: sprzętu medycznego jednorazowego użytku, papierów Ekg, żeli Ekg i Usg, płynów do myjni, preparatów do chirurgicznego mycia rąk i dezynfekcji, emulsji, pianki do mycia noworodków, środków do czyszczenia i konserwacji stali szlachetnej, detergentów do mycia endoskopów wg ilości i asortymentów szczegółowo określonych w formularzach asortymentowo- cenowych podzielonych na pakiety (części) od nr1 do nr 49 w załączniku nr1 (załącznik nr1- pakiety/części/) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: Pakiet nr1- Strzykawki Pakiet nr2- Igły 1xużytku Pakiet nr3- Opaski identyfikacyjne Pakiet nr4- Papiery Ekg, żele do Ekg,Usg Pakiet nr5- Przedłużacze, przyrządy do przetoczeń Pakiet nr6-Worki do dobowej zbiórki moczu Pakiet nr7-Elektrody holterowskie pediatryczne Pakiet nr8-Przyrządy do aspiracji butelek Pakiet nr9-Prowadnice do rurek Pakiet nr10-Cewniki, dreny, kanki, sondy, zgłębniki Pakiet nr11-Rurki intubacyjne Pakiet nr12-Butelki do dobowej zbiórki moczu Pakiet nr13-Filtry Pakiet nr14-Płyny do myjni Pakiet nr15-Uniwersalne woreczki do moczu Pakiet nr16-Maty p/kurzowe Pakiet nr17-Preparaty do chirurgicznego mycia rąk i dezynfekcji, emulsja do pielęgnacji rąk Pakiet nr18-Detergenty enzymatyczne do ręcznego mycia endoskopów Pakiet nr19-Ostrza chirurgiczne Pakiet nr20-Pianka do mycia noworodków Pakiet nr21- Osprzęt do pomp infuzyjnych, zestawy do nadłonowego drenażu pęcherza moczowego, katetery Pakiet nr22-Elektrody noworodkowe Pakiet nr23- Środki do mycia i konserwacji stali szlachetnej Pakiet nr24-Przyrządy do pomp objętościowych Plum A Pakiet nr25-Rurki donosowe, cewniki typu Premicath Pakiet nr26-Sonda Sengstakena Pakiet nr27-Igły do punkcji lędźwiowej Pakiet nr28-Igła do biopsji szpiku kostnego Pakiet nr29-Strzykawki 50 ml Pakiet nr30-Kapturki 1 x użytku Pakiet nr31-Nożyki alergologiczne Pakiet nr32-Szew pętlowy endoskopowy Pakiet nr33-Igła do trepanobiopsji Pakiet nr34-Igła Hubera do nakłuwania portu naczyniowego Pakiet nr35-Czyściki do elektrokoagulacji Pakiet nr36-Płyn dezynfekcyjny do myjni Pakiet nr37-Zestaw podstawowy PEG (Przezskórna Endoskopowa Gastrostomia) Pakiet nr38-Zestaw podstawowy PEG (Przezskórna Endoskopowa Gastrostomia) Pakiet nr39-Zestaw podstawowy PEG (Przezskórna Endoskopowa Gastrostomia) Pakiet nr40-Zestawy do drenażu niskociśnieniowego ran pooperacyjnych, zestawy do drenażu pęcherza, zestawy do nefrostomii, cewniki do szynowania moczowodów Pakiet nr41-Zestawy wymienne jednorazowego użytku (zawierające uszczelki, obturatory, kraniki) do kaniul laparoskopowych wielorazowego użytku) Pakiet nr42-Foliowe samoprzylepne posterylizacyjne opakowania osłonowe Pakiet nr43-Testy do myjni-dezynfektora Pakiet nr44-Staplery i endostaplery Pakiet nr45-Filtry do płynów, lipidów, Mannitolu Pakiet nr46-Wkłucia centralne Pakiet nr47-Wąsy tlenowe Pakiet nr48-Stazy bezlateksowe Pakiet nr49- Zgłębniki do żywienia dojelitowego 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie wyszczególnionych powyżej części (pakietów) od nr1 do nr 49. Każdemu z Wykonawców przysługuje możliwość złożenia oferty na wybrane przez siebie części (pakiety). Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3. Pakiet od nr1 do nr 49 - dostawa w ciągu 7 dni od daty otrzymania zamówienia, w sytuacjach pilnych dostawa w ciągu 3 dni. Przedmiot zamówienia opisany w pakiecie (części) musi spełniać wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr107, poz.679). 5.Do oferty należy dołączyć nieodpłatnie próbki w ilości 1 sztuka celem weryfikacji poprawności przedmiotu zamówienia /zgodnie z zapisem z załączniku pakiety/ . 6.Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części towaru wynikającym z braku zapotrzebowania lub zmniejszenia zapotrzebowania. Dostawa realizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. Częstotliwość dostaw uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiającego będzie ustalana na roboczo w trakcie realizacji zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.12.40-4, 33.71.19.00-6, 24.95.00.00-8, 44.61.90.00-2, 24.96.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 49.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: Pakiet nr1-700,00 PLN Pakiet nr2-250,00PLN Pakiet nr3-50,00PLN Pakiet nr4-150,00PLN Pakiet nr5-900,00PLN Pakiet nr6-nie wymaga Pakiet nr7-50,00PLN Pakiet nr8-700,00PLN Pakiet nr9- nie wymaga Pakiet nr10-600,00PLN Pakiet nr11-250,00PLN Pakiet nr12-100,00PLN Pakiet nr13-250,00PLN Pakiet nr14-50,00PLN Pakiet nr15-50,00PLN Pakiet nr16-nie wymaga Pakiet nr17-150,00PLN Pakiet nr18-nie wymaga Pakiet nr19-nie wymaga Pakiet nr20-nie wymaga Pakiet nr21-390,00PLN Pakiet nr22-100,00PLN Pakiet nr23-nie wymaga Pakiet nr24-900,00PLN Pakiet nr25-500,00PLN Pakiet nr26-nie wymaga Pakiet nr27-nie wymaga Pakiet nr28-100,00PLN Pakiet nr29-200,00PLN Pakiet nr30-140,00PLN Pakiet nr31-150,00PLN Pakiet nr32-150,00PLN Pakiet nr33-nie wymaga Pakiet nr34-150,00PLN Pakiet nr35-nie wymaga Pakiet nr36-nie wymaga Pakiet nr37-nie wymaga Pakiet nr38-50,00PLN Pakiet nr39-300,00PLN Pakiet nr40-200,00PLN Pakiet nr41-500,00PLN Pakiet nr42-nie wymaga Pakiet nr43-50,00PLN Pakiet nr44-100,00PLN Pakiet nr45-1300,00PLN Pakiet nr46-300,00PLN Pakiet nr47-nie wymaga Pakiet nr48-nie wymaga Pakiet nr49-nie wymaga

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie realizacji dwóch dostaw przedmiotu zamówienia (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert: Pakiet nr 1-dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 2- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 12 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 3- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 3 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 4- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 8 000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr 5- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 45 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 6- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 1 500,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 7- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 4 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 8- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 9- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 1 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 10- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 11- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 12- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 5 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 13- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 14- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 3 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 15- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 2 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 16- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 1000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 17- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 8 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 18- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 200,00zł brutto (PLN), Pakiet nr 19- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 500,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 20- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 600,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 21- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 22- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 5 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 23- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 1 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 24- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 25- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 26- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 800,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 27- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 2 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 28- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 5 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 29- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 30- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 5 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 31- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 5 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 32- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 8 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 33- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 500,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 34- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 6 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 35- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 200,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 36- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 500,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 37- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 3 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 38- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 4 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 39- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 12 000,00 zł brutto (PLN) Pakiet nr 40- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 10 000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr 41- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 42- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 600,00zł brutto (PLN), Pakiet nr 43- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 4000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr 44- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 5000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 45- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 46- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 15 000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr 47- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 800,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 48- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 2500,00zł brutto (PLN), Pakiet nr 49- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 1000,00zł brutto (PLN) Zamawiający dokona oceny spełniania wyżej opisanych warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien udokumentować sytuację ekonomiczną i finansową poprzez wykazanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający dokona oceny spełniania wyżej opisanych warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Wypełnioną i podpisaną ofertę według formularza stanowiącego załącznik nr1 do niniejszej specyfikacji, b) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr2 do SIWZ (specyfikacji).Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale (podpis własnoręczny) lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, ustanowiony przez nich pełnomocnik przed podpisaniem umowy musi przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, c) Oświadczenie z mocy art. 36 ust.4 ustawy w sprawie podwykonawców- zawarte w treści druku oferta, d) Oświadczenie w trybie art.44 ustawy - zawarte w treści druku oferta, W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca winien : a)dostarczyć ofertę, będącą oświadczeniem woli wykonawcy, b)Zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami zawartymi w załączniku nr1- pakiety /części/ c)złożyć oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia-pakiet jest dopuszczony do obrotu (na terytorium RP) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, d)złożyć wraz z ofertą dokumenty dopuszczające do obrotu oferowany przedmiot zamówienia zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr107, poz.679): deklaracja zgodności CE, dokument potwierdzający zgłoszenie do rejestru w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych, Produktów Biobójczych, Certyfikat CE producenta. W przypadku produktów które nie podlegają cytowanej ustawie należy dołączyć stosowne pisemne oświadczenie oraz kompletne karty charakterystyki produktu wydane przez producenta, aktualne świadectwo rejestracji producenta lub atest jakości z podanym składem. Kosmetyki wprowadzone do obrotu posiadają zgłoszenie do Krajowego Systemu zgodnie z ustawą z dnia 30.03.2001, posiadają świadectwo PZH (jeżeli dotyczy). Znak CE na instrukcji, opakowaniu handlowym i jeżeli to możliwe na samym wyrobie. Dokumenty w/w z wyraźnym zaznaczeniem numeru: pakietu i pozycji której dotyczą. e)do oferty należy dołączyć: katalogi, foldery, materiały źródłowe producenta- dla oferowanego przedmiotu zamówienia. f)do oferty należy dołączyć nieodpłatnie próbki celem weryfikacji poprawności przedmiotu zamówienia ( zgodnie z zapisem pod pakietami )

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku przedsiębiorcy, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze (lub np. w ewidencji działalności gospodarczej). Do oferty należy dołączyć dokument lub pełnomocnictwo, z których wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy, jeżeli prawo to nie wynika z rejestru. W takiej sytuacji dokument lub pełnomocnictwo muszą być integralną częścią oferty. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę/y do tego nie upoważnioną/e będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art.89 ust.1 pkt 8 ustawy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: 1)Zmiany osób przedstawionych w ofercie przetargowej do realizacji umowy, jeżeli zmiana tych osób stanie stanie się konieczna z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (nowe osoby powołane do pełnienia obowiązków muszą spełniać wymagania określone w specyfikacji ) 2)Zmiany osób, jeżeli Zamawiający uzna, że nie wykonują należycie swoich obowiązków 3)Zmiany przywoływanych w przedmiotowej umowie ustaw oraz rozporządzeń, w przypadku uchwalenia nowych ustaw lub rozporządzeń mających odpowiednie zastosowanie (zmiany przepisów bądź wymogów szczególnych dotyczących przedmiotu zamówienia). 4)ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia, 5)obniżenia wynagrodzenia, o którym mowa w §, 6)zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia (terminu wynikającego z harmonogramu, terminu rozpoczęcia i zakończenia), w sytuacji gdyby wystąpiły okoliczności powodujące, że wykonanie zamówienia nie jest możliwe do wykonania w terminie, o którym mowa w SIWZ, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i Zamawiającego, przedłużenia się procedury przetargowej, / termin realizacji przedmiotu umowy może ulec przesunięciu przy wcześniejszym wykorzystaniu ilości z umowy/ 7)zmiany numeru konta, o którym mowa w § umowy. 8)zmiany o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, urzędowa zmiana stawek podatku VAT, z uwagi na niezależne od stron okoliczności tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne, dotyczące osób reprezentujących strony, zmiana banków, zmiany danych teleadresowych zapisanych w umowie, zmiany wymogów szczególnych zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych warunkami organizacyjnymi. 9)Zamiany numeru kat. produktu w przypadku zaprzestania produkcji przedmiotu zamówienia (udokumentowanej) z oferty, dopuszczając produkt zamienny pod warunkiem, że będzie on spełniał wszystkie parametry opisane przez Kupującego. Pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów /zmiana po akceptacji przez Zamawiającego/ 10)Zmiany wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny. 11)Zmiana warunków umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chok.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, Pawilon A, pokój nr 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2011 godzina 09:30, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, Pawilon A, pokój nr 22.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Strzykawki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzykawki szczegółowo opisano w formularzu asortymentowo-cenowym, załacznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Igły 1xużytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły 1xużytku szczegółowo opisano w formularzu asortymentowo-cenowym, załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opaski identyfikacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaski identyfikacyjne szczegółowo opisano w formularzu asortymentowo-cenowym, załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Papiery Ekg, żele do Ekg,Usg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papiery Ekg, żele do Ekg,Usg szczegółowo opisano w formularzu asortymentowo-cenowym, załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przedłużacze, przyrządy do przetoczeń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedłużacze, przyrządy do przetoczeń szczegółowo opisano w formularzu asortymentowo-cenowym, załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Worki do dobowej zbiórki moczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki do dobowej zbiórki moczu szczegółowo opisano w formularzu asortymentowo-cenowym, załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 44.61.90.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Elektrody holterowskie pediatryczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody holterowskie pediatryczne szczegółowo opisano w formularzu asortymentowo-cenowym, załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Przyrządy do aspiracji butelek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrządy do aspiracji butelek szczegółowo opisano w formularzu asortymentowo-cenowym, załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Prowadnice do rurek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadnice do rurek szczegółowo opisano w formularzu asortymentowo-cenowym, załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Cewniki, dreny, kanki, sondy, zgłębniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki, dreny, kanki, sondy, zgłębniki szczegółowo opisano w formularzu asortymentowo-cenowym, załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.40-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Rurki intubacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki intubacyjne szczegółowo opisano w formularzu asortymentowo-cenowym, załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.40-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Butelki do dobowej zbiórki moczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Butelki do dobowej zbiórki moczu szczegółowo opisano w formularzu asortymentowo-cenowym, załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 44.61.90.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Filtry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtry szczegółowo opisano w formularzu asortymentowo-cenowym, załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Płyny do myjni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyny do myjni szczegółowo opisano w formularzu asortymentowo-cenowym, załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.00.00-8, 24.96.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Uniwersalne woreczki do moczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uniwersalne woreczki do moczu szczegółowo opisano w formularzu asortymentowo-cenowym, załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 44.61.90.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Maty p/kurzowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maty p/kurzowe szczegółowo opisano w formularzy asortymentowo-cenowym, załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Preparaty do chirurgicznego mycia rąk i dezynfekcji, emulsja do pielęgnacji rąk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do chirurgicznego mycia rąk i dezynfekcji, emulsja do pielęgnacji rąk szczegółowo opisano w formularzu asortymentowo-cenowym, załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00-6, 24.95.00.00-8, 24.96.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Detergenty enzymatyczne do ręcznego mycia endoskopów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Detergenty enzymatyczne do ręcznego mycia endoskopów szczegółowo opisano w formularzu asortymentowo-cenowym, załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.00.00-8, 24.96.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Ostrza chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ostrza chirurgiczne szczegółowo opisano w formularzy asortymentowo-cenowym, załacznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pianka do mycia noworodków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pianka do mycia noworodków szczegółowo opisano w formularzu asortymentowo-cenowym, załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00-6, 24.95.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Osprzęt do pomp infuzyjnych, zestawy do nadłonowego drenażu pęcherza moczowego, katetery.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osprzęt do pomp infuzyjnych, zestawy do nadłonowego drenażu pęcherza moczowego, katetery szczegółowo opisano w formularzu asortymentowo-cenowym, załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.40-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Elektrody noworodkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody noworodkowe szczegółowo opisano w formularzu asortymentowo-cenowym, załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Środki do mycia i konserwacji stali szlachetnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do mycia i konserwacji stali szlachetnej szczegółowo opisano w formularzu asortymentowo-cenowym, załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.00.00-8, 24.96.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Przyrządy do pomp objętościowych Plum A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrządy do pomp objętościowych Plum A szczegółowo opisano w formularzu asortymentowo-cenowym, załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Rurki donosowe, cewniki typu Premicath.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki donosowe, cewniki typu Premicath szczegółowo opisano w formularzu asortymentowo-cenowym, załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.40-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Sonda Sengstakena.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sonda Sengstakena szczegółowo opisano w formularzu asortymentowo-cenowym, załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Igły do punkcji lędźwiowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do punkcji lędźwiowej szczegółowo opisano w formularzu asortymentowo-cenowym, załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Igła do biopsji szpiku kostnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła do biopsji szpiku kostnego szczegółowo opisano w formularzu asortymentowo-cenowym, załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Strzykawki 50 ml.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzykawki 50 ml szczegółowo opisano w formularzu asortymentowo-cenowym, załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Kapturki 1 x użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kapturki 1 x użytku szczegółowo opisano w formularzu asortymentowo-cenowym, załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Nożyki alergologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nożyki alergologiczne szczegółowo opisano w formularzu asortymentowo-cenowym, załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Szew pętlowy endoskopowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew pętlowy endoskopowy szczegółowo opisano w formularzu asortymentowo-cenowym, załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Igła do trepanobiopsji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła do trepanobiopsji szczegółowo opisano w formularzu asortymentowo-cenowym, załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Igła Hubera do nakłuwania portu naczyniowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła Hubera do nakłuwania portu naczyniowego szczegółowo opisano w formularzu asortymentowo-cenowym, załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Czyściki do elektrokoagulacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czyściki do elektrokoagulacji szczegółowo opisano w formularzu asortymentowo-cenowym, załacznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Płyn dezynfekcyjny do myjni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyn dezynfekcyjny do myjni szczegółowo opisano w formularzu asortymentowo-cenowym, załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.00.00-8, 24.96.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Zestaw podstawowy PEG (Przezskórna Endoskopowa Gastrostomia).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw podstawowy PEG (Przezskórna Endoskopowa Gastrostomia) szczegółowo opisano w formularzu asortymentowo-cenowym, załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: Zestaw podstawowy PEG (Przezskórna Endoskopowa Gastrostomia).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw podstawowy PEG (Przezskórna Endoskopowa Gastrostomia) szczegółowo opisano w formularzu asortymentowo-cenowym, załacznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 39 NAZWA: Zestaw podstawowy PEG (Przezskórna Endoskopowa Gastrostomia).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw podstawowy PEG (Przezskórna Endoskopowa Gastrostomia) szczegółowo opisano w formularzu asortymentowo-cenowym, załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 40 NAZWA: Zestawy do drenażu niskociśnieniowego ran pooperacyjnych, zestawy do drenażu pęcherza, zestawy do nefrostomii, cewniki do szynowania moczowodów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do drenażu niskociśnieniowego ran pooperacyjnych, zestawy do drenażu pęcherza, zestawy do nefrostomii, cewniki do szynowania moczowodów szczegółowo opisano w formularzu asortymentowo-cenowym, załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.40-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 41 NAZWA: Zestawy wymienne jednorazowego użytku (zawierające uszczelki, obturatory, kraniki) do kaniul laparoskopowych wielorazowego użytku).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy wymienne jednorazowego użytku (zawierające uszczelki, obturatory, kraniki) do kaniul laparoskopowych wielorazowego użytku) szczegółowo opisano w formularzu asortymentowo-cenowym, załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 42 NAZWA: Foliowe samoprzylepne posterylizacyjne opakowania osłonowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Foliowe samoprzylepne posterylizacyjne opakowania osłonowe szczegółowo opisano w formularzu asortymentowo-cenowym, załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 43 NAZWA: Testy do myjni-dezynfektora.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy do myjni-dezynfektora szczegółowo opisano w formularzu asortymentowo-cenowym, załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 44 NAZWA: Staplery i endostaplery.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Staplery i endostaplery szczegółowo opisano w formularzu asortymentowo-cenowym, załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 45 NAZWA: Filtry do płynów, lipidów, Mannitolu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtry do płynów, lipidów, Mannitolu szczegółowo opisano w formularzu asortymentowo-cenowym, załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 46 NAZWA: Wkłucia centralne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkłucia centralne szczegółowo opisano w formularzu asortymentowo-cenowym, załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 47 NAZWA: Wąsy tlenowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wąsy tlenowe szczegółowo opisano w formularzu asortymentowo-cenowym, załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 48 NAZWA: Stazy bezlateksowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stazy bezlateksowe szczegółowo opisano w formularzu asortymentowo-cenowym, załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 49 NAZWA: Zgłębniki do żywienia dojelitowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgłębniki do żywienia dojelitowego szczegółowo opisano w formularzu asortymentowo-cenowym, załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.