eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wykonanie ekspertyz i orzeczeń technicznych wybranych drogowych obiektów inżynierskich miasta Wrocławia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-20

Wrocław: Wykonanie ekspertyz i orzeczeń technicznych wybranych drogowych obiektów inżynierskich miasta Wrocławia
Numer ogłoszenia: 237738 - 2013; data zamieszczenia: 20.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta , ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3559076, faks 0-71 3734906, 3550866.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie ekspertyz i orzeczeń technicznych wybranych drogowych obiektów inżynierskich miasta Wrocławia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: 1.1. ekspertyz technicznych drogowych wybranych obiektów inżynierskich miasta Wrocławia: a)Most Partynicki w al. Karkonoskiej b)Wiadukt drogowy nad torami PKP ul. Chociebuska c)Kładka Jana III Sobieskiego nad al. Jana III Sobieskiego d)Estakada drogowa wschodnia w ciągu al. Jana III Sobieskiego e)Estakada drogowa zachodnia w ciągu al. Jana III Sobieskiego f)Most Oławski w ciągu ul. Na Grobli g)Most Grunwaldzki w ciągu ul. Grunwaldzkiej - diagnostyka pylonów 1.2.orzeczeń technicznych drogowych wybranych obiektów inżynierskich miasta Wrocławia: a)Most Muchoborski w ul. Ostrowskiego - badania dźwigarów stalowych, b) Most Oporowski w ciągu ul. Solskiego - badania dźwigarów stalowych. 2.Zakres zamówienia obejmuje: 2.1.przy wykonywaniu ekspertyz: a)wykonanie oględzin obiektów i ich otoczenia dla potrzeb ekspertyzy, b)wykonanie inwentaryzacji obiektu - wszystkich podstawowych parametrów, jak długość dylatacji, ilość wpustów, łożysk, skrajni poziomej i pionowej, c)wykonanie rysunków podłużnych i poprzecznych obiektu, d)sprawdzenie i ocenę stanu technicznego elementów obiektu wraz z inwentaryzacją całego obiektu, wykonaniem rysunków przekrojowych z naniesionymi wartościami pomiarów, e)wykonanie inwentaryzacji rys z pomiarem ich szerokości, naniesienie danych na rysunki, f)wykonanie pomiarów i podstawowych badań: -badania materiałowe młotkiem Schmita, -ocena zagrożenia chemicznego betonu (zawartości chlorków, siarczanów i azotanów zestawione tabelarycznie z wartościami dopuszczalnymi), -pobieranie i badanie wytrzymałości próbek rdzeniowych betonu, -badanie sklerometryczne, -badanie ubytków korozyjnych zbrojenia z oceną wpływu na nośność, -pomiar grubości elementów stalowych konstrukcji, -wykonanie niwelacji pomostu, -badanie nasiąkliwości betonu w podporach i przęsłach, -badanie mrozoodporności betonu w podporach i przęsłach. 2.1.1.Ekspertyzy obiektów inżynierskich powinny zawierać: a)ocenę stanu technicznego ustroju nośnego, b)ocenę stanu technicznego łożysk z pomiarami zakończonych protokołem kontroli zgodnie z załącznikiem do Zarządzenia nr 10 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 8 lutego 2006 r. - zalecenia dotyczące łożyskowania obiektów mostowych oraz kontroli łożysk podczas eksploatacji, c)ocenę stanu technicznego dylatacji, d)ocenę ubytków betonu i ich wpływu na nośność, e)ocenę postępu korozji elementów stalowych konstrukcji i wyposażenia wraz z oceną wpływu korozji na nośność, f)ocenę rys pod względem ich wpływu na nośność obiektu, propozycję sposobu zabezpieczenia przed ich propagacją, g)ocenę korozji prętów zbrojenia i ich wpływ na nośność, h)ocenę aktualnej nośności obiektów (analiza statyczna wraz z schematami statycznymi), z uwzględnieniem istniejących ubytków materiałowych w konstrukcji czy jej stwierdzonych uszkodzeń, i)orzeczenie o stanie technicznym i ustalenie strategii dalszego postępowania, j)wyznaczenie klasy obciążeń, k)ocenę potrzeb niezbędnych ograniczeń na obiekcie, l)zakres robót budowlanych i konserwatorskich, m)wstępne oszacowanie kosztów zalecanych prac na obiekcie, n)wnioski końcowe na podstawie analiz i przeprowadzonych badań, o)terminy zalecanych prac remontowych wraz z szczegółowym zakresem. 2.2. przy wykonywaniu orzeczeń: a)wykonanie oględzin obiektów i ich otoczenia dla potrzeb orzeczenia, b)wykonanie inwentaryzacji obiektu - wszystkich podstawowych parametrów, jak długość dylatacji, ilość wpustów, łożysk, skrajni poziomej i pionowej, c)wykonanie rysunków podłużnych i poprzecznych obiektu, d)sprawdzenie i ocenę stanu technicznego elementów obiektu wraz z inwentaryzacją całego obiektu, wykonaniem rysunków przekrojowych z naniesionymi wartościami pomiarów, e)wykonanie inwentaryzacji rys z pomiarem ich szerokości, naniesienie danych na rysunki, f)wykonanie pomiarów i podstawowych badań z zakresu pomiaru rys na elementach stalowych dźwigarów wraz z ich inwentaryzacją, kontroli spawanych połączeń i ich wad ukrytych. 2.2.1.Orzeczenia techniczne obiektów inżynierskich powinny zawierać: a)ocenę stanu technicznego ustroju nośnego, b)ocenę stanu technicznego łożysk z pomiarami zakończonych protokołem kontroli zgodnie z załącznikiem do Zarządzenia nr 10 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 8 lutego 2006 r. - zalecenia dotyczące łożyskowania obiektów mostowych oraz kontroli łożysk podczas eksploatacji, c)ocenę stanu technicznego dylatacji, d)ocenę ubytków betonu i ich wpływu na nośność, e)ocenę postępu korozji elementów stalowych konstrukcji i wyposażenia wraz z oceną wpływu korozji na nośność, f)ocenę rys pod względem ich wpływu na nośność obiektu, propozycję sposobu zabezpieczenia przed ich propagacją, g)ocenę aktualnej nośności obiektów (analiza statyczna wraz z schematami statycznymi), h)orzeczenie o stanie technicznym i ustalenie strategii dalszego postępowania, i)wyznaczenie klasy obciążeń, j)ocenę potrzeb niezbędnych ograniczeń na obiekcie, k)zakres robót budowlanych i konserwatorskich, l)wnioski końcowe na podstawie analiz i przeprowadzonych badań, m) terminy zalecanych prac remontowych wraz z szczegółowym zakresem..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.00.00 - 74.27.00.00 .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 4000

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienie lub zamówienia polegające na przeprowadzeniu łącznie co najmniej 5 ekspertyz obejmujących: a)sprawdzenie i ocenę stanu technicznego elementów obiektów wraz z inwentaryzacjami całych obiektów, wykonanie rysunków przekrojowych z naniesionymi wartościami pomiarów, b)wykonanie niezbędnych pomiarów i badań (betonu, korozji na konstrukcjach stalowych, stanu technicznego dylatacji, ocenę rys.) mających wpływ na nośność obiektów, c) wyznaczenie aktualnej nośności obiektów (analiza statyczna wraz ze schematami statycznymi), d)orzeczenie o stanie technicznym obiektów wraz z wnioskami i zaleceniami, w tym co do zakresu robót budowlanych i konserwacyjnych, obiektów inżynierskich o długości całkowitej obiektu większej niż 60 m i o zróżnicowanym schemacie statycznym innym niż belka swobodnie podparta (np. belki ciągłe, kratownice, konstrukcje podwieszone itp.), Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. W przypadku, gdy Wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww.warunek musi spełnić dowolny Wykonawca lub Wykonawcy łącznie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj.: osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności mostowej, która przynależy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca może polegać na osobie zdolnej do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. W przypadku, gdy Wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww.warunek musi spełnić dowolny Wykonawca. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany lub z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć: a)terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy, b)sposobu wykonywania przedmiotu umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, c)formy lub terminu zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; d)sposobu rozliczenia niniejszej umowy; e)oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy, f)zmiany zakresu części zamówienia powierzonej Podwykonawcom, zmiany Podwykonawcy lub wprowadzenia Podwykonawcy; g)konieczności zmiany osób, o których mowa w § 7 lub wprowadzenia nowych osób. 2.Zmiany postanowień umownych zakwalifikowane przez strony jako nieistotne, mogą być wprowadzone do umowy w każdym czasie. 3.Wprowadzenie zmian, o których mowa w pkt 1 i pkt 2 wymaga aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdium.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, bud. B, pok. nr 2, osoba uprawniona do kontaktów: Dorota Palczak, tel. (071) 376 07 10..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2013 godzina 10:30, miejsce: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, bud. B, pok. nr 1 (Biuro Obsługi Interesanta)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.