eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PolkowiceDostawa sprzętu, oprogramowania i akcesoriów komputerowych



Ogłoszenie z dnia 2008-10-23

Polkowice: Dostawa sprzętu, oprogramowania i akcesoriów komputerowych
Numer ogłoszenia: 237700 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polkowice , Rynek 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 84 74 121, fax. 076 72 46 780.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu, oprogramowania i akcesoriów komputerowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa :a) sprzętu komputerowego i akcesoriów: drukarka wielkoformatowa ploter A0 -1szt., Skaner A0 - 1 szt., Podstawa - stojak dla min. 2 urządzeń (Drukarka A0 + skaner A0) -1szt., Drukarka laserowa A4 -5 szt., Drukarka laserowa kolorowa -4 szt., skaner stolikowy - 2 szt., Pamięć DDRAM 1024 MB -2 szt., Nagrywarka DVD OEM+SOFT ATA - 3 szt., Zestaw komputerowy - 1 szt., Komputer przenośny - Laptop - 2 szt., Zasilacz awaryjny UPS -3 szt.b) programu do projektowania - 1 licencja na 2 stanowiska sieciowec) Serwisy prawne - program wraz z aktualizacjąZamawiający wymaga aby na Wykonawca udzielił następujących gwarancji jakości:- na zestaw komputerowy - minimum 24 miesiące,- na monitor LCD - minimum 36 miesięcy,- na drukarkę wielkoformatową A0 oraz skaner wielkoformatowy A0 - minimum 24 miesięcy- na drukarki A4, skanery - minimum 12 miesięcy,- na pozostałe akcesoria - minimum 12 miesięcy. Zamawiający wymaga aby na Wykonawca zadeklarował: 1. Czas reakcji Dostawcy na zgłoszenie awarii - 1 dzień roboczy. 2. Czas usunięcia awarii - do 3 dni roboczych od momentu (daty i godziny) zgłoszenia awarii. 3. Czas podstawienia sprzętu zastępczego - do 3 dni roboczych, o ile Dostawca nie jest w stanie usunąć awarii w czasie wskazanym w pkt. 2. 4. Usunięcie awarii na koszt Dostawcy w siedzibie Zamawiającego, a jeśli jest to technicznie niemożliwe transport i naprawa urządzenia na koszt Dostawcy.5. Upoważnienie Zamawiającego do usunięcia awarii na koszt Dostawcy w przypadku nie dotrzymania terminu usunięcia awarii przez Dostawcę, o którym mowa w pkt. 2.Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych do wskazanych w niniejszej. Warunkiem zastosowania produktów równoważnych jest posiadanie przez te produkty nie mniejszych od wskazanych w niniejszej specyfikacji parametrów technicznych charakteryzujących, stanowiących o ich przydatności, charakterze itp.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.40 - Plotery 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 39.15.11.00 - Stojaki 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.50 - Drukarki atramentowe 30.23.21.11 - 30.23.21.11 30.23.31.52 - Urządzenie do odczytu i/lub wypalania uniwersalnych dysków wideo (DVD) 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 48.32.11.00 - System projektowania wspomaganego komputerowo (CAD) 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie wymagane jest wnoszenie wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy:1. Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.2. Spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności spełnią poniższe warunki:- są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi,- przedłożą opisy techniczne oferowanych produktów potwierdzające, iż oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w specyfikacji.Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Prawidłowo przygotowana oferta musi zawierać:1.Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY (ROZDZIAŁ B) łącznie z wymienionymi tam, przynależnymi do niego nw. załącznikami: - załącznik nr 1: Cena oferty, - załącznik nr 2: Oświadczenie wykonawcy,2. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu:a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy i o przyjęciu warunków SIWZ,b) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,c) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika,d) opisy techniczne oferowanych produktów potwierdzające, iż oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w specyfikacjiUwaga:1. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2. powinny być przedstawione w formie oryginału lub potwierdzonej za zgodność kserokopii dokumentu.2. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy oraz dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..3. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w pkt. 2 a, b, c muszą być złożone przez każdy podmiot. 4. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.5. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki.6. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie, wspólnego pełnomocnika.7. Wykonawca zobowiązuje się sporządzić umowę konsorcjum po wyborze oferty tj. w okresie między wygraniem przetargu a podpisaniem umowy o zamówienie.8. Umowa konsorcyjna musi zawierać:- określenie celu gospodarczego,- oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi,- wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi, - zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug.polkowice.pl/?ID2=przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Polkowice, 59-100 Polkowice, ul. Rynek 1, pok. 127.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Polkowice, ul. Rynek 1, 59-100 Polkowice, pok. 10. Kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: A - Sprzęt komputerowy i akcesoria.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: sprzętu komputerowego i akcesoriów: drukarka wielkoformatowa ploter A0 -1szt., Skaner A0 - 1 szt., Podstawa - stojak dla min. 2 urządzeń (Drukarka A0 + skaner A0) -1szt., Drukarka laserowa A4 -5 szt., Drukarka laserowa kolorowa -4 szt., skaner stolikowy - 2 szt., Pamięć DDRAM 1024 MB -2 szt., Nagrywarka DVD OEM+SOFT ATA - 3 szt., Zestaw komputerowy - 1 szt., Komputer przenośny - Laptop - 2 szt., Zasilacz awaryjny UPS -3 szt.Zamawiający wymaga aby na Wykonawca udzielił następujących gwarancji jakości:- na zestaw komputerowy - minimum 24 miesiące,- na monitor LCD - minimum 36 miesięcy,- na drukarkę wielkoformatową A0 oraz skaner wielkoformatowy A0 - minimum 24 miesięcy- na drukarki A4, skanery - minimum 12 miesięcy,- na pozostałe akcesoria - minimum 12 miesięcy. Zamawiający wymaga aby na Wykonawca zadeklarował: 1. Czas reakcji Dostawcy na zgłoszenie awarii - 1 dzień roboczy. 2. Czas usunięcia awarii - do 3 dni roboczych od momentu (daty i godziny) zgłoszenia awarii. 3. Czas podstawienia sprzętu zastępczego - do 3 dni roboczych, o ile Dostawca nie jest w stanie usunąć awarii w czasie wskazanym w pkt. 2. 4. Usunięcie awarii na koszt Dostawcy w siedzibie Zamawiającego, a jeśli jest to technicznie niemożliwe transport i naprawa urządzenia na koszt Dostawcy.5. Upoważnienie Zamawiającego do usunięcia awarii na koszt Dostawcy w przypadku nie dotrzymania terminu usunięcia awarii przez Dostawcę, o którym mowa w pkt. 2.Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych do wskazanych w niniejszej. Warunkiem zastosowania produktów równoważnych jest posiadanie przez te produkty nie mniejszych od wskazanych w niniejszej specyfikacji parametrów technicznych charakteryzujących, stanowiących o ich przydatności, charakterze itp.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.40-7, 30.21.61.10-0, 39.15.11.00-6, 30.23.21.10-8, 30.23.21.50-0, 30.23.21.11-3, 30.23.31.52-1, 30.21.30.00-5, 30.21.30.00-6, 30.23.72.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: B - Program do projektowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa :programu do projektowania - 1 licencja na 2 stanowiska siecioweZamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych do wskazanych w niniejszej. Warunkiem zastosowania produktów równoważnych jest posiadanie przez te produkty nie mniejszych od wskazanych w niniejszej specyfikacji parametrów technicznych charakteryzujących, stanowiących o ich przydatności, charakterze itp.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.32.11.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: C - Serwisy prawne wraz z aktualizacją.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa : Serwisy prawne - program wraz z aktualizacjąZamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych do wskazanych w niniejszej. Warunkiem zastosowania produktów równoważnych jest posiadanie przez te produkty nie mniejszych od wskazanych w niniejszej specyfikacji parametrów technicznych charakteryzujących, stanowiących o ich przydatności, charakterze itp.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.70.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.