eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubartówDOSTAWA ZESTAWU LAMP OPERACYJNYCH BEZCIENIOWYCH SUFITOWYCH (GLÓWNA +SATELITARNA) - SZP 29 2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-14

Lubartów: DOSTAWA ZESTAWU LAMP OPERACYJNYCH BEZCIENIOWYCH SUFITOWYCH (GLÓWNA +SATELITARNA) - SZP 29 2009
Numer ogłoszenia: 237684 - 2009; data zamieszczenia: 14.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 8556608, faks 081 8556608.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-lubartow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ZESTAWU LAMP OPERACYJNYCH BEZCIENIOWYCH SUFITOWYCH (GLÓWNA +SATELITARNA) - SZP 29 2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw lamp operacyjnych bezcieniowych sufitowych (glówna+satelitarna) - jeden zestaw. Przedmiot zamówienia: ZESTAW LAMP OPERACYJNYCH BEZCIENIOWYCH SUFITOWYCH (główna +satelitarna) Oferowany model: Producent: Kraj pochodzenia: Lp. Opis wymaganego parametru Parametr wymagany Parametry oferowane (Podać parametry oferowane oraz potwierdzić TAK) 1. Rok produkcji 2009 2009 2. Zasada oświetlenia: bezcieniowy z centralnym halogenowym źródłem światła TAK 3. Mechanizm podwieszenia lampy umożliwiający wygodne pozycjonowanie. Obrót lampy o 360o. Kopuły z tworzywa zaopatrzone w brudny uchwyt. TAK 4. Natężenie światła lampy głównej w odległości 1 m od czoła lampy Min. 155 kLux 5. Natężenie światła lampy satelitarnej w odległości 1 m od czoła lampy Min. 120kLux 6. Wskaźnik oddawania barw Ra Min.95 7. Temperatura barwowa 4300 K 8. Regulowana średnica plamy świetlnej dla lampy głównej w zakresie Min. 17,5 - 32 cm 9. Regulowana średnica plamy świetlnej dla lampy satelitarnej w zakresie Min. 16 - 31 cm 10. Odrębna regulacja natężenia oświetlenia i pola TAK 11. Przyrost temperatury w okolicy głowy chirurga max. 2 C TAK 12. Regulacja natężenia światła przy czaszy i poprzez pilota bezprzewodowego w zakresie min 50-100 % TAK 13. Przedział roboczy bez konieczności ogniskowania dla obu kopuł Min. 60 - 160 cm 14. Wgłębność oświetlenia L1+L2 dla kopuły głównej o średnicy bez relingu minimum 65 cm Min. 109 cm 15. Wgłębność oświetlenia L1+L2 dla kopuły satelitarnej o średnicy bez relingu minimum 53 cm Min. 129 cm 16. Zasilanie : 230V 50Hz i 24V = z sieci awaryjnej TAK 17. Automatyczne przełączanie na zasilanie awaryjne TAK 18. Mechanizm automatycznej aktywacji żarówki rezerwowej w przypadku uszkodzenia żarówki głównej dla kopuły głównej i satelitarnej TAK 19. Moc pobierana przez żarówkę halogenową główną każdej z czasz max 160 W TAK 20. Żywotność żarówki głównej Min. 1000 h 21. Uchwyt do ustawienia czaszy lampy przez chirurga (sterylizowany) w ilości 4 szt./czaszę. TAK 22. Konstrukcja umożliwiająca czyszczenie , dezynfekcje i sterylizację powszechnie stosowanymi środkami TAK 23. Znak zgodności CE, deklaracja zgodności. TAK 24. Montaż, uruchomienie i przeszkolenie personelu Zamawiającego TAK 25. Instrukcja obsługi w języku polskim, po 1 na każdy zestaw ( instrukcja dołączona do dostawy lampy) TAK.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.10.00 - Lampy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. nr 164 z 2006r, poz. 1163 z póź. zm.). Oceny spełnienia tych warunków Zamawiający dokona na podstawie n/w dokumentów :.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. A) WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, na formularzu oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt. VI.A pkt. 2) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2. Dokumenty, o których mowa w punkcie VI.A. pkt.5.1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w punkcie VI.A pkt. 5.2) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie VI.A pkt.3. zastępuję się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed uplywem terminu skladania ofert. Zapis punktu VI. A..6 stosuje się odpowiednio. 6. UWAGA: 6.1. W przypadku, gdy Wykonawca jako załącznik do oferty dołączy kopię dokumentu, to kopia taka winna być pisemnie potwierdzona przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy za zgodność z oryginałem (z wyjątkiem pełnomocnictwa - patrz część X pkt 13). 6.2.Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu w przypadku, gdy kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6.3 Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. VI. B) WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA, ŻE OFEROWANE DOSTAWY ODPOWIADAJĄ WYMAGANIOM OKREŚLONYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO 1. Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty dopuszczające do stosowania w placówkach służby zdrowia. 2. Foldery, katalogi z zaznaczeniem oferowanego asortymentu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.spzoz-lubartow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Cicha 14 21-100 Lubartów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2009 godzina 10:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubartowie, ul. Cicha 14 , 21-100 Lubartów, Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.