eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeczycaRemont dróg gminnych w gminie Rzeczyca

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-09

Rzeczyca: Remont dróg gminnych w gminie Rzeczyca
Numer ogłoszenia: 237676 - 2011; data zamieszczenia: 09.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rzeczyca , ul. Tomaszowska 2, 97-220 Rzeczyca, woj. łódzkie, tel. 044 7106176, faks 044 7105220.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeczyca.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych w gminie Rzeczyca.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont dróg polegających na utwardzeniu nawierzchni destruktem bitumicznym przy użyciu materiału (destruktu powierzonego przez Zamawiającego) oraz powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową i grysem. Remont dróg gminnych realizowany będzie w następującej kolejności: 1. Remont drogi gminnej w Luboczy etap I i II o długości odcinka 2200 m, szerokości 4,0 m grubość destruktu 10 cm Zakres robót obejmuje: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 2,2 km - profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 9900,0 m2 - podbudowa z destruktu bitumicznego stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm - 9900,0m2 - mechaniczne uzupełnianie, profilowanie poboczy gruntowych - 4400,0 m2 - zagęszczanie poboczy gruntowych - 4400,00 m2 - roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,4 m3 w gr. kat. III-IV z transportem urobku na odległość do 1 km samochodem samowyładowawczym - 44,4 m3 - przepusty rurowe pod zjazdami - ławy fundamentowe żwirowe - 2,4 m3 - przepusty rurowe pod zjazdami rury DV OPTIMA o średnicy 50 cm - wykonanie bruku o grubości 15 cm z kamienia naturalnego średniego na skarpach 9 wys. do 4 m) o pow. płaskich i sferycznych - 4,0 m2 - wykonanie spoinowania bruków kamiennych o grubości 20 cm - plantowanie ( obrobienie na czysto) skarp i dna rowu w gruntach kat. I-III - obsianie skarp w ziemi urodzajnej z rozłożeniem gruntu rodzimego organicznego grub. 5 cm z użyciem nawozów - 48,0 m2 - profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wlotu na drogę powiatową - 65,34 m2 - podbudowa wlotu na drogę powiatową z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie grubości 20 cm - 65,34 m2 - skropienie emulsją asf. podbudowy wlotu na drogę powiatową w ilości 0,7 kg/m2 - 64,50 m2 - warstwa ścieralna na wlocie na drogę powiatową z betonu asfaltowego AC11S gr. 5 cm wg PN-EN 13108 - 64,50 m2 - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych - 8800,00 m2 - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych bitumicznych - 8800,00 m2 - pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych - 3 szt. - pionowe znaki drogowe - znaki B-20, A 6b i A6c - 3 szt. 2. Remont drogi gminnej Roszkowa Wola-Pugrasyn etap I i II o długości 1000 m, szerokości 4 m, grubość destruktu 10 cm Zakres robót obejmuje: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 1,0 km - profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 4000,0 m2 - podbudowa z destruktu bitumicznego stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm - 4000 m2 -mechaniczne uzupełnianie, profilowanie poboczy gruntowych 2000,0 m2 - zagęszczanie poboczy gruntowych - 2000,00 m2 - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych - 4000,00 m2 - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych bitumicznych - 4000,00 m2 - pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych - 3 szt. - pionowe znaki drogowe - znaki A-7, A 6b i A6c - 3 szt. 3. Remont drogi gminnej w Jeziorcu etap I i II o długości 500 m, szerokości 3,5 na odcinku 388 m i 4,5 na odcinku 115 m Zakres robót obejmuje: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 0,5 km - profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 1897,0 m2 - podbudowa z destruktu bitumicznego stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm - 1897,0 m2 -mechaniczne uzupełnianie, profilowanie poboczy gruntowych 1000,0 m2 - zagęszczanie poboczy gruntowych - 1000,00 m2 - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych - 1897,00 m2 - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych bitumicznych - 1897,00 m2 - pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych - 3 szt. - pionowe znaki drogowe - znaki B-20, A 6b i A6c - 3 szt. 4. Remont drogi gminnej w Gustawowie etap I i II o długości 600 m, szerokości 3,5, grubość destruktu 10 cm Zakres robót obejmuje: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 0,6 km - profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 2100,0 m2 - podbudowa z destruktu bitumicznego stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm - 2100, m2 -mechaniczne uzupełnianie, profilowanie poboczy gruntowych - 1200,00 m2 - zagęszczanie poboczy gruntowych - 1200,00 m2 - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych - 2100,00 m2 - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych bitumicznych - 2100,00 m2 5. Remont drogi gminnej w Sadykierzu-Mariance etap I i II o długości 500 m, szerokości 3,5 m, grubość destruktu 10 cm Zakres robót obejmuje: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 0,5km - profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 1750,0 m2 - podbudowa z destruktu bitumicznego stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm - 1750,0 m2 -mechaniczne uzupełnianie, profilowanie poboczy gruntowych 1000,0 m2 - zagęszczanie poboczy gruntowych - 1000,00 m2 - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych - 1750,00 m2 - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych bitumicznych - 1750,00 m2 - pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych - 3 szt. - pionowe znaki drogowe - znaki A-7, A 6b i A6c - 3 szt. 6. Remont drogi gminnej w Rzeczycy ul. Polna etap I i II o długości 750 m, szerokości 4,0 m, grubość destruktu 10 cm Zakres robót obejmuje: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 0,75 km - profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 3000,0 m2 - podbudowa z destruktu bitumicznego stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm - 3000 m2 -mechaniczne uzupełnianie, profilowanie poboczy gruntowych 1500,0 m2 - zagęszczanie poboczy gruntowych - 1500,00 m2 - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych - 3000,00 m2 - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych bitumicznych - 3000,00 m2 - pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych - 3 szt. - pionowe znaki drogowe - znaki A-7, A 6b i A6c - 3 szt. 7. Remont drogi gminnej w Rzeczycy ul. Krótka etap I i II o długości 150 m, szerokości 4,0 m grubość destruktu 10 cm Zakres robót obejmuje: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 0,15 km - profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 600,0 m2 - podbudowa z destruktu bitumicznego stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm - 600,0 m2 -mechaniczne uzupełnianie, profilowanie poboczy gruntowych 300,0 m2 - zagęszczanie poboczy gruntowych - 300,00 m2 - ława fundamentowa z betonu B-10 pod ściek gr. 15 cm - 13,5 m3 - ścieki z elementów betonowych gr. 15 cm na podsypce cementowo-piaskowej 150,0 m - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych - 600,00 m2 - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych bitumicznych - 600,00 m2 - pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych - 3 szt. - pionowe znaki drogowe - znaki B-20, A 6b i A6c - 3 szt. 8. Remont drogi gminnej Bartoszówka-Mroczkowice etap I i II o długości 1000 m, szerokości 4,0 m, grubość destruktu 10 cm Zakres robót obejmuje: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 1,0 km - profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 4000,0 m2 - podbudowa z destruktu bitumicznego stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm - 4000 m2 -mechaniczne uzupełnianie, profilowanie poboczy gruntowych 2000,0 m2 - zagęszczanie poboczy gruntowych - 2000,00 m2 - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych - 4000,00 m2 - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych bitumicznych - 4000,00 m2 9. Remont drogi gminnej Grotowice-Kawęczyn etap I i II o długości 1435 m, szerokości 4,0 m Zakres robót obejmuje: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 1,44 km - profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 5740,0m2 - podbudowa z destruktu bitumicznego stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm - 5740,0 m2 -mechaniczne uzupełnianie, profilowanie poboczy gruntowych - 2870,0 m2 - zagęszczanie poboczy gruntowych - 2870,0 m2 - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych - 5740,00 m2 - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych bitumicznych - 5740,00 m2 - pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych - 3 szt. - pionowe znaki drogowe - znaki A-7, A 6b i A6c - 3 szt. W skład robót wchodzi: 1) załadunek destruktu na samochód samowyładowczy 2) transport drogowy destruktu 3) wyprofilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni 4) rozładunek destruktu 5) wyprofilowanie nawierzchni z destruktu z nadaniem jej odpowiednich spadków poprzecznych i wzdłużnych 6) zagęszczenie walcem wibracyjnym min. 7,5 t Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - przedmiar robót,..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany w sposób szczególny wykazać na etapie składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej dwa zadania, polegające na remoncie drogi publicznej, odpowiadające w swym zakresie robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( długości drogi co najmniej 1500 mb oraz wartości robót co najmniej 100.000,00 brutto zł ) - poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany w sposób szczególny wykazać na etapie składania ofert.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, legitymującymi się doświadczeniem zawodowym odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone tj. kierownika budowy. Wykonawca przedstawi osoby w specjalności: - drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń którzy spełniają posiadają wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z art. 12, 13, 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 ze zm) - Zamawiający dopuszcza możliwość potwierdzenia spełniania warunku dot. dysponowania odpowiednimi osobami również poprzez wykazanie posiadania wymaganych uprawnień wydanych na podstawie wcześniejszych równoważnych przepisów, Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany w sposób szczególny wykazać na etapie składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy 2) Sporządzony kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi na podstawie przedmiarów robót, przekazanych przez Zamawiającego, 3) Pełnomocnictwo osoby lub osób reprezentujących Wykonawcę lub Wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku konieczności załączenia do oferty takiego pełnomocnictwa).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, dla zapewnienia prawidłowej realizacji inwestycji dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: a) zmiana przepisów prawnych mających wpływ na przebieg realizacji umowy a w szczególności zmiany przepisów podatkowych, b) wystąpienie konieczności wprowadzenia robót zamiennych, c) wystąpienia siły wyższej, d) wystąpienie okoliczności, której nie można było wcześniej przewidzieć e) zmiany terminu realizacji zamówienia będącego wynikiem: - zmiany terminu realizacji zadania inwestycyjnego spowodowanego niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, uniemożliwiającymi wykonanie prac budowlanych, - wstrzymania robót budowlanych przez uprawniony organ, Strony mogą zmienić postanowienia zawartej umowy w zakresie terminu wykonania, wysokości wynagrodzenia, jeżeli: zaistniały przyczyny niezależnie od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec, w szczególności: - warunki uniemożliwiające realizację robot budowlanych z przyczyn technologicznych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rzeczyca.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Rzeczycy ul. Tomaszowska 2, 97 220 Rzeczyca.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Rzeczycy ul. Tomaszowska 2, 97-220 Rzeczyca sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.