Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-23
Łódź: Dostawia-wymiana dźwigu szpitalnego w pawilonie A
Numer ogłoszenia: 237628 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: III Szpital Miejski im. dr Karola Jonschera , ul. Milionowa 14, 93-113 Łódź, woj. łódzkie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jonscher.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawia-wymiana dźwigu szpitalnego w pawilonie A.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawia-wymiana dźwigu szpitalnego w pawilonie A. Sprawa nr 40/2008. Zamówienie poniżej 133.000 euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00 - Instalowanie wind .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, 2) posiadają uprawnienia do wykonywania prac objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W postępowaniu przetargowym mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 pkt 1 i 2 oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp. oraz przedłożą następujące dokumenty: 1) Aktualny dokument określający status prawny Wykonawcy tj. odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 2) Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia na potwierdzenie, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi uprawnienia i kwalifikacje do wykonania prac budowlanych bez ograniczeń, w tym do kierowania robotami budowlanymi, wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do samorządu zawodowego(wg zał. Nr 3 do SIWZ) oraz dokument wydany przez UDT potwierdzający, że Wykonawca posiada uprawnienia do wytwarzania i modernizacji dźwigów; 3) Wykaz wykonanych należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy dostawy wraz z wymianą dźwigów odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom-wymianom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania zamówienia, dat wykonania i odbiorców oraz Wykaz dokumentów potwierdzających ww. informacje, a także stwierdzających, że prace te wykonano należycie - wraz z referencjami - wystawionych przez podmioty na rzecz, których były realizowane; 4) Polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 200 000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jonscher.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: III Szpital Miejski im. dr Karola Jonschera, ul. Milionowa 14 w Łodzi w pok. 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2008 godzina 10:00, miejsce: III Szpital Miejski im. dr Karola Jonschera, ul. Milionowa 14 w Łodzi w pok. 110 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Roboty konstrukcyjne przy ul. Włókienniczej w Łodzi
- Dostawa sprzętu AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup sprzętu i uzbrojenia dla Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi oraz GISW
- Dostawa odczynników oraz przeciwciał do diagnostyki immunohistochemicznej wraz z dzierżawą aparatu do barwienia.
- Sukcesywna dostawa produktów roślin uprawnych , produktów warzywnictwa-ogrodnictwa dla DPS ,,Włókniarz" w Łodzi
- Na wykonanie opracowania inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej oraz uzyskaniem odrębnych dla każdego lokalu zaświadczeń o ich samodzielności
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa dostępności szkół Powiatu Żyrardowskiego dla osób ze specjalnymi potrzebami
- BZP.2712.5.2025.ECS "Wymiana dźwigów osobowych w DS. OŁÓWEK przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu."
- "Demontaż starego dźwigu, zaprojektowanie, wykonanie, dostarczenie i montaż nowego dźwigu osobowego wraz z zespołem napędowym w budynku przy ul. Ogrodowej 28/30 w Warszawie"
- ZP/04/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Cieninie Kościelnym
- ZP/03/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Człopa
- "Budowa budynku mieszkalnego, wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu na działce nr 102/58 obręb 3 miasta Gubina"
więcej: Instalowanie wind »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.