eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnobrzeg › Kursy zawodowe współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-14

Tarnobrzeg: Kursy zawodowe współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 237603 - 2014; data zamieszczenia: 14.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 219997 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Tarnobrzeska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Dąbrowskiej 15, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 15 8220022, faks 15 8220022.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kursy zawodowe współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie 1 - Pracownik biurowy - 1 osoba Zadanie 2 - Pomoc kuchenna - 4 osoby Zadanie 3 - Konserwator powierzchni płaskich - 1 osoba Zadanie 4 - Magazynier - 1 osoba Zadanie 5 - Introligator - 1 osoba Zadanie 6 - Pracownik remontowo-budowlany - 1 osoba Zadanie 7 - Bukieciarstwo i florystyka - 1 osoba Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby osób skierowanych na kurs zawodowy w przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym, niemożliwym lub koniecznym stanie się przeprowadzenie kursu dla mniejszej lub większej liczby osób niż wskazano w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Nie przewiduje się różnic większych niż 1 osoba. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia ulegnie odpowiedniej zmianie. Zadanie 1 - Pracownik biurowy Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu Pracownik biurowy dla 1 uczestnika projektu Start bez barier współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Uczestnik kursu, po jego ukończeniu powinien posiadać wiedzę i umiejętności w zakresie obsługi biura. Weryfikacja poziomu podniesienia kwalifikacji oparta będzie na przeprowadzonym egzaminie wewnętrznym. Wymiar kursu: łączna liczba godzin zajęć teoretycznych i praktycznych - 50 zegarowych. Czas trwania zajęć: a) zajęcia teoretyczne w wymiarze do 8 godzin zegarowych dziennie, prowadzone od poniedziałku do piątku. b) łączny czas trwania zajęć teoretycznych dla uczestnika kursu wyniesie 20 godzin zegarowych, zajęć praktycznych 30 godzin zegarowych. c) dzienny czas trwania zajęć praktycznych - nie więcej niż 8 godzin zegarowych. d) zajęcia praktyczne prowadzone będą od poniedziałku do piątku z wykluczeniem możliwości prowadzenia zajęć w godzinach nocnych tj. od godz. 22:00 do 6:00. Miejsce realizacji kursu: - zajęcia teoretyczne i praktyczne: na terenie miasta Mielec. Minimalny zakres programowy kursu: a) organizacja pracy biurowej, b) techniczne wyposażenie miejsca pracy, c) prowadzenie dokumentacji biurowej, d) przepływ informacji w biurze, e) kultura pracownika biurowego, f) obsługa klienta, g) bezpieczeństwo i higiena pracy w biurze. Zadanie 2 - Pomoc kuchenna Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu Pomoc kuchenna dla 4 uczestników projektu Start bez barier współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Uczestnik kursu, po jego ukończeniu powinien posiadać wiedzę i umiejętności w zakresie pomocy kuchennej. Weryfikacja poziomu podniesienia kwalifikacji oparta będzie na przeprowadzonym egzaminie wewnętrznym. Wymiar kursu: łączna liczba godzin zajęć - 50 zegarowych. Czas trwania zajęć: a) zajęcia teoretyczne w wymiarze do 8 godzin zegarowych dziennie, prowadzone od poniedziałku do piątku. b) łączny czas trwania zajęć teoretycznych dla uczestnika kursu wyniesie 20 godzin zegarowych, zajęć praktycznych 30 godzin zegarowych. c) dzienny czas trwania zajęć praktycznych - nie więcej niż 8 godzin zegarowych. d) zajęcia praktyczne prowadzone będą od poniedziałku do piątku z wykluczeniem możliwości prowadzenia zajęć w godzinach nocnych tj. od godz. 22:00 do 6:00. Miejsce realizacji kursu: - zajęcia teoretyczne i praktyczne: na terenie miasta Mielec. Minimalny zakres programowy kursu: a) zasady BHP i p. poż, b) procesy technologiczne w kuchni, c) obróbka jarzyn, mięs, ryb, d) dekorowanie potraw, e) zasady przechowywania i magazynowania artykułów spożywczych, surowców, półproduktów i produktów kulinarnych, f) zabezpieczanie surowców i wyrobów przed zepsuciem, g) utrzymanie czystości naczyń, sprzętu i pomieszczenia kuchennego. Zadanie 3 - Konserwator powierzchni płaskich Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu Konserwator powierzchni płaskich dla 1 uczestnika projektu Start bez barier współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Uczestnik kursu, po jego ukończeniu powinien posiadać wiedzę i umiejętności w zakresie profesjonalnego sprzątania. Weryfikacja poziomu podniesienia kwalifikacji oparta będzie na przeprowadzonym egzaminie wewnętrznym. Wymiar kursu: łączna liczba godzin zajęć - 50 zegarowych. Czas trwania zajęć: a) zajęcia teoretyczne w wymiarze do 8 godzin zegarowych dziennie, prowadzone od poniedziałku do piątku. b) łączny czas trwania zajęć teoretycznych dla uczestnika kursu wyniesie 20 godzin zegarowych, zajęć praktycznych 30 godzin zegarowych. c) dzienny czas trwania zajęć praktycznych - nie więcej niż 8 godzin zegarowych. d) zajęcia praktyczne prowadzone będą od poniedziałku do piątku z wykluczeniem możliwości prowadzenia zajęć w godzinach nocnych tj. od godz. 22:00 do 6:00. Miejsce realizacji kursu: - zajęcia teoretyczne i praktyczne: na terenie miasta Mielec. Minimalny zakres programowy kursu: a) problematyka utrzymania czystości, b) rodzaje i typy podłóg: drewniane, sztuczne, ceramiczne, gres, kamienne, dywanowe, c) środki chemiczne ich rodzaje i zastosowanie, d) podstawowe technologie sprzątania e) sprzątanie profesjonalne f) organizacja procesów sprzątania w zależności od rodzaju g) rodzaje obiektów i specyfika ich sprzątania h) zapobieganie nadmiernym zabrudzeniom w sprzątanych obiektach Zadanie 4 - Magazynier Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu Magazyniera dla 1 uczestnika projektu Start bez barier współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Uczestnik kursu, po jego ukończeniu powinien posiadać wiedzę i umiejętności w zakresie obsługi magazynu. Weryfikacja poziomu podniesienia kwalifikacji oparta będzie na przeprowadzonym egzaminie wewnętrznym. Wymiar kursu: łączna liczba godzin zajęć teoretycznych i praktycznych - 50 zegarowych. Czas trwania zajęć: a) zajęcia teoretyczne w wymiarze do 8 godzin zegarowych dziennie, prowadzone od poniedziałku do piątku. b) łączny czas trwania zajęć teoretycznych dla uczestnika kursu wyniesie 20 godzin zegarowych, zajęć praktycznych 30 godzin zegarowych. c) dzienny czas trwania zajęć praktycznych - nie więcej niż 8 godzin zegarowych. d) zajęcia praktyczne prowadzone będą od poniedziałku do piątku z wykluczeniem możliwości prowadzenia zajęć w godzinach nocnych tj. od godz. 22:00 do 6:00. Miejsce realizacji kursu: - zajęcia teoretyczne i praktyczne: na terenie miasta Mielec. Minimalny zakres programowy kursu: a) przepisy BHP i p. poż. obowiązujące w magazynach, b) organizacja prac magazynowych, c) logistyka prac magazynowych, d) zagospodarowanie magazynu, e) prowadzenie dokumentacji, f) wydawanie towarów z magazynu, g) zapasy magazynowe, h) inwentaryzacja w magazynie, i) postępowanie w przypadku różnic inwentaryzacyjnych. Zadanie 5 - Introligator Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu Introligator dla 1 uczestnika projektu Start bez barier współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Uczestnik kursu, po jego ukończeniu powinien posiadać wiedzę i umiejętności w zakresie obsługi biura. Weryfikacja poziomu podniesienia kwalifikacji oparta będzie na przeprowadzonym egzaminie wewnętrznym. Wymiar kursu: łączna liczba godzin zajęć teoretycznych i praktycznych - 50 zegarowych. Czas trwania zajęć: a) zajęcia teoretyczne w wymiarze do 8 godzin zegarowych dziennie, prowadzone od poniedziałku do piątku. b) łączny czas trwania zajęć teoretycznych dla uczestnika kursu wyniesie 20 godzin zegarowych, zajęć praktycznych 30 godzin zegarowych. c) dzienny czas trwania zajęć praktycznych - nie więcej niż 8 godzin zegarowych. d) zajęcia praktyczne prowadzone będą od poniedziałku do piątku z wykluczeniem możliwości prowadzenia zajęć w godzinach nocnych tj. od godz. 22:00 do 6:00. Miejsce realizacji kursu: - zajęcia teoretyczne i praktyczne: na terenie miasta Mielec. Minimalny zakres programowy kursu: a) organizacja stanowiska pracy introligatora zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej, ochrony środowiska, b) zagadnienia związane z przygotowaniem materiałów do druku, drukowaniem oraz procesami introligatorskimi, c) wykonywanie wkładów z zadrukowanych arkuszy oraz łączenie ich z okładką lub nadawanie innej formy użytkowej, d) krojenie papieru, e) składanie arkuszy, f) szycie nićmi lub drutem, klejenie, łączenie wkładu z okładką uszlachetnianie okładki (lakierowanie, foliowanie) Zadanie 6 - Pracownik remontowo-budowlany Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu Pracownik remontowo-budowlany dla 1 uczestnika projektu Start bez barier współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Uczestnik kursu, po jego ukończeniu powinien posiadać wiedzę i umiejętności w zakresie pomocy remontowo-budowlanej. Weryfikacja poziomu podniesienia kwalifikacji oparta będzie na przeprowadzonym egzaminie wewnętrznym. Wymiar kursu: łączna liczba godzin zajęć teoretycznych i praktycznych - 50 zegarowych. Czas trwania zajęć: a) zajęcia teoretyczne w wymiarze do 8 godzin zegarowych dziennie, prowadzone od poniedziałku do piątku. b) łączny czas trwania zajęć teoretycznych dla uczestnika kursu wyniesie 20 godzin zegarowych, zajęć praktycznych 30 godzin zegarowych. c) dzienny czas trwania zajęć praktycznych - nie więcej niż 8 godzin zegarowych. d) zajęcia praktyczne prowadzone będą od poniedziałku do piątku z wykluczeniem możliwości prowadzenia zajęć w godzinach nocnych tj. od godz. 22:00 do 6:00. Miejsce realizacji kursu: - zajęcia teoretyczne i praktyczne: na terenie miasta Mielec. Minimalny zakres programowy kursu: a) rysunek i dokumentacja techniczna, b) materiałoznawstwo i technologia robót budowlanych, c) zasady obmiarowywania robót budowlanych, d) bezpieczeństwo i higiena pracy oraz ochrona przeciwpożarowa, e) praktyczne umiejętności niezbędne do wykonywania zawodu. Zadanie 7 - Bukieciarstwo i florystyka Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu Bukieciarstwa i florystyki dla 1 uczestnika projektu Start bez barier współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Uczestnik kursu, po jego ukończeniu powinien posiadać wiedzę i umiejętności w zakresie bukieciarstwa i florystyki. Weryfikacja poziomu podniesienia kwalifikacji oparta będzie na przeprowadzonym egzaminie wewnętrznym. Wymiar kursu: łączna liczba godzin zajęć teoretycznych i praktycznych - 50 zegarowych. Czas trwania zajęć: a) zajęcia teoretyczne w wymiarze do 8 godzin zegarowych dziennie, prowadzone od poniedziałku do piątku. b) łączny czas trwania zajęć teoretycznych dla uczestnika kursu wyniesie 20 godzin zegarowych, zajęć praktycznych 30 godzin zegarowych. c) dzienny czas trwania zajęć praktycznych - nie więcej niż 8 godzin zegarowych. d) zajęcia praktyczne prowadzone będą od poniedziałku do piątku z wykluczeniem możliwości prowadzenia zajęć w godzinach nocnych tj. od godz. 22:00 do 6:00. Miejsce realizacji kursu: - zajęcia teoretyczne i praktyczne: na terenie miasta Mielec. Minimalny zakres programowy kursu: a) organizacja pracy w kwiaciarni, b) narzędzia florysty, c) florystyka okolicznościowa, d) artystyczne pakowanie prezentów, e) podstawy florystyki ślubnej, f) podstawy florystyki pogrzebowej. Dotyczy Zadań 1,2,3,4,5,6,7: Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa, zobowiązany będzie do: 1. Zgodnego z harmonogramem, punktualnego zaczynania i kończenia kursu. 2. Prowadzenia dokumentacji przeprowadzonego kursu, w tym: a) każdorazowo na zajęciach (teoretycznych i praktycznych) podpisywania listy obecności, poświadczającej przeprowadzenie zajęć, b) w przypadku niezgłoszenia się osoby objętej kursem na zajęcia niezwłoczne poinformowanie o tym fakcie pracowników projektu Start bez barier. a. Przygotowania we własnym zakresie niezbędnych materiałów dydaktycznych, o ile takowe będą przewidziane w ofercie Wykonawcy. b. Oznaczenie materiałów dydaktycznych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach POKL, o ile takowe będą przewidziane w ofercie Wykonawcy. 3. Nieodpłatnego zapewnienia każdemu uczestnikowi kursu odzieży roboczej i środków ochrony osobistej w niezbędnym wymiarze. 4. Zapewnienia sali dydaktycznej, urządzeń i sprzętu zapewniającej realizację kursu oraz przygotowanie do egzaminu. Koszty należy uwzględnić w ogólnej cenie kursu. 5. Zapewnienia uczestnikom kursów poczęstunku tj. kawy, herbaty, zimne napoje, ciastka. Koszty należy uwzględnić w ogólnej cenie kursu. 6. Wydania każdemu uczestnikowi kursu dokumentu potwierdzającego jego ukończenie. 7. Dopilnowania wypełnienia innych dokumentów wymaganych procedurą obsługi doradztwa w projekcie Start bez barier, m.in. NSRO. 8. Pomieszczenia, w których odbywać się będą zajęcia muszą być oznaczone logotypami POKL, EFS oraz informacją o realizowanym projekcie. 9. Z Wykonawcą zostanie zawarta umowa, której wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 10. Zamawiający przekaże Wykonawcy harmonogram kursu w termie min. 7 dni przed dniem rozpoczęcia kursu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej Poddziałanie 7.2.1. Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. Tytuł projektu: Start bez barier.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie 1 - Pracownik biurowy Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu Pracownik biurowy dla 1 uczestnika projektu Start bez barier współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wektor Consulting s.c. Mariusz Lipiński, Wiktor Cichoń, ul. Sienkiewicza 1, 39-300 Mielec, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3575,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1860,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie 2 - Pomoc kuchenna Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu Pomoc kuchenna dla 4 uczestników projektu Start bez barier współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EDU-IT Augustyn, Niedbała, Pieprzycki sp.j., ul. Hetmańska 120, 35-078 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2744,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2744,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu Konserwator powierzchni płaskich dla 1 uczestnika projektu Start bez barier współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wektor Consulting s.c. Mariusz Lipiński, Wiktor Cichoń, ul. Sienkiewicza 1, 39-300 Mielec, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3675,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2250,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2270,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie 4 - Magazynier Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu Magazyniera dla 1 uczestnika projektu Start bez barier współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EDU-IT Augustyn, Niedbała, Pieprzycki sp.j, ul. Hetmańska 120, 35-078 Reszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3575,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1872,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1872,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie 5 - Introligator Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu Introligator dla 1 uczestnika projektu Start bez barier współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • O.K. Ośrodek Kursów Edmund Kwidzyński, ul. Sobieskiego 217, 84-200 Wejherowo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3575,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1820,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1820,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1820,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Zadanie 6 - Pracownik remontowo-budowlany Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu Pracownik remontowo-budowlany dla 1 uczestnika projektu Start bez barier współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EDU-IT Augustyn, Niedbała, Pieprzycki sp.j, ul. Hetmańska 120, 35-078 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4325,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1875,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1875,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Zadanie 7 - Bukieciarstwo i florystyka Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu Bukieciarstwa i florystyki dla 1 uczestnika projektu Start bez barier współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SANNORT Sp. z o.o., ul. Ożarowska, 27-600 Sandomierz, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3675,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2150,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2870,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.