eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KożuchówZakup fabrycznie nowego 1 +19 miejscowego autobusu przeznaczonego i przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych o minimalnych parametrach zawartych w specyfikacji technicznej



Ogłoszenie z dnia 2008-09-26

Kożuchów: Zakup fabrycznie nowego 1 +19 miejscowego autobusu przeznaczonego i przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych o minimalnych parametrach zawartych w specyfikacji technicznej
Numer ogłoszenia: 237577 - 2008; data zamieszczenia: 26.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Rynek 1a, 67-120 Kożuchów, woj. lubuskie, tel. 068 3552094 do 97, fax. (068) 355 28 68.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozuchow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup fabrycznie nowego 1 +19 miejscowego autobusu przeznaczonego i przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych o minimalnych parametrach zawartych w specyfikacji technicznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa autobusu 1 +19 miejscowego z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych 2.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup fabrycznie nowego 1 +19 miejscowego autobusu przeznaczonego i przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych o minimalnych parametrach zawartych w specyfikacji technicznej 3.Określenie przedmiotu zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych CPV - 34.11.5000-6- pojazdy napędzane silnikami Diesla - 34.12.0000-4- pojazd silnikowy do transportu 10 lub więcej osób.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.50.00 - Inne samochody pasażerskie 34.12.20.00 - 34.12.20.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział SPRZEDAWCY którzy: 1) nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 z póź. zm.. 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp 3)Zaproponują samochód osobowy, który będzie spełniał następujące warunki: a)- nowy, tj. bezwypadkowy i wyprodukowany w 2008 roku b) z homologacją auta bazowego 1+19 osobowego c) z homologacją pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych, 4)Szczegółowy opis minimalnych warunków technicznych oraz elementów wyposażenia samochodu osobowego objętego przedmiotem zamówienia określony został w druku specyfikacja techniczna zał.nr 6 5. Szczegółowy sposób wykonania zamówienia publicznego opisany został na druku projekt umowy. 6. Udzielą gwarancji a) na pojazd bazowy min.24 miesiące bez limitu kilometrów b) na lakier min. 36 miesięcy c) na perforację nadwozia min. 72 miesiące.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków dostawcy obowiązani są do złożenia następujących dokumentów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2. pełnomocnictwo do podpisania oferty , o ile wynika z innych dokumentów. Dokumenty składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez sprzedawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Warunki gwarancji - 15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozuchow.biuletyn.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kożuchowie ul. Rynek 1a 67-120 Kożuchów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Kożuchowie ul. Rynek 1a 67-120 Kożuchów pokój nr 9.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.