Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-30
Nowy Sącz: Zakup i dostawa niszczarek i kserokopiarek cyfrowych dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu i podległych jednostek.
Numer ogłoszenia: 237553 - 2007; data zamieszczenia: 30.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Nowym Sączu, ul. Jagiellońska 56A, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4141000, fax 018 4141006.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prokuratura-nowysacz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa niszczarek i kserokopiarek cyfrowych dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu i podległych jednostek..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa niszczarek i kserokopiarek cyfrowych dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu oraz podległych jednostek w zakresie: 2 szt. niszczarek 5 szt. kserokopiarek cyfrowych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.12.11.00 - Urządzenia fotokopiujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące Oryginalny kod CPV: 30.19.14.00 - Niszczarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.14.00 - Niszczarki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności objętej przedmiotem zamówienia, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w rozdziale V. Ocena spełnienie tych warunków na zasadzie spełnia, nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY WYMAGANE W OFERCIE a.) Formularz oferty według załącznika nr 2 b.) Oświadczenie na treść art. 22 ust.1 ustawy - na formularzu zgod¬nym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ, c.) Specyfikację techniczną przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4 - określającą szczegółowo parametry sprzętu objętego przedmiotem zamówienia: nazwę handlową urządzenia wraz z dokładnym wyspecyfikowaniem jego parametrów technicznych. - zawierająca jako minimum parametry techniczne, określone przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ. d.) Wycenę sprzętu - załącznik nr 5 e.) Oświadczenie - załącznik nr 7 f.) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert g.) Deklarację zgodności i oznakowania wyrobów znakiem CE. Wszystkie dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wykonawcy zobowiązani są, do przedstawienia dokumentów, zawierających stwierdzenia zgodne z faktami i stanem prawnym istniejącym w chwili ich składania. 1. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokuratura-nowysacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Nowym Sączu ul. Jagiellońska 56a 33-300 Nowy Sącz pokój nr 300.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2007 godzina 13:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Nowym Sączu ul. Jagiellońska 56a 33-300 Nowy Sącz pokój nr 300.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Dostawa bielizny szpitalnej
- Dostawa robota humanoidalnego na potrzeby Wydziału Nauk Inżynieryjnych Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu, II Postępowanie
- Zakup dwóch samochodów służbowych: dla Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu i Prokuratury Rejonowej w Nowym Targu
- Zamówienie na usługi usunięcia i przekazania do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 17 06 01 i 17 06 05, zgromadzonych na terenie Powiatu Nowosądeckiego.
- Dostawy materiałów szewnych
- Wykonanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn.: "Modernizacja budynku - I/Limanowa"
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych, niszczarek i kalkulatorów do NoOSG
- Dostawa urządzeń do niszczenia i przechowywania dokumentów niejawnych i elektronicznych nośników informacji.
- Dostawa niszczarek ścinkowych z podajnikiem automatycznym.
- Dostawa artykułów biurowych, papieru oraz niszczarek
- Zakup i dostawa nowych materiałów biurowych dla potrzeb wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- Dostawa sprzętu komputerowego
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.