Ogłoszenie z dnia 2007-11-30
Kraków: ZP/10/07
Numer ogłoszenia: 237526 - 2007; data zamieszczenia: 30.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Odlewnictwa, ul. Zakopiańska 73, 30-418 Kraków, woj. małopolskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zampub@iod.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/10/07.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzenia: System 3D Spectrum Z510 Z-Corp z dodatkowym wyposazeniem i materiałami eksploatacyjnymi.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Posiadają co najmniej dwóch licencjonowanych serwisantów do obsługi serwisowej w/w urządzenia na terenie Polski. - posiadają niezbędną wiedzę, doświadcznie z dziedziny wykorzystania powyższego urządzenia w technologiach odlewnictwa - udokumnetowaną. - prowadzą działalność w zakresie dostaw przedmiotu zamówienia przez okres nie krótszy niż rok - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych - udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich dwóch lat co najmniej dwóch zamówień analogicznych co do tematu i zakresu w stosunku do zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania - udzielą co najmniej 12-miesięcznej gwarancji lub gwarancji producenta - świadczyć będą odpłatny serwis pogwarancyjny - oferent przejmie na siebie odpowiedzialność za doradztwo w zakresie kupowanego sprzętu - zareagują na wezwanie w przypadku wadliwego działania części w ciągu 12 godzin.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie na załączniku nr 1 do Formularza oferty; - formularz oferty - załącznik nr 2 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo wpis do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - zaparafowany wzór umowy wg załącznika nr 3 - wypełniony załącznik nr 4 Ponadto wykonawca dołączy następujące dokumenty: - w przypadku spółek z ograniczoną odpowiedzialnością należy dołączyć umowę spółki lub uchwałę Zgromadzenia Wspólników, z której będzie wynikać, iż zarząd może zaciągać zobowiązania, które dwukrotnie przekraczają wartość kapitału założycielskiego (jeżeli istnieje taka sytuacja w przedmiotowym zamówieniu); - w przypadku spółek cywilnych należy dołączyć umowę spółki.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Gwarancja - 20
- 3. Termin realizacji zamówienia - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: iod@iod.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 30-418 Kraków, ul. Zakopiańska 73, pok. 136 Budynek Techniki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2007 godzina 10:00, miejsce: 30-418 Kraków, ul. Zakopiańska 73 Instytut Odlewnictwa pok. 105 Budynek Techniki.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany przez MNiSW.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa kamery akustycznej dla WEAIiIB - KC-DE-zp.272-764/25
- Zabudowa 2 aneksów kuchennych wraz z agd, 2 szaf ubraniowych, 1 szafy gospodarczej do mieszkania nr 7a i 7b przy ul. Gramatyka 7 w Krakowie - KC-DE-zp.272-753/25
- dostawa detektora fluorescencji rentgenowskiej typu SDD - KC-DE-zp.272-747/25
- Wymiana systemu monitoringu wizyjnego na poziomach: -1, 0, +3, +4, +5, +6 i +7 w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie, ul. Przy Rondzie 6 w Krakowie
- Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Dostawa pompy próżniowej dla WIMiC - KC-DE-zp.272-740/25
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





