eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaUSŁUGĘA CAŁODOBOWEJ OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 2035 PRZEZ SPECJALISTYCZNĄ UZBROJONĄ FORMACJĘ OCHRONNĄ (SUFO) - OBIEKT USTRONIE MORSKIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-14

Gdynia: USŁUGĘA CAŁODOBOWEJ OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 2035 PRZEZ SPECJALISTYCZNĄ UZBROJONĄ FORMACJĘ OCHRONNĄ (SUFO) - OBIEKT USTRONIE MORSKIE
Numer ogłoszenia: 237448 - 2009; data zamieszczenia: 14.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2035 , ul. Sakowicza 1, 81-004 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 0-58 626 20 35, faks 0-58 626 58 80.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mw.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona Narodowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGĘA CAŁODOBOWEJ OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 2035 PRZEZ SPECJALISTYCZNĄ UZBROJONĄ FORMACJĘ OCHRONNĄ (SUFO) - OBIEKT USTRONIE MORSKIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa całodobowej ochrony osób i mienia realizowana przez umundurowanych pracowników ochrony fizycznej SPECJALISTYCZNEJ UZBROJONEJ FORMACJI OCHRONNEJ (SUFO), obiekt skład Jednostki Wojskowej 2035, 78-111 Ustronie Morskie w 24-godzinnym systemie zmianowym polegająca na: 1) bezpośredniej ochronie fizycznej całego obiektu, stałym monitorowaniu zaistniałych zdarzeń alarmowych w systemie SSWiN i CCTV; 2) przybyciu grupy interwencyjnej w czasie maksimum 20 min. od czasu powiadomienia i przystąpienie do działania w przypadku zaistnienia bezpośredniego zagrożenia obiektu lub osób w nim przebywających; 3) zapewnienie dodatkowej ochrony związanej z wprowadzeniem wyższych stanów gotowości bojowej (WSGB), a także na sygnał o wzmocnieniu systemu ochranianych obiektów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1.3. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - wykonali należycie lub wykonują minimum dwa zamówienia na usługę ochrony osób i mienia o wartości min. brutto 500.000,00 zł każde, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie. 1.5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca w okresie trwania umowy musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 1 mln zł. 1.6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie - załącznik nr 2, do SIWZ. 3) Oświadczenie - załącznik nr 4, do SIWZ 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 oraz pkt 4÷8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie (odroczenie) lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7) Aktualną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mie-nia (Dz. U. nr 114 poz. 740 z późn. zmianami). 8) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (należy przedstawić dokumenty poświadczające posiadanie odpowiednich kwalifikacji dla każdego z pracowników przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia: licencja I lub II stopnia, poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli zgodnej z przewidzianym stanowiskiem oraz zaświadczenie o odbytym szkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych, kserokopię legitymacji osoby dopuszczonej do posiadania broni ) - załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z potencjału technicznego i ludzkiego innego podmiotu, wraz z wykazem o którym mowa powyżej składa pisemne zobowiązanie tego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 9) Oświadczenie o posiadaniu broni, wymaganej do ochrony ww. obiektów zgodnie z instrukcją o ochronie obiektów wojskowych Sztabu Generalnego (OIN 3-2008 par. 12.1) - załącznik nr 6 do SIWZ. 10) Wykaz należycie wykonanych zamówień na usługę ochrony osób i mienia wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie umowy wystawione przez instytucje na rzecz których realizowano usługę (załącznik nr 3 do SIWZ). 11) Oświadczenie, o dysponowaniu minimum dwuosobową Grupą Interwencyjną, która w czasie do 20 min. od wezwania, podejmie działania, w celu wsparcia posterunków ochronnych, w przypadku ich zagrożenia - załącznik nr 7 do SIWZ; 12) Oświadczenie o wyposażeniu planowanych do realizacji zamówienia pracowników ochrony w jednolite umundurowanie, w środki łączności radiowej działającej na wydzielonym paśmie Wykonawcy, pilot napadowy oraz niezbędny sprzęt i indywidualne wyposażenie (pałkę wielofunkcyjną, kajdanki, gaz lub paralizator i opatrunek osobisty i kamizelkę kuloodporną latarką) - załącznik nr 8 do SIWZ; 13) Oświadczenie o prowadzeniu bieżących szkoleń pracowników ochrony w zakresie eksploatacji uzbrojenia oraz strzelania (co najmniej raz na dwa miesiące) - załącznik nr 9 do SIWZ; 14) Oświadczenie o zobowiązaniu Wykonawcy do przechowywania wszystkich dokumentów dotyczących przedmiotowego zamówienia w ograniczonej dostępności tj.: nie udostępniania rozpowszechniania osobom nieuprawnionym informacji stanowiących tajemnicę służbową lub informacji, którą uzyskał w związku z wykonywaniem czynności służbowych, a której ujawnienie może narazić na szkodę prawnie chroniony interes Zamawiającego w myśl obowiązujących przepisów: - Ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity Dz. U. 2005.196.1631). - załącznik nr 10 do SIWZ 15) Wypełnioną Instrukcję bezpieczeństwa przemysłowego (pkt 5, 26 i 27) - instrukcja będzie stanowić załącznik do umowy - załącznik nr 11 do SIWZ. 16) Poświadczona przez wykonawcę kserokopia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 1 mln zł. 17) Umowa spółki cywilnej (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), jeśli składającym ofertę jest spółka cywilna (jeżeli dotyczy). 18) Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie, w którym Wykonawcy zobowiązują się do m. in.: a) solidarnej odpowiedzialności wszystkich podmiotów w razie nie wykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, b) nie rozwiązywania umowy przez któregokolwiek z Wykonawców, przed wykonaniem zobowiązań wynikających z umowy, c) niedokonywania zmian w umowie bez zgody Zamawiających, d) przedstawienia podziału usług wykonywanych przez poszczególnych Wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JW. 2035 ul. Sakowicza 1, 81-004 Gdynia.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria jawna pok. 121 JW. 2035 ul. Sakowicza 1, 81-004 Gdynia.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.