eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Podedwórze › Modernizacja drogi gminnej Nr 103793L w miejscowości Antopol

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-14

Podedwórze: Modernizacja drogi gminnej Nr 103793L w miejscowości Antopol
Numer ogłoszenia: 237394 - 2009; data zamieszczenia: 14.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Podedwórze , Podedwórze 44, 21-222 Podedwórze, woj. lubelskie, tel. 0-83 379 52 27, faks 0-83 379-50-08.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi gminnej Nr 103793L w miejscowości Antopol.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Modernizacja drogi gminnej Nr 103793L w miejscowości Antopol. I. Zakres robót. Zakres prac dotyczy odcinka drogi o długości 0,515km w miejscowości Antopol w km 0 + 515 . Przedmiotowa inwestycja uzasadniona jest koniecznością poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego. Niweletę drogi zaprojektowano w osi pasa drogowego. Szerokość nawierzchni 3,50 m. Pobocza na całej długości odcinka objętego wykonaniem utwardzone materiałem kamiennym na szerokości 0,50 m po obu stronach drogi. Budowa obejmuje między innymi : - roboty pomiarowe - roboty ziemne - wykonanie i zagęszczenie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - wykonanie warstwy odcinającej z piasku gruboziarnistego zagęszczonej mechanicznie o grubości 10 cm po zagęszczeniu - wykonanie podbudowy z materiałów kamiennych o uziarnieniu ciągłym 0 - 31,5 mm stabilizowanych mechanicznie o grubości 15 cm po zagęszczeniu - Wyrównanie istniejącej nawierzchni brukowej materiałem kamiennym 0 - 31,5 mm stabilizowanym mechanicznie - skropienie podbudowy pod warstwe wyrównawczą - wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno bitumicznej 0/12,8 w ilości 75 kg/m2 - skropienie nawierzchni pod warstwę ścieralną - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno bitumicznej 0/12,8 grubości 3 cm - utwardzenie poboczy materiałem kamiennym - plantowanie i uzupełnienie poboczy gruntowych UWAGA : Szczegółowy zakres prac opisuje dokumentacja projektowa, przedmiar robót, i STWiOR stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji w wersji elektronicznej na nośniku CD oraz na stronie internetowej www.podedworze.netbip.pl w zakładce Przetargi z SIWZ ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienie do Wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia i w tym względzie : a)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 1)Kierownika Budowy posiadającego uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, b)dysponują lub będą dysponować sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia; c)dysponują lub będą dysponować personelem posiadającym kwalifikacje w zakresie budowy dróg o nawierzchni bitumicznej i montażu urządzeń drogowych, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie robót i w tym względzie : 4)nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5)W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy p.z.p. /Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm./ muszą być spełnione odrębnie przez każdego z wykonawców występujących wspólnie, natomiast pozostałe warunki szczegółowe powinny być spełnione łącznie przez wszystkich wykonawców występujących wspólnie. W przypadku, gdy Wykonawca uczestniczy w więcej niż w jednej ofercie, za wyjątkiem podwykonawców, oferty takiego Wykonawcy zostaną odrzucone. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikać będą informacje potwierdzające spełnianie warunków. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu : a)Oświadczenie o spełnianiu warunków w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp ( jeżeli wniosek jest składany wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone, jako jedno i podpisane przez wszystkich partnerów lub ich pełnomocnika ). b)Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (jeżeli wniosek jest składany wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone osobno przez każdego z partnerów). c)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d)Wykaz kadry kierowniczej, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. e)Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000 zł f)Oświadczenie o zakresie robót przewidzianym do wykonania przez podwykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podedworze.netbip.pl w zakładce Przetargi z SIWZ ..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Podedwórze Adres Urzędu Gminy : Podedwórze 44 21-222 Podedwórze.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2009 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy w Podedwórzu..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.