eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dydnia › Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Dydnia, pow. Brzozowski, woj. Podkarpackie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-14

Dydnia: Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Dydnia, pow. Brzozowski, woj. Podkarpackie.
Numer ogłoszenia: 237327 - 2014; data zamieszczenia: 14.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dydnia , Dydnia 224, 36-204 Dydnia, woj. podkarpackie, tel. 013 4303002, 4308154, faks 013 4303194.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Dydnia, pow. Brzozowski, woj. Podkarpackie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Dydnia, pow. Brzozowski, woj. Podkarpackie. 3.2.1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport odpadów komunalnych, powstałych na nieruchomościach zamieszkałych położonych na terenie Gminy Dydnia wystawionych przez właścicieli (współwłaścicieli, użytkowników wieczystych, posiadaczy, najemców) w pojemnikach (workach foliowych) o pojemności 120 l lub mniejszych, oznaczonych naklejką z nadrukiem kodu kreskowego przyporządkowanym do poszczególnych adresatów nieruchomości - w dniach wywozu, określonych w załączonym harmonogramie wywozu - zał. nr 3 do SIWZ. 3.3. Odpady komunalne będą odbieranie od właścicieli nieruchomości w sposób selektywny i nieselektywny w terminach - jak w załączonym harmonogramie wywozu - zał. nr 3 do SIWZ. 3..4 Rodzajów odpadów: a) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych - (kod 200301), b) selektywnie zbieranych odpadów komunalnych - tj.: b.1. tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych - (kod 150102), b.2. szkło, opakowania ze szkła - (kod 150107), b.3. metale, opakowania z metali - (kod 150104), b.4. papier i tektura - (kod 150101), b.5. opakowania wielomateriałowe - (kod 150105), b.6. odpady biodegradowalne i odpady zielone - (kod 200201), b.7. odpady wielkogabarytowe - (kod 200307), b.8. odpady elektryczne i elektroniczne -(kody 200123, 200135, 200136), b.9. baterie i akumulatory - (kod 200133), b.10. chemikalia - (kod 150110*), b.11. zużyte opony - (kod 160103). 3.4.1. Odpady z punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych wymienione w pkt 3.4.b będą odbierane - okresowo co 3- m-ce. 3.4.1. Odpady z punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych wymienione w pkt 3.7.4. będą odbierane - okresowo co 3- m-ce. 3.5. Według Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego, wszystkie zebrane zmieszane odpady komunalne muszą być przekazane do Regionalnej instalacji przetwarzania Odpadów Komunalnych przy ul. Białobrzeskiej w Krośnie. 3.6. Zgodnie z zawartym porozumieniem pomiędzy zarządcą RIPOK a Gminą Dydnia, również odpady segregowane (oddzielnie) muszą być przekazane do Regionalnej instalacji przetwarzania Odpadów Komunalnych przy ul. Białobrzeskiej w Krośnie. 3.7. Punkt selektywnej zbiórki odpadów: 3.7.1. Wykonawca zapewni odbiór i transport odpadów z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych - jak w pkt 3.4.b (zorganizowanego przez Zamawiającego na bazie Zakładu Gospodarki Komunalnej w Dydni), zlokalizowanego w miejscowości Jabłonka, gm. Dydnia. 3.7.2. W dniu odbioru odpadów Wykonawca zobowiązany jest zorganizować załadunek odpadów zebranych w punktach selektywnej zbiórki odpadów oraz zapewnić odpowiednie środki transportu umożliwiające transport odpadów do RIPOK w dniu ich zbiórki. 3.7.3. Termin odbioru odpadów z punktu selektywnej zbiórki odpadów Zamawiający uzgodni z Wykonawcą pisemnie, nie później niż 10 dni przed planowanym terminem wywozu. 3.7.4. W punktach selektywnej zbiórki gromadzone będą (mogą być) następujące rodzaje odpadów: b.1. tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych - (kod 150102), b.2. szkło, opakowania ze szkła - (kod 150107), b.3. metale, opakowania z metali - (kod 150104), b.4. papier i tektura - (kod 150101), b.5. opakowania wielomateriałowe - (kod 150105), b.6. odpady biodegradowalne i odpady zielone - (kod 200201), b.7. odpady wielkogabarytowe - (kod 200307), b.8. odpady elektryczne i elektroniczne - (kody 200123, 200135 i 200136), b.9. baterie i akumulatory - (kod 200133), b.10. chemikalia - (kod 150110*), b.11. zużyte opony - (kod 160103). 3.8. Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych: 3.8.1. Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych w następujący sposób: 1. Odpady zmieszane - co dwa tygodnie, wg harmonogramu - zał. nr 3 do SIWZ, 2. Odpady segregowane: 1) papier i tektura, szkło, tworzywa sztuczne, metal i opakowania wielomateriałowe - co dwa tygodnie - wg zał. nr 3 do SIWZ., 2) chemikalia (farby, rozpuszczalniki, oleje odpadowe itd.), zużyte baterie i akumulatory, opakowania po środkach ochrony roślin, - dwa raz w roku, 3) zużyty sprzęt elektryczny i lektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, - dwa razy w roku, 4) odpady budowlano - remontowe i rozbiórkowe - w zależności od potrzeb na indywidualne zamówienie u przedsiębiorcy. 3. Odpady zbierane selektywnie mieszkańcy mogą przekazywać indywidualnie do gminnego punktu zbiórki odpadów w dniach roboczych w godzinach pracy. 3.9. Terminy odbioru odpadów: 3.9.1. Terminy odbioru odpadów określono w załączonym dotychczas stosowanym harmonogramie wywozu odpadów komunalnych - zał. nr 3 do SIWZ. 3.9.2. Odbiór odpadów nie może odbywać się w niedzielę i dni ustawowo wolne od pracy. 3.9.3. W sytuacjach nadzwyczajnych (np. nieprzejezdność, zamknięta droga, itp.), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z harmonogramem, termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. 3.9.4. O nowym terminie wywozu odpadów Wykonawca poinformuje właścicieli nieruchomości. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 3.10. Worki na odpady: 3.10.1. Właściciele nieruchomości we własnym zakresie zaopatrują się w odpowiednie pojemniki (worki) na poszczególne odpady zmieszane i segregowane w następujących kolorach: - czarny lub niebieski - odpady komunalne zmieszane, - bezbarwny - szkło i opakowania szklane bezbarwne i kolorowe - żółty- tworzywa sztuczne białe i kolorowe, opakowania wielomateriałowe, - zielony - papier i tekturę (w tym opakowania, gazety, czasopisma itp.), - brązowy - odpady zielone i ulegające biodegradacji, - czerwony - metal. 3.10. Kody kreskowe - naklejki: 3.10.1. Wystawione worki z poszczególnymi rodzajami odpadów będą posiadały naklejki samoprzylepne z kodem kreskowym, które będą identyfikować rodzaj odpadów i właścicieli nieruchomości. 3.10.2. Zamawiający wyposaży właścicieli nieruchomości zamieszkałych w odpowiednią ilość naklejek z kodami kreskowymi, według których będą identyfikowane poszczególne pojemniki (worki) z odpadami zmieszanymi i segregowanymi. 3.10.3. Rodzaje naklejek kodowych: 1. naklejka z kodem na odpady zmieszane, 2. naklejka z kodem (jednakowa na wszystkie) na odpady segregowane, gdzie o rodzaju odpadów segregowanych będzie decydował kolor worka. 3.10.4. Worki nieoznaczone kodami kreskowymi mogą być odebrane, jeżeli Wykonawca poinformuje Zamawiającego o tym fakcie (np. telefonicznie) i otrzyma jego akceptację lub wcześniej otrzyma zgłoszenie od Zamawiającego przed terminem odbioru odpadów bez kodów kreskowych. W innym przypadku nie należy odbierać worków nieoznaczonych kodem kreskowym. 3.11. Zamawiający przekaże Wykonawcy laserowy jeden czytnik kodów kreskowych (pidion) z pamięcią roboczą. Urządzenie jest kompatybilne ze smartfonami z systemami operacyjnymi Windows i Android. Po dokonaniu odczytów Wykonawca dostarczy dane do stanowiska obsługującego system gospodarki odpadami (lub poprzez bezpośredni eksport danych z czytnika) w Urzędzie Gminy w Dydni. 3.11.1. Na prośbę Wykonawcy Zamawiający może wygenerować program niezbędny do obsługi odbioru odpadów. Przewidziane jest szkolenie w zakresie obsługi i przetwarzania w/w danych. 3.11.2. Zamawiający w terminie do 5 dni od zawarcia umowy, przekaże Wykonawcy wykaz nieruchomości zamieszkałych (których właściciele złożyli stosowne deklaracje), skąd należy odebrać odpady komunalne. Jeżeli w trakcie trwania umowy zajdzie potrzeba odbioru odpadów z dodatkowych nieruchomości zamieszkałych, Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz takich nieruchomości w terminie 7 dni od dnia złożenia deklaracji, a Wykonawca włączy te nieruchomości niezwłocznie zakresu do przedmiotu zamówienia. 3.12. Dane za 2014 rok do końca października - charakteryzujące przedmiot zamówienia: 3.12.1. Liczba nieruchomości od których odbierano odpady w 2014 r. z terenu Gminy Dydnia - 1 895. 3.12.2. Liczba nieruchomości w podziale na sołectwa: - Dydnia - 351; - Krzemienna - 126; - Grabówka - 110; - Obarzym - 79; - Jabłonka - 243; -Temeszów - 77 - Niebocko - 358; - Ulucz -28; - Niewistka - 75; - Witryłów - 103; - Końskie - 106; - Wydrna - 143. - Krzywe - 96; 3.14. Masa odebranych odpadów z obszarów wiejskich (w okresie od stycznia do października 2014 r. do RIPOK w Krośnie) - 430,94 - w tym: 1. odpady niesegregowane zmieszane - kod 200301 - 258,16 Mg 2. odpady segregowane - kod 150102, 150107, 150101, 150104 - 116,85 Mg 3. zużyte opony - kod 160103 - 13,45 Mg 4. zużyte urz. elektryczne i elektroniczne zużyte urządzenia zawierające freony - kod 200123, 200135, 200136 - 13,72 Mg 5. odpady wielkogabarytowe - kod 200307 - 26,76 Mg 6. Opakowania zawierające subst. niebezpieczne - kod 150110* - 2,00 Mg 3.14.1. Podane powyżej dane liczbowe są określone do końca października 2014 roku. W 2015 roku szacuje się zwiększenie ilości poszczególnych rodzajów odpadów. 3.15. Na dzień ogłoszenia przetargu złożono 1953 deklaracje (złożone deklaracje obejmują 6664 osób), - właścicieli nieruchomości zamieszkałych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium: 5 000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien posiadać wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, prowadzonego przez Wójta Gminy Dydnia, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 31.1.2.1. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: a) Za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia uzna udokumentowanie wykonanych, usług (wykonali na rzecz właścicieli nieruchomości usługę odbioru odpadów komunalnych w ciągu 12 miesięcy co najmniej o masie minimum: - 500 Mg), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 31.1.3.1. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: 31.1.3.1.1. udokumentowanie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości - jak niżej: 1. Wykonawca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany posiadać bazę magazynowo-transportową usytuowaną: 1) w gminie Dydnia, z której terenu odbiera te odpady, lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy tej gminy; 2) na terenie, do którego posiada tytuł prawny. 2. W zakresie wyposażenia bazy magazynowo-transportowej należy zapewnić, aby: 1) teren bazy magazynowo-transportowej był zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym; 2) miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów były zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu; 3) teren bazy magazynowo-transportowej był wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. - Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r. poz. 145, 951 i 1513 oraz z 2013 r. poz. 21); 4) baza magazynowo-transportowa była wyposażona w: a) miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów, b) pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające liczbie zatrudnionych osób, 5) Na terenie bazy magazynowo-transportowej powinny znajdować się także: a) punkt bieżącej konserwacji i napraw pojazdów, b) miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów - o ile czynności te nie są wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy magazynowo-transportowej. c) Część transportowa oraz część magazynowa bazy mogą znajdować się na oddzielnych terenach, przy jednoczesnym spełnieniu warunków określonych w ust. 1-2. 3. W zakresie posiadania wyposażenia umożliwiającego odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz jego odpowiedniego stanu technicznego należy zapewnić, aby: 1) w posiadaniu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości znajdowały się co najmniej: - dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych - oraz co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, - a także co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej; 2) pojazdy były trwale i czytelnie oznakowane, w widocznym miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości; 4. W zakresie utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń należy zapewnić, aby: 1) pojazdy i urządzenia były zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich magazynowania, przeładunku, a także transportu; 2) pojazdy i urządzenia były poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie; 3) podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości posiadał aktualne dokumenty potwierdzające wykonanie czynności, o których mowa w pkt 3; 4) na koniec każdego dnia roboczego pojazdy były opróżnione z odpadów i były parkowane wyłącznie na terenie bazy magazynowo-transportowej. 5. 1. W zakresie wymagań technicznych dotyczących wyposażenia pojazdów należy zapewnić, aby: 1) konstrukcja pojazdów zabezpieczała przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizowała oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady; 2) pojazdy były wyposażone w system: a) monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów oraz b) czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów - umożliwiający weryfikację tych danych; 3) pojazdy były wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedłoży wykaz przeciętnego zatrudnienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna posiadanie opłaconej polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę - minimum 250 000,00 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, chyba, że wystąpią okoliczności, które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy. 1. W przypadku zmiany przepisów prawa - w szczególności związanych z przedmiotem zamówienia Zamawiający w porozumieniu z Wykonawca określą zakres czynności zmierzających do wypełnienia postanowień umowy i sposobu ich realizacji. 2. Okoliczności powodujące zwiększenie lub zmniejszenie liczby obsługiwanych nieruchomości w zakresie odbioru odpadów komunalnych. 3. Powyższe okoliczności stanowią warunki zmiany umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 PZP w przypadku wystąpienia takiej okoliczności. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zetorzeszow.eu/ugdydnia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dydnia - pok. Nr 106, 36-204 Dydnia 224.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dydnia - pok. Nr 102 - 36-204 Dydnia 224..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.