Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-05
Nowy Dwór Mazowiecki: DOSTAWA ARTYKUŁÓW PIŚMIENNO - BIUROWYCH ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH
Numer ogłoszenia: 23731 - 2008; data zamieszczenia: 05.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2229, ul. Leśna, 05-101 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 6863200, 6863216, fax 022 6863205.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: http://przetarg.army,mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ARTYKUŁÓW PIŚMIENNO - BIUROWYCH ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia zawiera się w 13 częściach
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.47.10.00 - 25.47.10.00 Oryginalny kod CPV: 21.12.00.00 - Papier i tektura Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 30.19.21.20 - Długopisy Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe Oryginalny kod CPV: 24.62.00.00 - Kleje Kod CPV wg słownika 2008: 24.91.00.00 - Kleje Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.25.10 - 30.12.25.10 Oryginalny kod CPV: 25.21.30.00 - Płyty, arkusze, taśma, folia i paski z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.17.00.00 - Płyty, arkusze, pasek i folia związana z materiałami budowlanymi Oryginalny kod CPV: 22.86.92.00 - Kalendarze Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.97.92 - Kalendarze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 13.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postepowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz złożą dokumeny potwierdzające spełnienie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełnienia kazdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów. Brak załączenia przez wykonawcę którego kolwiek z dokumentów zostanie uznane jako niespełnienie warunków, co bedzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiącany jest przedstawić: Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ważny dokument potwierdzający posiadanie prawa w obrocie prawnym, wystawioy nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert tj. ważny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony lub potwierdzony przez wydający organ ewidencyjny, że zakres działalności, siedziba, skłąd władz nie uległ zmianie. Wykaz wykonanych w okresie 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetarg.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 2229, ul. Leśna, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki/komórka zamówień publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2008 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Jawna Jednostki Wojskowej 2229, ul. Leśna, 05-100 Nowy Dwór Maz..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: artykuły piśmienno - biurowe dla WOMP Modlin.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: długopisy, druki, etykiety samoprzylepne, grzbiety, ołówki, markery, gumki, pinezki, zeszyty, segregatory.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.24.47.10-5, 21.12.00.00-0, 30.19.21.20-8, 24.62.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: materiały eksploatacyjne dla WOMP Modlin.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: tusze, tonery, taśmy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6, 30.12.51.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: papier dla WOMP Modlin.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: papier uniwersalny A-4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dyskietki, płyty CD, dla WOMP Modlin.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dyskietki i płyty CD.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.21.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: taśma do drukarki DYMO Letra dla WOMP Modlin.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: taśma do drukarki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.21.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: artykuły piśmienno - biurowe dla sł.wyszkolebnia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: blok kancelaryjny, bloczki kolorowe, cienkopisy, cyrkiel, długopis, dziurkacz, flamastry, klej, gumka, korektor, kredki, linjki, markery, nozyczki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.24.71.00-5, 21.12.00.00-0, 30.19.21.20-8, 24.62.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: toner do xero dla sł.wyszkolenia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: toner do xero.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: kalendarze dla sł.wyszkolenia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kalendarze na biurko, wiszące, planery na biurko.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.86.92.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: materiały eksploatacyjne dla sł.łączności.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: tusze do drukarek, taśmy do drukarek, papier składanka,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6, 21.12.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: płyty CD, DVD, dyskietki dla sł.łączności.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: płyty CD, DVD, dyskietki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.21.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: tablica korkowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: tablica korkowa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 20.00.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: laminator dla sł.eyszkolenia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: laminator A-3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: niszczarka i bindownica.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: niszczarka do dokumentów i bindownica kanałowa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/U/4620-46/2024 Remont instalacji c.o. wraz z remontem instalacji klimatyzacji w budynku nr 2 na terenie kompl. wojsk. przy ul. Lipowej 1a w Lublinie.
- Bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu nowodworskiego
- SVA/U/4620-44/2024: Docieplenie bud. nr 43 na terenie kompl. wojsk. przy ul. 9 Maja 95, 98-100 Łask
- SVA/U/4620-43/2024 Budowa kotłowni w budynku nr 111 na terenie kompl. wojsk. w m. Regny
- SVA/Z/K/4620-1/2024: Wykonanie robót budowlanych zewnętrznych w ramach rozbudowy nowej siedziby DRI - KZB Zachód w Gnieźnie.
- SVA/U/4620-42/2024 Wynajem kontenerowych kotłowni olejowych dla celów przygotowania ciepłej wody użytkowej oraz obsługą serwisową dla kompleksu wojskowego K - 6091 Nowy Glinnik
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego oraz środków czystości.
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukująco - kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego w Radomiu wraz z dostawą i wymianą materiałów eksploatacyjnych.
- "Dostawa produktów chemicznych do stosowania w podziemnych wyrobiskach górniczych wraz z osprzętem dla potrzeb Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu", z podziałem na 3 części.
- Sukcesywna dostawa tuszy, tonerów, bębnów i pojemników do drukarek w G-PSK, w podziale na 2 części.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do drukarek i innych maszyn biurowych - sprawa numer 34/2024
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych i papieru do drukarek
więcej: Kleje »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.