eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › utrzymanie i obsługa systemu CMAD (Centralny Moduł Agregacji Danych)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-30

Warszawa: utrzymanie i obsługa systemu CMAD (Centralny Moduł Agregacji Danych)
Numer ogłoszenia: 237147 - 2007; data zamieszczenia: 30.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5926420, 5926590, fax 022 5926663.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie i obsługa systemu CMAD (Centralny Moduł Agregacji Danych).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania i obsługi systemu CMAD (Centralnego Modułu Agregacji Danych). System wspomaga wymianę danych o osobach objętych ubezpieczeniem zdrowotnym oraz o płatnikach składek pomiędzy Placówkami Terenowymi i Oddziałami Regionalnymi KRUS a Centralą Narodowego Funduszu Zdrowia. Obowiązek przekazywania powyższych danych wynika z art. 87 ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych z 27 sierpnia 2004r. (Dz. U. 210 poz. 2135) regulującego zakres i sposób przekazywania do Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia przez Kasę Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego danych dotyczących osób objętych ubezpieczeniem zdrowotnym i płatników składek. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących zadań: a.Administrowanie systemem operacyjnym i bazą danych b.Administrowanie serwerem ftp c.Administrowanie systemem kontroli i bezpieczeństwa d.Zapewnienie środowiska sprzętowo-systemowego do pracy systemu CMAD e.Utrzymywanie pasma dostępowego f.Konserwacja systemu g.Obsługa systemu CMAD. 2.Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia określono w rozdziale II SIWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.31.00.00 - Usługi przetwarzania danych Kod CPV wg słownika 2008: 72.31.00.00 - Usługi przetwarzania danych Oryginalny kod CPV: 72.31.80.00 - Usługi przesyłu danych Kod CPV wg słownika 2008: 72.31.80.00 - Usługi przesyłu danych Oryginalny kod CPV: 72.31.70.00 - Usługi przechowywania danych Kod CPV wg słownika 2008: 72.31.70.00 - Usługi przechowywania danych Oryginalny kod CPV: 72.31.90.00 - Usługi dostarczania danych Kod CPV wg słownika 2008: 72.31.90.00 - Usługi dostarczania danych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 11.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3000.00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych oraz SIWZ. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy. 3.Udokumentują zrealizowanie w okresie ostatnich trzech lat minimum jednej trwającej rok usługi (licząc wstecz od terminu składania ofert) w zakresie obsługi i utrzymania systemów informatycznych z wykorzystaniem własnej infrastruktury teleinformatycznej oraz technologii PKI wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługa te zostały należycie wykonane 4.Wskażą osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu umowy, tj.: a.co najmniej 2 administratorów systemów Windows z co najmniej dwuletnim stażem, b.co najmniej 2 administratorów, którzy mają co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie administrowania bazą danych Oracle, c.co najmniej 2 technologów ze znajomością bazy danych ORACLE i narzędzi zapytań do bazy danych np. SQL*Plus, d.co najmniej 2 osoby do prowadzenia asysty technicznej i konsultacji posiadających co najmniej 2 letnie doświadczenie w zakresie PKI, e.co najmniej 2 inżynierów sieciowych, f.co najmniej 2 osoby do obsługi systemu. 5.Posiadają ośrodek lub ośrodki zdolne do realizacji przedmiotu zamówienia gwarantujące funkcjonowania systemu CMAD przez 5 dni w tygodniu w godz. 6.00 - 18.00. Przerwa w funkcjonowaniu systemu nie może trwać dłużej niż 5 dni roboczych a suma dni, w których system nie będzie działał nie przekroczy 10 dni w czasie trwania umowy. 6. Dodatkowe wymagania stawiane Wykonawcom: a.wykonawca posiada wdrożone procedury zarządzania jakością zgodnie z normą ISO 9001:2000 lub inną równoważną, w zakresie przetwarzania danych, b.wykonawca posiada wdrożony system zarządzania bezpieczeństwem informacji (ISMS) w oparciu o wymagania normy ISO 27001:2005 lub równoważnej. Ocena spełniania powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymogi art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Pzp (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ). 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 i 3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6m-cy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 7.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2-3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności. 9.Wykaz zrealizowanej w okresie ostatnich trzech lat minimum jednej trwającej rok usługi (licząc wstecz od terminu składania ofert) w zakresie obsługi i utrzymania systemów informatycznych z wykorzystaniem własnej infrastruktury teleinformatycznej oraz technologii PKI wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługa te zostały należycie wykonane 10.Oświadczenie, że Wykonawca posiada ośrodek lub ośrodki zdolne do realizacji przedmiotu zamówienia gwarantujące funkcjonowanie systemu CMAD przez 5 dni w tygodniu w godz. 6.00 - 18.00. Przerwa w funkcjonowaniu systemu nie może trwać dłużej niż 5 dni roboczych a suma dni, w których system nie będzie działał nie przekroczy 10 dni w czasie trwania umowy. 11.Dokumenty potwierdzające dodatkowe wymagania stawiane Wykonawcom: a.Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy/ów z normami jakościowymi, tj. zaświadczenie, że Wykonawca ma wdrożony system zarządzania jakością w oparciu o wymagania normy ISO 9001:2000 lub innej równoważnej. b.Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, tj. zaświadczenie, że Wykonawca ma wdrożony system zarządzania bezpieczeństwem informacji w oparciu o wymagania normy ISO 27001 : 2005 lub innej równoważnej. Ponadto oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 13.Wypełniony formularz oferty wg wzoru zawartego w Rozdziale IV SIWZ. 14.Oświadczenie Wykonawcy wskazujące, którą część zamówienia powierzy wykonaniu przez podwykonawców, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy - Pzp. 15.Oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - pełnomocnictwa /upoważnienia/ do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy, 16.Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, pok. 228.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2007 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Al. Niepodległości 190,0 00-608 Warszawa - pok. 101 - Kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.