Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-30
Ścinawa: WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ I LOGICZNEJ W BUDYNKU URZĘDU MIASTA I GMINY W ŚCINAWIE
Numer ogłoszenia: 237130 - 2007; data zamieszczenia: 30.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ścinawa, Rynek 17, 59-330 Ścinawa, woj. dolnośląskie, tel. 076 8412600, fax 076 8412601.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.scinawa.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ I LOGICZNEJ W BUDYNKU URZĘDU MIASTA I GMINY W ŚCINAWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji elektrycznej i logicznej w budynku Urzędu Miasta i Gminy w Ścinawie. Roboty stanowiące przedmiot zamówienia należy wykonywać w sposób nieutrudniający pracy i funkcjonowania Urzędu tj. a) po godzinach pracy Urzędu tj. poniedziałek, środa, czwartek i piątek po godz. 15.30, wtorek po godz 16.00. b) pomieszczenia w których realizowano roboty powinny być każdorazowo uprzątnięte. Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót stanowiące załącznik nr 6 i 7 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem niniejszego zamówienia. 2. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1, pkt 1-9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawca ma do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, posiadający wymagane polskim Prawem Budowlanym uprawnienia danej specjalności do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie wymaganym specyfiką robót tj. dysponuje osobą/osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznych. 4. Wykonawca posiada doświadczenie w realizacji zadań o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia tj. wykaże realizację w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc od dnia ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, minimum dwóch zadań o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 5. Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. ustawy Prawo zamówieniach publicznych. OCENY SPEŁNIANIA W/W WARUNKÓW ZAMAWIAJĄCY DOKONA SPRAWDZAJĄC KOMPLETNOŚĆ, POPRAWNOŚĆ ORAZ AKTUALNOŚĆ ZŁOŻONYCH DOKUMENTÓW - matoda: spełnia/ nie spełna.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia. 5. Kserokopie uprawnień osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia. 6. Kserokopie aktualnych zaświadczeń z Właściwej Izby Zawodowej dla osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia. 7. Wykaz zrealizowanych zadań o podobnym charakterze z podaniem: nazwy zadania i jego zakresu, okresu realizacji. 8. Dokumenty potwierdzające, że w/w zadania zostały wykonane z należytą starannością. 9. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lsi.lubin.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubińska Spółka Inwestycyjna Sp. z o.o. ul. Rynek 28 59-300 Lubin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Lubińska Spółka Inwestycyjna Sp. z o.o. ul. Rynek 28 59-300 Lubin sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI ŚCINAWA
więcej: przetargi ŚCINAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali konferencyjnej PBP przy ulicy Przemysłowej 7
- Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Domanicach w ramach programu wsparcia "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2025" - postępowanie drugie
- Wykonanie prac polegających na montażu urządzeń i instalacji do sterowania uchylaniem okien i roletami na poziomie trzeciej kondygnacji nadziemnej budynku B przy ul. Chałubińskiego 6 w Warszawie.
- Wykonanie dostawy i montażu rozdzielnicy SN 15 kV dla Hali Widowiskowo-Sportowej Immobile Łuczniczka zlokalizowanej przy ul. Toruńskiej 59 w Bydgoszczy
- PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ ZAKŁADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ ORAZ PRZEBUDOWA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ BUDYNKU SZPITALA NA POTRZEBY PRACOWNI ENDOSKOPOWEJ - POWTÓRKA
- Wykonanie prac budowlanych węzłów sanitarnych na dwóch kondygnacjach Oddziału Pielęgnacyjnego wraz z wymianą pionu dezynfektora w Zakładzie Pielęgnacyjno-Opiekuńczym SPZOZ w Stalowej Woli
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.