Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-30
Łódź: Drobne naprawy pokryć dachowych mających na celu utrzymanie ich właściwego stanu technicznego w nieruchomościach administrowanych przez Administrację Nieruchomościami Łódź - Śródmieście Centrum II a stanowiących własność Gminy, Skarbu Państwa, Osób Fizycznych oraz współwłasność Gminy i Osób Fizycznych przez AN CII CPV 45261900-3
Numer ogłoszenia: 237100 - 2007; data zamieszczenia: 30.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście "Centrum II", ul. Dowborczyków 5, 90-019 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2536419, fax 042 2536422.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum2.com3.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Drobne naprawy pokryć dachowych mających na celu utrzymanie ich właściwego stanu technicznego w nieruchomościach administrowanych przez Administrację Nieruchomościami Łódź - Śródmieście Centrum II a stanowiących własność Gminy, Skarbu Państwa, Osób Fizycznych oraz współwłasność Gminy i Osób Fizycznych przez AN CII CPV 45261900-3.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Drobne naprawy pokryć dachowych mających na celu utrzymanie ich właściwego stanu technicznego w nieruchomościach administrowanych przez Administrację Nieruchomościami Łódź - ŚródmieścieCentrum II a stanowiących własność Gminy, Skarbu Państwa, Osób Fizycznych oraz współwłasność Gminy i Osób Fizycznych przez AN CII CPV 45261900-3 Zakres prac obejmuje: Szczegółowy zakres przewidywanych napraw : 1.1. Punktowe naprawy dachu papą termozgrzewalną wierzchniego krycia o następujących parametrach : modyfikacja SBS, włóknina poliestrowa o gram. 180 g/m2, zakres plastyczności od - 20 C do + 110 C, grubość min. 3,5 mm 1.2. Naprawa lub wymiana rynien dachowych 1.3. Naprawa lub wymiana rur spustowych 1.4. Montaż nasad kominowych 1.5. Naprawa włazów dachowych 1.6. Czyszczenie rynien i pionów deszczowych z liści 1.7. Jednokrotne krycie dachu papą termozgrzewalną o powierzchni do 35 m2 i parametrach jw. 1.8. Naprawa, wymiana uszkodzonych obróbek blacharskich krawędzi okapowej dachu 1.9. Naprawa, wymiana obróbek blacharskich ogniomurów 1.10. Naprawa, wymiana obróbek blacharskich kominów, rur wywiewnych i kanalizacyjnych na dachu 1.11. Naprawa lub wymiana tynków kominów, ogniomurów 1.12. Obróbka kieli na dachu 1.13. Niezbędna wymiana deskowania dachu 1.14. Naprawa elementów więźby dachowej 1.15. Naprawa gzymsów drewnianych i murowanych 1.16. Zrzucanie śniegu z dachu z wykonaniem niezbędnych przerzutów 1.17. Usunięcie śniegu i lodu z rynien i rur spustowych celem ich udrożnienia 1.18. Zbijanie sopli
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.19.00 - Usługi napraw i konserwacji dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3.1 O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 3.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 3.1.2 dysponują osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia: 3.1.3 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie 3.1.4 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3.1.5 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 4 niniejszej SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1 W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty lub oświadczenia: 4.1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego oferenta, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.1.2 aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego oferenta 4.1.3 oświadczenie że, - wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1pkt 1-3 ustawy , zał nr 5 do siwz - wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust 1 i 2 ustawy P.z.p, zał nr 5a do siwz 4.1.4 wykaz minimum trzech osób, które będą realizować zamówienie wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności i kwalifikacji zał. nr 4 - w formie oryginału oraz kserokopiami posiadanych aktualnych uprawnień w tym: - uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności ogólno-budowlanej wraz z aktualnym wpisem na Okręgową Listę Inżynierów i Techników Budownictwa ( jedna osoba, może być właściciel ). poświadczonych za zgodność z oryginałem przez uprawnionego oferenta. 4.1.5 polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimalną łączną kwotę 100.000 zł, okres ważności polisy nie może być krótszy od terminu związania ofertą - kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego oferenta. 4.1.6 wykaz minimum dwóch kontraktów odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości każdego kontraktu nie mniejszej niż 50.000złotych w okresie ostatnich pięciu lat tj. do terminu składania ofert ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym z podaniem jego wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców zał. nr 3 do siwz - oryginał oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie. Referencje muszą być podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania podmiotu je wystawiającego oraz posiadać datę ich wystawienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. stawka brutto - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum2.com3.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście Centrum II 90 - 019 Łódź, ul. Dowborczyków 5 pokój nr 15 lub 19.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście Centrum II 90 - 019 Łódź, ul. Dowborczyków 5 pokój nr 15.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektu Powiatowego Urzędu Pracy w Łodzi (część I)
- Modernizacja pionu żywienia w Przedszkolu Miejskim nr 7 w Łodzi
- Świadczenie usług eksperckich w zakresie doradztwa oraz wsparcia edukacyjnego w dziedzinie rewitalizacji w ramach projektu.
- 27/2025 "Świadczenie usługi transportu sanitarnego z zespołem specjalistycznym (S)" w Miejskim Centrum Medycznym im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa 3 pojazdów nieoznakowanych pod adaptację RD-VIDEO współfinansowana z budżetu Samorządu Województwa Łódzkiego na podstawie umowy nr 119/KAI/2025
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w obiektach służących rehabilitacji polegające na remoncie pokrycia dachowego budynku zabytkowego dworu w Domu Pomocy Społecznej w Wygnanowicach
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych dekarskich w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-2
- Termomodernizacja budynku OSP i MGOPS w Strzelnie.
- Prace remontowe w jednostkach terenowych Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
- Osuszanie ścian wewnętrznych i zewnętrznych w budynku D oraz naprawa dachu Hala A
- Wykonanie remontów dachów w obiektach UJK w Kielcach
więcej: Naprawa i konserwacja dachów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.