Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-26
Puławy: Dostawa 7 sztuk sond profilowanych wraz z wykonaniem usługi uruchomienia systemu pomiaru i transferu danych wilgotności gleby oraz serwisu pogwarancyjnego 3 stacji meteorologicznych
Numer ogłoszenia: 237075 - 2008; data zamieszczenia: 26.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy , ul. Czartoryskich 8, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8863421 w.393, fax. 081 8864547.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iung.pulawy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 7 sztuk sond profilowanych wraz z wykonaniem usługi uruchomienia systemu pomiaru i transferu danych wilgotności gleby oraz serwisu pogwarancyjnego 3 stacji meteorologicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 7 sztuk sond profilowanych wraz z wykonaniem usługi uruchomienia systemu pomiaru i transferu danych wilgotności gleby oraz serwisu pogwarancyjnego 3 stacji meteorologicznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.12.80.00 - Akcesoria do przyrządów meteorologicznych 38.29.00.00 - Przyrządy i urządzenia badawcze, hydrograficzne, oceanograficzne i hydrologiczne 51.00.00.00 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego) 51.21.50.00 - Usługi instalowania urządzeń meteorologicznych 50.53.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń 50.43.30.00 - Usługi kalibracyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy Pzp. 5) Spełnia wynogi określone w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 Ustawy Pzp, 3) Oświadczenie o warunkach gwarancji i serwisu; 4) Oświadczenie o certyfikacie zgodności CE (dotyczy Części I ) 5) Oświadczenie o posiadaniu przez Wykonawcę serwisu i dystrybucji na terenie Rzeczpospolitej Polskiej; 6) Spełnia wynogi określone w SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iung.pulawy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy w Puławach, ul. Czartoryskich 8, 24-100 Puławy, pokój do spraw zamówień publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy w Puławach, ul. Czartoryskich 8, 24-100 Puławy, Sekretariat Instytutu.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa 7 sztuk sond profilowanych wraz z wykonaniem usługi uruchomienia systemu pomiaru i transferu danych wilgotności gleby oraz usługi serwisu pogwarancyjnego 3 stacji meteorologicznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamowienia będzie dostawa 7 sztuk sond profilowanych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.12.80.00-8, 38.29.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa 7 sztuk sond profilowanych wraz z wykonaniem usługi uruchomienia systemu pomiaru i transferu danych wilgotności gleby oraz usługi serwisu pogwarancyjnego 3 stacji meteorologicznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi uruchomienia systemu pomiaru i transferu danych wilgotności gleby..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.00.00.00-9, 51.21.50.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa 7 sztuk sond profilowanych wraz z wykonaniem usługi uruchomienia systemu pomiaru i transferu danych wilgotności gleby oraz usługi serwisu pogwarancyjnego 3 stacji meteorologicznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi serwisu pogwarancyjnego 3 stacji meteorologicznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.20.00-3, 50.43.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- sukcesywna dostawa rękawic laboratoryjnych w okresie 18 m-cy , znak sprawy DZP-23/146/25
- Odbiór, transport i przetwarzanie odpadów o kodach 19 01 07* oraz 19 01 17* w okresie 24 miesięcy
- DOSTAWA APARATURY LABORATORYJNEJ Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
- Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia miejsca ukrycia w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Puławach.
- Zakup samochodu dostawczego na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Puławach
- Usługa ubezpieczenia Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Puławach
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- U/164/2025 USŁUGA NA WYKONANIE OKRESOWEJ OBSŁUGI SPRĘŻAREK (KOMPRESORÓW) POWIETRZNYCH ŚRUBOWYCH
- Serwis, obsługa i konserwacja 3 szt. przepompowni wód deszczowych w ciągu DW nr 869 administrowanej przez PZDW w Rzeszowie, oznaczonych numerami P1, P3, P4 w 2026 r.
- Dostawa, montaż, uruchomienie i demontaż kompletnego sztucznego lodowiska wraz z wyposażaniem w Świdniku, przy ul. Fabrycznej 3
- REMONT INTERAKTYWNEGO STANOWISKA "JĘZYK EMOCJI" OBEJMUJĄCY DOSTAWĘ, KALIBRACJĘ ORAZ MONTAŻ SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA NIEZBĘDNEGO DO PRZYWRÓCENIA FUNKCJONALNOŚCI STANOWISKA ORAZ WYKONANIE DOKUMENTACJI
- Przebudowa z rozbudową przedszkola w Strzelcach.
- Usługa wymiany baterii w systemach zasilania gwarantowanego OST112 w jednostkach: KPP Zawiercie, KPP Cieszyn, KMP Tychy i KPP Wodzisław Śląski
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





