Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-20
Ustroń: Dostawy artykułów spożywczych
Numer ogłoszenia: 237046 - 2013; data zamieszczenia: 20.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Szpital Reumatologiczno-Rehabilitacyjny im. gen. Jerzego Ziętka , ul. Szpitalna 11, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, tel. 033/8542640 w. 213 033/8545493, faks (033) 854 35 99.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.reumatologiczny.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów spożywczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 ryby i ryby mrożone Pakiet nr 2 mięso świeże Pakiet nr 3 wędliny i wyroby wędliniarskie Pakiet nr 4 drób mrożony Pakiet nr 5 jajka świeże Pakiet nr 6 warzywa mrożone Pakiet nr 7 mleko i nabiał.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dokument potwierdzający pozwolenie na używanie środka transportowego do przewozu artykułów spożywczych i mrożonek wydany przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i oświadczenie, że osoby biorące udział w realizacji przedmiotu zamówienia posiadać będą aktualne książeczki sanitarne
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
oświadczenie o wdrożeniu i stosowaniu systemu HACCP
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany umowy, oraz warunki i okoliczności zmiany : - z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia (np. sposób dostawy, składania zamówień, wielkości opakowań zbiorczych itp.) proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, - zmiany stawki VAT (przy czym zmianie ulegnie tylko cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian) - zmian w przepisach prawa, które powodują konieczność zmiany umowy (np. zakaz wprowadzania produktu i konieczność zastąpienia go produktem równoważnym), - zmian danych identyfikujących strony - zgodnie z zapisami w aktualnym odpisie z właściwego rejestru
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.reumatologiczny.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Szpital Reumatologiczno - Rehabilitacyjny im. gen. J. Ziętka
43-450 Ustroń, ul. Szpitalna 11
pok. nr 138 lub 139.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Śląski Szpital Reumatologiczno - Rehabilitacyjny im. gen. J. Ziętka 43-450 Ustroń, ul. Szpitalna 11 Sekretariat - pokój nr 141.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 ryby i ryby mrożone.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: asortyment i ilości wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.00.00-6, 15.20.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 mięso świeże.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: asortyment i ilości wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.10.00-9, 15.11.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 wędliny i wyroby wędliniarskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: asortyment i ilości wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.17.00-2, 15.13.11.30-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 drób mrożony.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: asortyment i ilości wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.21.20-3, 15.11.21.30-6, 15.11.23.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 jajka świeże.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: asortyment i ilości wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 warzywa mrożone.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: asortyment i ilości wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 mleko i nabiał.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: asortyment i ilości wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.54.40.00-3, 15.51.10.00-3, 15.43.10.00-8, 15.54.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z USTRONIA
- Utworzenie zielonej przestrzeni przy boisku w Ustroniu Hermanicach
- Budowa kotłowni gazowej w budynku Klimatycznej Szkoły Podstawowej nr 2 Ustroniu, w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja obiektu SP-2 w ZSP-2"
- Świadczenie usług w zakresie dozoru i ochrony fizycznej siedziby oraz mienia
- Remont pokoi w budynku szpitalnym w Ustroniu, przy ul. Zdrojowej 6 - pełna nazwa w dokumentach zamówienia
więcej: przetargi w Ustroniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Zacisze" z podziałem na 9 części od 1.07.2025 do 31.12.2025 r.
- Dostawa mięsa i wędlin do Zakładu Karnego w Koronowie
- dostawa mięsa i wędlin
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
- "Sukcesywne dostawy żywności wraz z transportem na potrzeby Żłobka Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach" -z podziałem na części
- "Zakup artykułów spożywczych na zajęcia warsztatowe i warsztaty kulinarne w ramach realizacji projektu pn. "Zrealizuj SWOJE PASJE i MARZENIA""
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.