Ogłoszenie z dnia 2012-11-09
Białystok: Dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych,kserokopiarek i faksów dla Pierwszego Urzędu Skarbowego w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 236905 - 2012; data zamieszczenia: 09.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy w Białymstoku, ul. Świętojańska 13, 15-219 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 878 41 00, faks 085 878 41 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych,kserokopiarek i faksów dla Pierwszego Urzędu Skarbowego w Białymstoku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 3 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OFFICE SERVICE Mariola Szulborska, ul. Szeroka 16/10, 15-760 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 126000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 122876,82
Oferta z najniższą ceną: 122876,82 / Oferta z najwyższą ceną: 128897,85
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niz kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Realizacja projektu zieleni wraz z pielęgnacją gwarancyjną do zadania zazieleńmy ronda: Rondo Nauczycieli Tajnego Nauczania
- Dostawa inteligentnego systemu oświetlenia Led sceny na potrzeby Uniwersyteckiego Centrum Kultury i Nauki Uniwersytetu w Białymstoku
- BZP.272.42.2025.ŁC Usługi doradcze w zakresie komercjalizacji wyników prac B+R
- Dostawa i wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne oprawy LED przy ul. Dojnowskiej 80 A, B, C i ul. Proroka Eliasza 3, 3 A w Białymstoku.
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na przebudowę warsztatów gastronomicznych w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Wasilkowie.
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu 9 - osobowego na potrzeby Książnicy Podlaskiej im. Łukasza Górnickiego w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w 2025 roku
- Najem urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek z oprogramowaniem do zarządzania i monitorowania wydruku i druku podążającego wraz z kompleksową obsługą serwisową i wsparciem technicznym
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- "Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki: tonerów, bębnów, pojemników na zużyty toner, nośników danych i środków czyszczących oraz papieru"
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych UMiG we Wrześni oraz jednostek organizacyjnych w II połowie 2025 roku
- DOSTAWĘ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.