Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-30
Piotrków Trybunalski: SPORZĄDZENIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH NIERUCHOMOŚCI W 2008 ROKU DLA POTRZEB URZĘDU MIASTA
Numer ogłoszenia: 236902 - 2007; data zamieszczenia: 30.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, fax 044 7327798.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPORZĄDZENIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH NIERUCHOMOŚCI W 2008 ROKU DLA POTRZEB URZĘDU MIASTA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzanie wycen nieruchomości do różnych celów w 2008 roku. Przedmiotem opracowania są wyceny nieruchomości położonych w granicach administracyjnych Miasta Piotrkowa Trybunalskiego przeznaczone do celów: - zbycia części nieruchomości gruntowych niezbędnych do poprawienia warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej, - zbycia nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych - zbycia nieruchomości zabudowanych budynkami mieszkalnymi, pawilonami handlowymi, stacjami transformatorowymi, garażami i innymi, -ustalenia wartości nieruchomości do określenia stawek czynszu dzierżawnego, -ustalenie wartości nieruchomości przeznaczonej do wniesienia w formie aportu do spółek, -ustalenie wartości nieruchomości do sprzedaży oraz odwołania darowizny wraz z wyliczeniem nakładów poniesionych przez osoby trzecie, -ustalania wartości nieruchomości do uwłaszczenia, użyczenia, użytkowania i trwałego zarządu, - nabycia nieruchomości pod inwestycje i w zasoby, - ustalenia odszkodowania za działki wydzielone pod drogi na skutek podziału nieruchomości, za działki zajęte pod drogi publiczne, za wywłaszczenie nieruchomości na cele publiczne, - ustalenie odszkodowania za szkody wyrządzone na skutek wybudowania urządzeń infrastruktury technicznej, - ustalenia wartości zwracanej nieruchomości z ustaleniem stopnia zmniejszenia albo zwiększenia wartości nieruchomości, - ustalenia odpłatności za ustanowienie służebności gruntowych, - ustalenia wartości gruntu do aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego, - ustalenia wartości nieruchomości do aktualizacji opłat z tytułu trwałego zarządu, - ustalenia wartości gruntu do naliczenia opłat rocznych z tytułu nabycia prawa użytkowania wieczystego, - określenia wartości rynkowej lokali mieszkalnych wraz z pomieszczeniem przynależnym i ułamkową częścią gruntu do sprzedaży bądź oddania w użytkowanie wieczyste, - określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości i wartości prawa użytkowania wieczystego w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego we własność, - określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości i wartości prawa użytkowania wieczystego w celu sprzedaży prawa własności gruntu użytkownikowi wieczystemu, - określenie wartości nieruchomości gruntowych przed wybudowaniem urządzeń infrastruktury technicznej i po ich wybudowaniu w celu ustalenia opłat adiacenckich z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego budową urządzeń infrastruktury technicznej, - określenie wartości nieruchomości gruntowych w celu ustalenia opłat adiacenckich z tytułu wzrostu wartości nieruchomości przed podziałem i po podziale, - ustalenia wartości nieruchomości do zamiany; a także potwierdzenie aktualności sporządzonego operatu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości Kod CPV wg słownika 2008: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 4) Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - tj. stosownie do art. 174 ust. 7 ustawy z dn. 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz dokumenty potwierdzające posiadanie przez te osoby wymaganych uprawnień;tj.:osoby posiadające uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości stosownie do przepisów zawartych w dziale V - działalność zawodowa w dziedzinie gospodarowania nieruchomościami w rozdziale 1 - rzeczoznawstwo majątkowe ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity z 2004 r. Dz. U. nr 261, poz. 2603 z późn. zm.). - oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne; - polisę ubezpieczeniową obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonywaniem czynności zawodowych z zakresu szacowania nieruchomości. - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych przepisami art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: przy dokonaniu oceny spełnianiu warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piotrkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Piotrkowie Trybunalskim Pasaż Rudowskiego 10 97-300 Piotrków Trybunalski; Referat Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Piotrkowie Trybunalskim Pasaż Rudowskiego 10 97-300 Piotrków Trybunalski; Referat Zamówień Publicznych.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sporządzanie operatów szacunkowych do różnych celów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa wielkość zamówienia w części I dotyczy: - zbycia części nieruchomości gruntowych niezbędnych do poprawienia warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej, - zbycia nieruchomości zabudowanych budynkami mieszkalnymi, pawilonami handlowymi, stacjami transformatorowymi, garażami i innymi, - zbycia nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych - ustalenia wartości nieruchomości do określenia stawek czynszu dzierżawnego, - ustalenie wartości nieruchomości przeznaczonej do wniesienia w formie aportu do spółek, - ustalenie wartości nieruchomości do sprzedaży oraz odwołania darowizny wraz z wyliczeniem nakładów poniesionych przez osoby trzecie, - ustalania wartości nieruchomości do uwłaszczenia, użyczenia, użytkowania i trwałego zarządu, - nabycia nieruchomości pod inwestycje i w zasoby, - ustalenia odszkodowania za działki wydzielone pod drogi na skutek podziału nieruchomości, za działki zajęte pod drogi publiczne, za wywłaszczenie nieruchomości na cele publiczne, - ustalenie odszkodowania za szkody wyrządzone na skutek wybudowania urządzeń infrastruktury technicznej, - ustalenia wartości zwracanej nieruchomości z ustaleniem stopnia zmniejszenia albo zwiększenia wartości nieruchomości, - ustalenia odpłatności za ustanowienie służebności gruntowych, - ustalenia wartości nieruchomości do zamiany - ustalenie wartości nieruchomości do jej zwrotu i obejmuje: nieruchomości niezabudowane - 294 operaty nieruchomości zabudowane - 23 operaty, nieruchomości zabudowane z rozliczeniem nakładów - 21 operatów, nieruchomości niezabudowane z ogrodzeniem - 5 operatów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: sporządzanie operatów szacunkowych do różnych celów..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa wielkość zamówienia w części II dotyczy: - ustalenia wartości gruntu do aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego, - ustalenia wartości gruntu do naliczenia opłat rocznych z tytułu nabycia prawa użytkowania wieczystego, - ustalenia wartości nieruchomości do aktualizacji opłat z tytułu trwałego zarządu i obejmuje: nieruchomości niezabudowane - 190 operatów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: sporządzanie operatów szacunkowych do różnych celów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa wielkość zamówienia w części III dotyczy: - określenia wartości rynkowej lokali mieszkalnych wraz z pomieszczeniem przynależnym i ułamkową częścią gruntu do sprzedaży bądź oddania w użytkowanie wieczyste i obejmuje: nieruchomości lokalowe wraz z pomieszczeniem przynależnym i ułamkową częścią gruntu - 165 operatów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: sporządzanie operatów szacunkowych do różnych celów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa wielkość zamówienia w części IV dotyczy: - określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości i wartości prawa użytkowania wieczystego w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego we własność, - określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości i wartości prawa użytkowania wieczystego w celu sprzedaży prawa własności gruntu użytkownikowi wieczystemu, i obejmuje: nieruchomości gruntowe - 119 operatów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: sporządzanie operatów szacunkowych do różnych celów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa wielkość zamówienia w części V dotyczy: 1. Określenie wartości nieruchomości gruntowych przed wybudowaniem urządzeń infrastruktury technicznej i po ich wybudowaniu w celu ustalenia opłat adiacenckich z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego budową urządzeń infrastruktury technicznej, 2. Określenie wartości nieruchomości gruntowych w celu ustalenia opłat adiacenckich z tytułu wzrostu wartości nieruchomości przed podziałem i po podziale i obejmuje: nieruchomości gruntowe - 70 operatów, w tym: - 60 operatów wyszczególnionych w CZĘŚCI V.1. - 10 operatów wyszczególnionych w CZĘŚCI V.2..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Wyprodukowanie i sukcesywne dostarczanie tablic rejestracyjnych oraz odbiór tablic wycofanych z użytku i ich zagospodarowanie.
- Odbiór odpadów komunalnych i innych niż komunalne, odpadów medycznych oraz pokonsumpcyjnych z terenu AŚ w Piotrkowie Trybunalskim oraz OZ Golesze.
- ŚWIADCZENIE USŁUG USUWANIA POJAZDÓW Z DRÓG W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH POWIATU PIOTRKOWSKIEGO
- Dostawa samochodu 9 miejscowego do przewozu osób niepełnosprawnych , w tym na wózkach inwalidzkich - uczestników WTZ w Piotrkowie Trybunalskim
- Wymiana opasek wraz z odpływami z rur spustowych, izolacją ścian fundamentowych oraz remontem cokołu budynku mieszkalnego położonego w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicy Działkowej 3
- Utwardzenie terenu Obwodu Drogowego pod materiały sypkie i budowa wiaty - utwardzenie terenu
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji dla zadania pn. Przebudowa mostu w ciągu DW 163 w km 34+950 w m. Białogard
- "Sporządzenie łącznie 50 operatów szacunkowych do postępowań administracyjnych" - zadania nr 1-5
- "Opracowanie projektu ustalenia klasyfikacji gleboznawczej gruntów dla 82 działek ewidencyjnych położonych na terenie powiatu lubelskiego"
- Opracowanie projektu ustalenia klasyfikacji gleboznawczej gruntów dla 66 działek ewidencyjnych położonych na terenie powiatu lubelskiego
- Wykonanie prac geodezyjnych cześć 11
- świadczenie usług komunalnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





