Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-30
Warszawa: Dostawa i instalacja zintegrowanego systemu zarządzania siecią bezprzewodową wraz z infrastrukturą aktywną i pasywną, w DS. 1 Sabinki Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Aleja Niepodległości 162.
Numer ogłoszenia: 236894 - 2007; data zamieszczenia: 30.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Handlowa, Aleja Niepodległości 162, 02-554 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5648608, fax 022 5648608.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgh.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja zintegrowanego systemu zarządzania siecią bezprzewodową wraz z infrastrukturą aktywną i pasywną, w DS. 1 Sabinki Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Aleja Niepodległości 162..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i instalacja zintegrowanego systemu zarządzania siecią bezprzewodową wraz z infrastrukturą aktywną i pasywną, w DS. 1 Sabinki Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Aleja Niepodległości 162.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.40.00.00 - Sieci Kod CPV wg słownika 2008: 32.40.00.00 - Sieci .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WYMAGANIA PODMIOTOWE O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - dysponują osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia w zakresie obsługi oferowanego sprzętu 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 5)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż cena ofertowa, 6)w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonali co najmniej dwa zamówienia na dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzone przez Zamawiających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 7)Wykonawca powinien być autoryzowanym partnerem producenta sprzętu, 8)Producent sprzętu lub Wykonawca powinien posiadać autoryzowany punkt serwisowy dla oferowanego sprzętu. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku określonego w pkt. od 1 do 8 skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. WYMAGANIA PRZEDMIOTOWE 1) Akceptują warunki umowne załączone do SIWZ. 2) Produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, 3) Udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia na minimum 12 miesięcy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku określonego w pkt. od 1 do 3 skutkować będzie odrzuceniem oferty wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem dat ich wykonania i odbiorców wg formularza nr 4 do SIWZ wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. c)Aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument, tj. ważny co najmniej na przewidywany okres wykonywania prac lub oświadczenie Wykonawcy o tym, że do dnia podpisania umowy dostarczy polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż cena ofertowa, d)Dane osoby (inżynier) posiadającej odpowiednie uprawnienia w zakresie obsługi oferowanego sprzętu wraz z kopiami posiadanych uprawnień. e)Specyfikacja techniczna oferowanych urządzeń, w tym nazwy, symbole, modele i producenci (dopuszczalne jest dostarczenie dokumentacji technicznej w jęz. angielskim). f) Aktualne zaświadczenia podmiotów uprawnionych do kontroli jakości potwierdzających, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, np. certyfikat ISO 9001:2000 w zakresie projektowania, wytwarzania i serwisu lub dokument równoważny ; certyfikat ISO 9001:2000; lub równoważny dokument w zakresie projektowania i sprzedaży systemów informatycznych. g)Oświadczenie Wykonawcy, że jest autoryzowanym partnerem producenta sprzętu, h)Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu przez Niego (lub producenta) autoryzowanego punktu serwisowego dla oferowanego sprzętu w ....................................... i)Deklarację zgodności wystawioną przez producenta oferowanego sprzętu, która jest podstawą oznaczenia tegoż sprzętu znakiem CE.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sgh.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Główna Handlowa Warszawa,Al. Niepodległości 162 Dział Zamówień Publicznych pok.419..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Główna Handlowa Warszawa,Al. Niepodległości 162 Dział Zamówień Publicznych pok.419..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie konserwacji (utrzymanie) cieków będących w administracji Zarządu Zlewni Katowice, obszar działania Nadzoru Wodnego w Olkuszu
- Dostawa warzyw, ziemniaków i jabłek do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- BZP.261.16.2024 Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Dostawa samochodów osobowych
- Montaż i demontaż na ulicach Warszawy elementów dekoracji w formie flag i banerów z okazji Meczu Superpuchar UEFA (Super Cup) 2024
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Oboźna 11 m. 19b część nr 2: Nowomiejska 1/3 m. 14 część nr 3: Wilcza 69 m. 30 (w podziale na 3 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa PSZOK wraz z modernizacją infrastruktury społecznej i wodno-kanalizacyjnej w gm. Zapolice
- Przebudowa I piętra budynku w Zdzieszowicach ul. Góry Św. Anny 21A z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności - Spedycja
- Wymiana sieci okablowania strukturalnego
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 2018K Biskupice - Targowisko od drogi wojewódzkiej nr 966 w miejscowości Biskupice do drogi gminnej nr 560000K w miejsc. Bodzanów."
więcej: Sieci »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.