eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PolkowicePRZEBUDOWA BOISK SPORTOWYCH NA OSIEDLU CENTRUM

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2008-10-22

Polkowice: PRZEBUDOWA BOISK SPORTOWYCH NA OSIEDLU CENTRUM
Numer ogłoszenia: 236870 - 2008; data zamieszczenia: 22.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polkowice , Rynek 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 84 74 121, fax. 076 72 46 780.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA BOISK SPORTOWYCH NA OSIEDLU CENTRUM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie boisk sportowych oraz placów rekreacyjnych z nawierzchnią z poliuretanu wraz z ich wyposażeniem - zgodnie z projektem budowlanym, przedmiarem robót, specyfikacją wykonania i odbioru robót oraz wymogami Zamawiającego i obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - demontaż: fontanny, nawierzchni z kostki betonowej, siedzisk plastikowych widowni oraz obudowy trybuny z płytek klinkierowych, - roboty ziemne: usuniecie warstwy ziemi urodzajnej, ręczne roboty ziemne, korytowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża, - wykonanie warstw podbudowy, - wykonanie tymczasowego zabezpieczenia w formie namiotu w celu zapewnienia właściwych warunków technicznych niezbędnych do prawidłowego ułożenia nawierzchni z poliuretanu, - wykonanie podbudowy dynamicznej, - wykonanie nawierzchni z poliuretanu, - wykonanie ogrodzenia boiska sportowego w formie piłkochwytów w kształcie koła o średnicy 12,0 m i wysokości 4,0 metrów w rozstawie słupków co 2,0 m, wraz z bramkami oraz wejściami na boisko, - wyposażenie boiska do koszykówki w konstrukcję na boiska otwarte wraz z tablicą i koszem do koszykówki, - wykonanie ogrodzenia boiska do koszykówki w formie piłkochwytów o wysokości 4,0 m i rozstawie słupków co 3,0 m, - wykonanie chodników z kostki betonowej bezfazowej, - wykonanie nawierzchni trybun z betonu B-40 wraz z jego szlifowaniem oraz montażem siedzisk z listew drewnianych, - zakup i montaż ławek młodzieżowych oraz koszy na śmieci ( kosze na śmieci z demontażu), - wyposażenie placów rekreacyjnych w urządzenia rekreacyjno - zabawowe, których opis znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Postępowanie poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych dla robót budowlanych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.62.00 - Wyrównywanie nawierzchni obiektów sportowych 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 104.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości: 12.000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy: 1. Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności spełnią poniższe warunki: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, - wykażą należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem ogłoszenia niniejszego postępowania, co najmniej dwóch zadań inwestycyjnych dotyczących budowy, przebudowy boisk sportowych o sztucznej nawierzchni, o łącznej wartości robót nie mniejszej niż 300.000 zł, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych robót (np. referencje), - posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 500.000 zł, wraz z dowodem uiszczenia należnych składek. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu, - skierują do realizacji niniejszego zamówienia osobę przynależącą do właściwej izby budowlanej i posiadającą uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno - budowlanej, - wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert, - zobowiążą się do dostarczenia urządzeń rekreacyjno - zabawowych posiadających certyfikat (zaświadczenie) podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzający, że urządzenia odpowiadają normom bezpieczeństwa - spełniają wymogi PN-EN 1176-(1-6), - zaoferują dostawę urządzeń rekreacyjno - zabawowych odpowiadających wszystkim wymaganiom określonym przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy i o przyjęciu warunków SIWZ, b) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika, g) wykaz obejmujący wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem ogłoszenia niniejszego postępowania, co najmniej dwóch zadań inwestycyjnych dotyczących budowy, przebudowy boisk sportowych o sztucznej nawierzchni, o łącznej wartości robót nie mniejszej niż 300.000 zł, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych robót (np. referencje), h) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 500.000 zł, wraz z dowodem uiszczenia należnych składek; ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy; w przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu, i) wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia które są aktualnymi członkami właściwej Izby Budowlanej, posiadających uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego upoważniające do prowadzenia robót budowlanych w branży: konstrukcyjno - budowlanej, j) kopia uprawnień budowlanych osoby skierowanej do realizacji zamówienia, posiadającej uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno - budowlanej, k) kopia aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej izby budowlanej, wystawionego dla osoby (osób) skierowanej do realizacji zamówienia posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno - budowlanej, l) kserokopia dowodu wniesienia wadium podpisana za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela, dopuszcza się przedłożenie wyżej wymienionego dokumentu do wglądu członkom komisji przetargowej, w trakcie otwarcia ofert, m) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że urządzenia zabawowo - rekreacyjne będące przedmiotem dostawy w ramach przedmiotowego zamówienia, posiadają certyfikat (zaświadczenie) podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że odpowiadają normom bezpieczeństwa - spełniają wymogi PN-EN 1176-(1-6), n) opis techniczny wszystkich urządzeń zabawowo - rekreacyjnych, jakie Wykonawca zamierza dostarczyć Zamawiającemu w ramach przedmiotowego zamówienia, potwierdzający, że oferowane urządzenia odpowiadają wszystkim wymaganiom określonym przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w pkt. 12.2 a, b, c, d, e muszą być złożone przez każdy podmiot. Każdy z podmiotów występujących wspólnie powinien przedłożyć wraz z ofertą aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, a suma kwot wynikających z tych dokumentów powinna wynosić minimum 500.000 zł. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez te podmioty wspólnego pełnomocnika..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug.polkowice.pl/?ID2=przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, pok. nr 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, Kancelaria - pok. nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.