To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2014-01-21
W³oc³awek: Bie¿±ca dostawa materia³ów biurowych, eksploatacyjnych i druków dla potrzeb Starostwa Powiatowego we W³oc³awku przez okres od daty obowi±zywania umowy do dnia 31 grudnia 2014 r.
Numer og³oszenia: 23680 - 2014; data zamieszczenia: 21.01.2014
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 522008 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe we W³oc³awku, ul. Cyganka 28, 87-800 W³oc³awek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 230 46 00, faks 54 230 46 71.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Bie¿±ca dostawa materia³ów biurowych, eksploatacyjnych i druków dla potrzeb Starostwa Powiatowego we W³oc³awku przez okres od daty obowi±zywania umowy do dnia 31 grudnia 2014 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest bie¿±ca dostawa materia³ów biurowych, eksploatacyjnych i druków dla potrzeb Starostwa Powiatowego we W³oc³awku, przez okres od daty obowi±zywania umowy do dnia 31 grudnia 2014 r., z podzia³em na 2 czê¶ci: Czê¶æ zamówienia nr 1: Dostawa materia³ów biurowych i druków dla potrzeb Starostwa Powiatowego we W³oc³awku, przez okres od daty obowi±zywania umowy do dnia 31 grudnia 2014 r. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy, który stanowi za³±cznik nr 2 do specyfikacji. Czê¶æ zamówienia nr 2: Dostawa materia³ów eksploatacyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego we W³oc³awku, przez okres od daty obowi±zywania umowy do dnia 31 grudnia 2014 r. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy, który stanowi za³±cznik nr 3 do specyfikacji. 2. Dostawa obejmuje fabrycznie nowe materia³y biurowe i eksploatacyjne tylko firmowe (markowe) w oryginalnych opakowaniach, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Pod pojêciem fabrycznie nowe Zamawiaj±cy rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pe³nowarto¶ciowych komponentów bez ¶ladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta. Musz± posiadaæ na opakowaniach zewnêtrznych logo producenta, nazwê (typ, symbol), numer katalogowy, opis zawarto¶ci, termin przydatno¶ci do u¿ycia i termin przydatno¶ci do u¿ytku, posiadaæ wszelkie zabezpieczenia szczelno¶ci zbiorników (dotyczy tonerów, tuszów, wk³adów drukuj±cych, itp.). Przez produkt równowa¿ny zamawiaj±cy rozumie produkt kompatybilny ze sprzêtem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych lub lepszych (m.in. pojemno¶æ, wydajno¶æ tonera/tuszu i jako¶æ wydruku) w stosunku do orygina³u produkowanego przez producenta urz±dzenia Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert materia³ów eksploatacyjnych regenerowanych b±d¼ uzupe³nianych. Uwaga ! Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materia³ów, nale¿y rozumieæ jako okre¶lenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jako¶ciowych. Oznacza to, ¿e zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych, zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert równowa¿nych, tzn. materia³ów o nie gorszych parametrach technicznych i standardach jako¶ciowych. W przypadku oferowania materia³u (artyku³u) innej marki, ni¿ okre¶lonej w ww. opisie przedmiotu zamówienia, nale¿y w Formularzu cenowym podaæ markê i producenta tego materia³u (artyku³u), oraz: wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego dostawy spe³niaj± wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). 3. Wymagania zamawiaj±cego dotycz±ce sposobu realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Materia³y, artyku³y, wyroby, stanowi±ce przedmiot zamówienia bêd± dostarczane partiami, stosownie do potrzeb zamawiaj±cego na podstawie pisemnych, faksem i telefonicznych zamówieñ. 2) Wykonawca dostarczy materia³y, artyku³y, wyroby swoim transportem, w ci±gu 3 dni roboczych do siedziby zamawiaj±cego, licz±c od dnia z³o¿enia zamówienia, w godz. 8:00-15:00 poniedzia³ek- pi±tek. 3) Wykonawca na dostarczone materia³y, artyku³y, wyroby udzieli gwarancji na okres12 miesiêcy, licz±c od daty dostarczenia ich do siedziby zamawiaj±cego. 4) W przypadku dostarczenia produktu o nieodpowiedniej jako¶ci wykonawca zobowi±zany bêdzie do jego wymiany, na produkt o odpowiedniej jako¶ci w terminie 3 dni roboczych licz±c od dnia otrzymania od zamawiaj±cego reklamacji. 5) Wykonawca gwarantuje, ¿e dostarczone tonery, tusze i wk³ady drukuj±ce bêd± wysokiej jako¶ci oraz zapewni± kompatybilno¶æ pracy z urz±dzeniami zamawiaj±cego, zapewni± nale¿yte bezpieczeñstwo oraz posiadaj± w³a¶ciwe opakowanie i oznakowanie. 6) Wykonawca gwarantuje, ¿e zamontowanie i u¿ywanie dostarczonych przez niego tonerów, tuszów i wk³adów drukuj±cych, nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urz±dzenia, do którego s± przeznaczone. 7) Je¿eli w trakcie umowy zamawiaj±cy stwierdzi, i¿ wydajno¶æ, jako¶æ lub niezawodno¶æ dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagañ producenta urz±dzeñ, wykonawca zobowi±zuje siê do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 3 dni roboczych od momentu zg³oszenia przez zamawiaj±cego o wadliwym produkcie (mailem lub faksem). Wymiana nast±pi w siedzibie zamawiaj±cego na koszt i ryzyko wykonawcy. 8) Wykonawca odpowiada wobec Zamawiaj±cego za szkody powsta³e w urz±dzeniach posiadanych przez Zamawiaj±cego, w zwi±zku z u¿ytkowaniem materia³ów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcê (czê¶æ 2.). 9) Odpowiedzialno¶æ wskazana w pkt 8) obejmuje: a) w przypadku wyst±pienia wad istotnych - nieodp³atn± naprawê urz±dzeñ lub wymianê urz±dzeñ na wolne od wad powsta³ych w zwi±zku z dostarczonymi przez Wykonawcê materia³ami eksploatacyjnymi. W czasie naprawy lub wymiany na wolne od wad urz±dzeñ jw. Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ urz±dzenie zastêpcze o podobnych w³a¶ciwo¶ciach, o nie gorszych parametrach technicznych, w terminie nie d³u¿szym ni¿ 48 godzin, licz±c od momentu zg³oszenia (mailem lub faksem) Wykonawcy przez Zamawiaj±cego konieczno¶ci wykonania naprawy lub wymiany urz±dzenia; b) w przypadku wyst±pienia wad nieistotnych - zwrot kosztu naprawy poniesionego przez Zamawiaj±cego przez wybrany przez Zamawiaj±cego serwis naprawczy; c) w przypadku utraty gwarancji udzielonych Zamawiaj±cemu na urz±dzenia, w których stosowane bêd± materia³y eksploatacyjne dostarczane przez Wykonawcê lub w zwi±zku z realizacj± przez Wykonawcê obowi±zków wynikaj±cych z umowy - Wykonawca zobowi±zany jest do wykonywania obowi±zków gwaranta zgodnie z warunkami udzielnej gwarancji. 10) Za podstawê ¿±dania przez Zamawiaj±cego naprawy (w³±czaj±c w to wymianê bêbna i g³owicy) lub wymiany urz±dzenia na wolne od wad, uwa¿a siê pisemn± opiniê autoryzowanego serwisu producenta urz±dzenia wskazanego przez Zamawiaj±cego. Naprawa urz±dzenia wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta urz±dzenia wskazanym przez Zamawiaj±cego. Ustala siê reakcjê serwisow± w ci±gu 3 dni roboczych od momentu zg³oszenia (mailem lub faksem) Wykonawcy przez Zamawiaj±cego konieczno¶ci wykonania naprawy (czê¶æ 2.). 11) Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e ilo¶ci materia³ów, artyku³ów, wyrobów wskazane w formularzu cenowym s± ilo¶ciami szacunkowymi, s³u¿±cymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zmawiaj±cy podpisze umowê nie przys³uguje roszczenie o realizacjê dostawy w wielko¶ciach podanych w formularzu cenowym. Zakupy dokonywane w trakcie obowi±zywania umowy mog± dla poszczególnych pozycji ró¿niæ siê ilo¶ciowo od wielko¶ci podanych w formularzu cenowym, z zastrze¿eniem, ¿e ³±czna warto¶æ zakupów nie przekroczy ca³kowitej warto¶ci oferty wybranego wykonawcy.
II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.00.00 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Czê¶æ NR: 1
Nazwa: Dostawa materia³ów biurowych i druków dla potrzeb Starostwa Powiatowego we W³oc³awku, przez okres od daty obowi±zywania umowy do dnia 31 grudnia 2014 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiêbiorstwo Produkcyjno Handlowo Us³ugowe FORUM Rajmund Osiñski z siedzib±, , 87-800, ul. I. Zbiegniewskiej 83, 87-800 W³oc³awek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 41539,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 48379,20
Oferta z najni¿sz± cen±: 48379,20 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 49714,80
Waluta: PLN.
Czê¶æ NR: 2
Nazwa: Dostawa materia³ów eksploatacyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego we W³oc³awku, przez okres od daty obowi±zywania umowy do dnia 31 grudnia 2014 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GSC POLAND SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygra³a firma
GSC POLAND SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- GSC Poland sp. z o.o., ul. Wyspiañskiego 15a, 32-050 Skawina, kraj/woj. ma³opolskie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 54685,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 46549,42
Oferta z najni¿sz± cen±: 46549,42 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 169700,64
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z W£OC£AWKA
- Dostawa i monta¿ mini tê¿ni solankowych w ramach zadania pn. "Mini tê¿nia na ka¿dym osiedlu W³oc³awka (Bud¿et Obywatelski 2025 r.)" z podzia³em na 5 zadañ.
- Dostawa i monta¿ Systemu Sygnalizacji Po¿aru w S±dzie Rejonowym w Radziejowie - kontynuacja zadania
- Remont pomieszczeñ do celów szkoleniowych w budynku nr 13 w Zak³adzie Karnym we W³oc³awku
- BADANIA PROFILAKTYCZNE DLA PRACOWNIKÓW POWIATOWEGO URZÊDU PRACY WE W£OC£AWKU
- Kompleksowa organizacja i realizacja dwudniowego wydarzenia pn. "¦wiêto Powiatu W³oc³awskiego 2025"
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO WYKONYWANIA BADAÑ Z ZAKRESU SEROLOGII TRANSFUZJOLOGICZNEJ WRAZ Z DZIER¯AW¡ ANALIZATORA AUTOMATYCZNEGO Z NIEZBÊDNYM BACKUPEM PRZEZ OKRES 36 MIESIÊCY
wiêcej: przetargi w W³oc³awku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artyku³ów biurowych i papieru dla LODR w Koñskowoli
- Cykliczne dostawy artyku³ów biurowych ,gospodarczych , tuszy i tonerów dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
- Sprzeda¿ i dostawa ok³adek ma potrzeby dyplomatoriów dla kierunków: Fizjoterapia , Pielêgniarstwo i Po³o¿nictwo.
- Dostawa druków i formularzy dla KWP woj. dolno¶l±skiego.
- Dostawa artyku³ów i materia³ów biurowych dla 1. RBLog
- Dostawa materia³ów biurowych
wiêcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.