eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzegsukcesywna dostawa mięsa i wędlin wieprzowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-24

POZYCJA 23670

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kołobrzeg: sukcesywna dostawa mięsa i wędlin wieprzowych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna, do kontaktów: Władysław Kokoszka, ks. Piotra Ściegiennego 1, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3548802, e-mail: wkokoszka@o2.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa mięsa i wędlin wieprzowych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Szpital Uzdrowiskowy MEWA , ul. ks. P. Ściegiennego 5/6 w Kołobrzegu. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa, podrobów i wyrobów wędliniarskich wieprzowych oraz niewielkiej ilością wołowych z podziałem na: 1)mięso w postaci różnych elementów rozbioru tuszy oraz podrobów i tłuszczu wieprzowego, 2)wędliny wysokogatunkowe w postaci około 80 różnych wyrobów, 3)wędliny pozostałe i wyroby garmażeryjne z mięsa wieprzowego w postaci 60 różnych wyrobów. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Na żądanie zamawiającego wykonawca zobowiązany będzie do okazania świadectwa badań weterynaryjnych dostarczanego mięśa, a także specyfikacji produktu wędliniarskiego. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.11.30.00 - Wieprzowina Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.30.00 - Wieprzowina Oryginalny kod CPV: 15.13.11.33 - Wędliny wieprzowe Kod CPV wg słownika 2008: 15.13.11.30 - Wędliny Oryginalny kod CPV: 15.13.11.00 - Produkty mięsno - wędliniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.13.11.00 - Produkty mięsno-wędliniarskie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przewidywana wielkość zamówienia w skali 12 miesięcy: 1) mięso z rozbioru tuszy - 18 700 kg, 2) wędliny wysokogatunkowe - 14 500 kg, 3) wdliny pozostałe i podroby - 6 300 kg. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Przyszłą ofertę należy zabezpieczyć wadium w wysokości 8000 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym oraz złożą oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy-Prawo zamówień publicznych i warunków określonych przez zamawiającego, 2) spełniają wymagania w zakresie stosowania systemu Analizy Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli (HACCP), wynikających z przepisów ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - Dz. U. z 2006 r. nr 171 poz. 1225, 3) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres ich działalności był krótszy - w tym czasie, wykonali z należytą starannością dostawy o charakterze podobnym do niniejszego zamówienia i o wartości łącznej nie mniejszej niż 400 000 zł, 4) dysponują co najmniej dwoma środkami transportu przeznaczonymi do przewozu żywności, 5) znajdują sie w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada środki własne lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunkó udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg zasady spełnia - nie spełnia. Do postępowania zostanie zakwalifikowanych 5 Wykonawców spełniających warunki udziału. Jeżeli liczba wniosków spełniających warunki udziału będzie większa od 5 zamawiający dokona oceny wniosków. Ocena wniosków polegać będzie na przyznaniu punktów wg następujących zasad: 1)za realizację w okresie ostatnich trzech lat umów: - 1 punkt za każdą umowę o wartości umownej do 50 000zł, - 5 punktów za każdą umowę o wartości powyżej 50 000 do 200 000 zł, - 10 punktów za każdą umowę o wartości powyżej 200 000 do 500 000 zł, - 15 punktów za każdą umowę o wartości powyżej 500 000 zł. 2)za wysokość sumy gwarancyjnej zawartej w polisie ubezpieczeniowej: - od 100 000 do 500 000 zł - 5 punktów, - powyżej 500 000 zł - 10 punktów. 3)kwota posiadanych na swoim rachunku bankowym środków finansowych lub zdolność kredytowa poświadczona opinią banku: - od 100 000 do 400 000 zł - 5 punktów, - powyżej 400 000 do 1 000 000 zł - 10 punktów. O końcowym wyniku decydować będzie wysokość sumy uzyskanych punktów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dołączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, albo zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków, c) kopię certyfikatu bezpieczeństwa zdrowotnego żywności HACCP, a w przypadku nieposiadania takiego certyfikatu podpisane przez uprawnioną osobę oświadczenie, że wykonawca spełnia wymagania w zakresie stosowania systemu Analizy Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli (HACCP), wynikających z przepisów ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - Dz. U. z 2006 r. nr 171 poz. 1225. W oświadczeniu należy ponadto wyrazić zgodę na udostępnienie upoważnionemu przedstawicielowi zamawiającego magazynów i pomieszczeń produkcyjnych wykonawcy oraz dokumentów z przeprowadzonych kontroli przez organ urzędowej kontroli żywności w celu sprawdzenia prawdziwości złożonych deklaracji (audit strony drugiej), d) wykaz wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, dostaw z podaniem: - nazwy, adresu i numeru telefonu odbiorcy, - wartości umownej zamówienia, - daty rozpoczęcia i zakończenia dostaw, e) wykaz środków transportu przewidywanych do użycia podczas realizacji dostaw sporządzony z podaniem: typu, marki, numeru rejestracyjnego i statusu własności (pojazd własny lub wypożyczany) oraz z załączoną kserokopią wpisu dokonanego przez PPIS do książki kontroli sanitarnej pojazdu o wyrażeniu zgody na transport artykułów spożywczych lub kserokopią decyzji PPIS o dopuszczeniu pojazdów do przewozu żywności (Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002 r. - Dz. U. z 2003 r. nr 21 poz. 179), f) informację o stanie zatrudnienia z uwzględnieniem przygotowania zawodowego pracowników oraz o odbyciu przeszkolenia w zakresie przestrzegania podstawowych zasad higieny przy produkcji i obrocie żywnością, g) nformację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków. h) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł. i) oświadczenie, iż wyraża zgodę na 30 dniowy termin zapłaty należnego wynagrodzenia wykazanego w fakturze.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena oferty 50 2. Jakość oferowanych wyrobów 50 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2007 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 1. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie publiczne. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w podpunkcie 3a i 3b składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę potwierdzające odpowiednio. że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. 3. Jeżeli w realizacji zamówienia przewidywany jest udział podwykonawców, do wniosku należy dołączyć wykaz podmiotów innych niż Wykonawca, które będą wykonywać zamówienie jako podwykonawcy, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia. 4.Wnioski należy złożyć w zaklejonych kopertach opatrzonych nazwą, dokładnym adresem i numerem telefonu Wykonawcy oraz hasłem DOSTAWA MIĘSA I WĘDLIN WIEPRZOWYCH - WNIOSEK. 5. Wraz z ofertą wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia w celu prezentacji i dokonania oceny jakości próbek proponowanych wyrobów wędliniarskich. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.