Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-22
Lublin: Dostawa obuwia, odzieży roboczej i ochronnej oraz ręczników frotte dla UMCS w Lublinie
Numer ogłoszenia: 236630 - 2008; data zamieszczenia: 22.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej , Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, fax. 081 5375965.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa obuwia, odzieży roboczej i ochronnej oraz ręczników frotte dla UMCS w Lublinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obuwia, odzieży roboczej i ochronnej oraz ręczników frotte dla UMCS w Lublinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 39.51.42.00 - Ścierki 18.80.00.00 - Obuwie 18.14.10.00 - Rękawice robocze 39.51.41.00 - Ręczniki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zmówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki art. 22 ust. 1 oraz art. 44 i nie podlegają wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. 2) Nie zalegają z podatkami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne. *W przypadku wykonawców występujących wspólnie, każdy jego uczestnik musi spełniać warunki określone w powyższych punktach: 1, 2. **UWAGA: Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia i dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie o: a. spełnieniu warunków art. 22 ust. 1, b. nie podleganiu wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 i ust. 2, c. spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 ustawy, d. nie zaleganiu z podatkami i składkami na ubezpieczenia społeczne. złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 3) Atesty, certyfikaty, karty produktu itp., wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ. *Każdy z podmiotów ubiegających się wspólnie o uzyskanie zamówienia publicznego, musi złożyć dokumenty określone w pkt. 1-2..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przetargi.umcs.lublin.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Transportu i Zaopatrzenia UMCS, 20-036 Lublin, ul. Idziego Radziszewskiego 17.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2008 godzina 09:30, miejsce: Dział Transportu i Zaopatrzenia UMCS, 20-036 Lublin, ul. Idziego Radziszewskiego 17, pokój 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odzież robocza i ochronna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 19 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 39.51.42.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obuwie robocze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 12 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.80.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rękawice ochronne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 8 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Ręczniki frotte.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja asortymentowa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.41.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa owoców i warzyw dla Zespołu Szkół nr 13 w Lublinie w okresie od 1.09.2025 roku do 31.12.2026 roku
- Dostawa nabiału dla Zespołu Szkół nr 13 w Lublinie w okresie od 1.09.2025 roku do 31.12.2026 roku
- Dostawa mięsa, drobiu i wędlin dla Zespołu Szkół nr 13 w Lublinie w okresie od 1.09.2025 roku do 31.12.2026 roku
- Dostawa talonów towarowych dla emerytów i rencistów byłych pracowników UMCS
- Dostawa odzieży ochronnej radiologicznej - 8 zadań
- Kompleksowa organizacja zajęć doradztwa zawodowego z wykorzystaniem gogli VR na terenie województwa lubelskiego dla uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BZP.272.41.2025.ŁC POMPIK - Pierwsza Podlaska Wyprawka
- Dostawa zestawów pilarza
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DO POMIESZCZEŃ I URZĄDZEŃ GASTRONOMICZNYCH NA POTRZEBY ŻW
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Narol
- Sukcesywny zakup i dostawa odzieży oraz obuwia roboczego dla pracowników WSPR w Rzeszowie
- "Sukcesywna dostawa odzieży, obuwia i środków ochrony indywidualnej z podziałem na trzy części".
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.