Ogłoszenie z dnia 2010-01-05
Wałbrzych: MATERIAŁY PROMOCYJNE - ZAMÓWIENIE UZUPEŁNIAJĄCE
Numer ogłoszenia: 2365 - 2010; data zamieszczenia: 05.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w Wałbrzychu, ul. Ogrodowa 5b, 58-306 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 88-66-500, faks 0-74 88-66-509.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MATERIAŁY PROMOCYJNE - ZAMÓWIENIE UZUPEŁNIAJĄCE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wytworzeniu i dostarczeniu materiałów promocyjnych z nadrukiem logotypów: - zegarek ludzik - 200 szt. - marker w kształcie trójkąta - 500 szt. - metalowe etui na okulary - 300 szt. - etui na telefon komórkowy - 400 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 5947.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SPARK PROMOTIONS SP. Z O.O., ul. Wiejska 59, 55-095 Mirków, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 5947.00
- Oferta z najniższą ceną: 5947.00 oferta z najwyższą ceną: 5947.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego bez zmiany użytkowania położonego w m. Struga ul. Główna 57 gm. Stare Bogaczowice
- "POŁĄCZENIE I REMONT LOKALI MIESZKALNYCH NR 14+15+16 W SYSTEMIE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ" ORAZ REMONT INSTALACJI WODNO-KANALIZACYJNEJ W BUDYNKU PRZY UL. G. ROWECKIEGO 1"
- "Przebudowa ul. Lubelskiej"
- Wykonanie robót budowlanych na zadaniu: Poprawa efektywności energetycznej 8 budynków infrastruktury publicznej objętych nadzorem konserwatorskim - budynku przy Matejki 1, w Wałbrzychu
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu w podziale na 3 części
- "Remont i wzmocnienie muru oporowego, Skwer Wałbrzyskich Górników przy Al. Wyzwolenia w Wałbrzychu"
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby PZPW w Rzeszowie - 2 postępowanie
- ZAPROJEKTOWANIE, WYKONANIE ORAZ DOSTARCZENIE DO SIEDZIBY WUP W KIELCACH ŚCIANKI MEDIALNEJ NA POTRZEBY SIECI EURES
- Usługa przygotowania publikacji w PDF dla Instytucji Rynku Pracy pt.: "Rola Powiatowych Urzędów Pracy (PUP) we wspieraniu sektora ekonomii społecznej"
- Dostawa materiałów promocyjnych IV
- Zakup i dostawa kalendarzy na 2026 r. na potrzeby promocji Krajowego Funduszu Szkoleniowego przez WUP w Warszawie.
- Sukcesywna dostawa materiałów/gadżetów informacyjnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.