Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-14
Rzeszów: na usługi pralnicze
Numer ogłoszenia: 236594 - 2009; data zamieszczenia: 14.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie , ul. Poniatowskiego 4, 35-026 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8526253, faks 017 8525190.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspr.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na usługi pralnicze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie usług pralniczych, których rodzaj oraz ilości zostały szczegółowo określone w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1. Wartość usługi winna uwzględniać: - odkażanie (dezynfekcja) - pranie - suszenie - maglowanie lub prasowanie w zależności od asortymentu - składowanie i pakowanie bielizny - zapewnienie worków do transportu bielizny czystej - segregowanie bielizny czystej wg rodzaju, koloru - 3 transporty tygodniowo z dostarczeniem bielizny do siedziby zamawiającego i jej odbiorem w poniedziałek środę i piątek w godzinach 8.00 - 12.00 - technologię gwarantującą czystość bielizny pod względem bakteriologicznym - pobieranie na koszt własny Oferenta raz na kwartał pięć prób czystościowych przez uprawnionego pracownika Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Termin realizacji zamówienia 2 lata od dnia podpisania umowy. 2. Termin związania ofertą 60 dni od dnia złożenia oferty. 3. Płatność faktur (faktura zbiorcza ) raz w miesiącu płatna w ciągu 14 dni od daty wystawienia. 4. Oświadczenie, że pralnia świadcząca usługi posiada opracowane procedury w zakresie transportu prania i dezynfekcji bielizny oraz czyszczenia i dezynfekcji całego wyposażenia powierzchni pralni oraz higieny pracowników w zakresie antyseptyki, stosowania środków ochrony osobistej, i że będą one w razie potrzeby podstawą do wglądu uprawnionemu pracownikowi. 5. Oświadczenie, że pralnia przeprowadza procesy technologiczne prania i dezynfekcji w oparciu o metody i preparaty dezynfekcyjne zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych oraz zgodnie z ustawą z dnia 13 września 2002r. o produktach biobójczych 6. Oświadczenie, że pralnia spełnia wymagania zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 21 września 1992 r. Dz. U. nr 74 poz. 366. 7. Cena oferowana wyrażona w złotych, stała do 31.07.2010 r. Po tym okresie dopuszcza się wzrost ceny o wskaźnik inflacji. 8. W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie Art.19 i Art.22 ust.7 Ustawy o zamówieniach Publicznych , spełniający warunki zawarte w Art.22 ust..2 w / wym. Ustawy , posiadają odpowiedni potencjał techniczny, organizacyjny i finansowy oraz doświadczenie potrzebne do realizacji zamówienia oraz spełniają i akceptują wymagania określone w SIWZ. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany planowanej ilości prania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna OFERTA obejmuje następujące dokumenty na ponumerowanych stronach, które należy umieścić w opisanej niżej kolejności: 1. Wypełniony druk OFERTY zawierający : 1.1 podstawowe zobowiązania Oferenta dotyczące usługi (zał. Nr 1), 1.2 OŚWIADCZENIE OFERENTA I INFORMACJA O OFERENCIE (zał. Nr 2), 1.3 Oświadczenie (zał. Nr 3). DRUK OFERTY winien być podpisany przez osoby upoważnione, wymienione w rejestrze handlowym. 2. Wypis z rejestru handlowego zaświadczający o profilu działalności Oferenta oraz wskazujący osoby upoważnione do podpisania oferty. 3. Aktualne zaświadczenia z ZUS i Urzędu Skarbowego o braku zaległości w zobowiązaniach. Za aktualne uważa się wystawione z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Informacja z Centralnego Rejestru Skazanych o niekaralności członków urzędujących władz Oferenta ( uznaje się za aktualne zaświadczenia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wspr.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 35-026 Rzeszów, ul. Poniatowskiego 4 (II p. pok.43).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2009 godzina 10:00, miejsce: 35-026 Rzeszów, ul. Poniatowskiego 4 (II p. pok.43).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Budynku Głównym BKS PL i BKS UA na Drogowym Przejściu Granicznym w Krościenku
- Aktualizacja projektu ekologicznego i energooszczędnego Domu Studenckiego Politechniki Rzeszowskiej
- Dostawa fabrycznie nowej głowicy koszącej do wysięgnika hydraulicznego na potrzeby RDW Mielec oraz RDW Rymanów.
- Zakup i dostawę jednorazowych wyrobów medycznych na potrzeby Kliniki Gastroenterologii.
- Numer postępowania: ZP/27/2024. Dostawa papieru do maszyn biurowych dla potrzeb jednostek Policji woj. podkarpackiego
- Dostawa fabrycznie nowej głowicy frezującej z szczotką zamiatającą do wysięgnika hydraulicznego na potrzeby RDW Jarosław
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych i dezynfekcyjnych z wynajmem bielizny oraz odzieży wraz z zapewnieniem systemu RFID UHF lub równoważnego na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Święto (...)
- "Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Mościszkach w okresie od VII do XII 2024 roku".
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH, TERENU POSESJI ORAZ ODŚNIEŻANIA I UTRZYMANIA TERENÓW ZIELONYCH SĄDU REJONOWEGO W PRZASNYSZU
- Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Marszałkach w okresie 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.
- Na usługę prania bielizny szpitalnej wraz z dzierżawą sprzętu oraz wdrożeniem identyfikacji asortymentu szpitalnego systemem RFID dla Centrum Medyczne "Żelazna" sp. z o. o. syg. spr.: 102-W-U-05-2024
- Świadczenie usług pralniczych dla Domów Pomocy Społecznej będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasto Szczecin
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.