Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-04-24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Opole: BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ WRAZ Z PRZEBUDOWĄ DROGI WOJ. NR 457 BRZEG - DOBRZEŃ WIELKI ODC. KM 2 7+584 - 27+917 UL. POWSTAŃCÓW ŚL. ORAZ ODC. 27+ 917 - 28 + 250 UL.1 MAJA W M. CHRÓŚCICE, GM. DOBRZEŃ WLK. Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, do kontaktów: Mirosław Sokołowski, Robert Malorny, ul. Oleska 127, 45-231 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4581324 do 28, fax 077 4581352, e-mail: przetargi@zdw.opole.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zdw.opole.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Inne:Zarządzanie drogami wojewódzkimi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ WRAZ Z PRZEBUDOWĄ DROGI WOJ. NR 457 BRZEG - DOBRZEŃ WIELKI ODC. KM 2 7+584 - 27+917 UL. POWSTAŃCÓW ŚL. ORAZ ODC. 27+ 917 - 28 + 250 UL.1 MAJA W M. CHRÓŚCICE, GM. DOBRZEŃ WLK. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Droga wojewódzka nr 457 Brzeg -Dobrzeń Wielki odc. km 27+584 - 27 917 ul. Powstańców Śl. oraz odc . 2 7+ 917 - 28 + 250 ul.1 Maja w m. Chróścice, gm. Dobrzeń Wlk. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa ścieżki rowerowej wraz z przebudową drogi woj. nr 457 Brzeg-Dobrzeń Wlk. na odc. km 27+584 - 28+250. W ramach prowadzonych robót przewidziano wzmocnienie istniejącej nawierzchni jezdni, częściowe jej poszerzenie, przebudowę ciągu pieszo-jezdnego, chodników i wjazdów na posesje, budowę kanalizacji deszczowej, przebudowę kolizji sieci gazowej, elektrycznej nn i oświetleniowej. Parametry charakteryzujące zakres inwestycji: - jezdnia z mastyksu-grysowego SMA o powierzchni 4 146,49 m2 - ciąg pieszo - jezdny o powierzchni 2 447,10 m2 - chodniki i zjazdy do posesji z kostki Polbruk: 1 158,25m2 - przebudowa istniejącej linii napowietrznej nn - 1,08km - przebudowa i zabezpieczenie istniejącego oświetlenia ulicznego - 329,50m - kanalizacja deszczowa rury PCV fi 250 i 315mm - 353,0m - separator zanieczyszczeń 15/150 - 1szt - przebudowa sieci gazowej - 133,50m Zamawiający nie dopuszcza wykonania nawierzchni bitumicznych przy udziale podwykonawców. W ramach umowy wykonawca zobowiązany jest do opracowania: a/ planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, b/ geodezyjnego operatu powykonawczego dla całości zadania, c/ innych prac wymienionych w specyfikacji technicznej, d/ Programu Zapewnienia Jakości (PZJ), e/ zatwierdzonego przez właściwy organ projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót;. jeden egzemplarz opracowania należy dostarczyć zamawiającemu przed rozpoczęciem robót, f/ projekt docelowej organizacji ruchu zatwierdzony przez Marszałka Woj.Opolskiego. Koszt powyższych opracowań obciąży wykonawcę robót. Wykonawca musi posiadać opracowane recepty, na podstawie których będzie wytwarzał masę bitumiczną. W ciągu 28 dni przed planowanym rozpoczęciem robót bitumicznych wykonawca przekaże je Inspektorowi Nadzoru do zatwierdzenia. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.24 - Drogi dwupasmowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.24 - Roboty budowlane w zakresie dróg dwupasmowych Oryginalny kod CPV: 45.23.31.62 - Ścieżki rowerowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia tak jak w pkt. II.1.5) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.06.2008
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 20 000.00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający poniższe warunki : 1. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował osobami, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia na poniższych stanowiskach, posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk wymienionych poniżej: a) kierownik budowy - wymagana liczba osób - 1, z uprawnieniami i doświadczeniem jako kierownik robót - min. 5 lat, b) kierownik robót branży sanitarnej - wymagana liczba osób 1, z uprawnieniami i doświadczeniem jako kierownik robót - min. 3 lata, c) kierownik robót branży elektrycznej - wymagana liczba osób 1, z uprawnieniami i doświadczeniem jako kierownik robót - min. 3 lata, d) kierownik robót branży gazowej - wymagana liczba osób 1, z uprawnieniami i doświadczeniem jako kierownik robót - min. 3 lata,. Przez wymagane minimalne doświadczenie zawodowe dla powyższych stanowisk rozumie się lata przepracowane na odpowiednich stanowiskach kierowniczych. Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie robót drogowych. Kierownicy robót powinni posiadać uprawnienia budowlane stosowne do rodzaju robót i pełnionej funkcji. Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 2. Potencjał techniczny: Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnymi jednostkami sprzętowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia wymienionymi poniżej: - koparkę lub koparko - ładowarkę - 2 szt., - zagęszczarki wibracyjne - 3 szt., - walec stalowy - statyczny samojezdny min 10 t - 1 szt., - walec wibracyjny samojezdny min 10 t - 1 szt., w tym co najmniej 1 walec musi posiadać obcinek do nawierzchni asfaltowych, - układarkę mas bitumicznych sterowaną elektronicznie z opcją wstępnego zagęszczania układanej masy - 1 szt., - wytwórnię mas bitumicznych o wydajności co najmniej 50 Mg/h - 1 szt., - dźwig - 1szt. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony powyżej. 3. Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wykonał jako generalny wykonawca: a) minimum 1 zadanie w zakresie robót drogowych o wartości minimum 500 000 zł brutto. Zamawiający poprzez roboty drogowe będzie rozumiał budowę, przebudowę dróg, chodników, parkingów, z lub bez kanalizacji deszczowej na drogach krajowych i wojewódzkich z wyłączeniem kanalizacji sanitarnej; b) na drogach krajowych i wojewódzkich nawierzchnie warstwy ścieralnej z mieszanki mastyksowo - grysowej (SMA) w minimalnej ilości - 4000m2 lub 400,0t c) nawierzchnie z kostki brukowej betonowej - minimum 2 000m2 . Roboty wymienione w ppkt b) i c) mogą być wykonane w ramach kilku zadań, a także w ramach zadań wykazanych jako spełnienie warunku określonego w ppkt a). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 4.Wkonawca musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełnia co najmniej jeden z wykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przyzna punkty za spełnienie przez wykonawcę następującego warunku: Wykonawca, który udokumentuje, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wykonał więcej niż 1 zadanie w zakresie robót drogowych, każde o wartości minimum 500 000,00 zł brutto, otrzyma za każde następne zadanie 3 punkty. Maksymalna ilość uzyskanych punktów - 15. Pozostałe warunki oceniane będą na zasadzie spełnia/ nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, 4. Aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty wymienione w punktach 2-4 winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, natomiast dokumenty wymienione w punkcie 5 odpowiednio 3 miesiące. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2, 4 i 5, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2) zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 3 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa w punkcie 1) lit. a i c oraz punkcie 2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. Dokument, o którym mowa w punkcie 1) lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 1) i 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (terminy wystawienia dokumentów odpowiednio jak w zdaniu powyższym). 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do załączenia do wniosku dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w punktach od 1 do 5 winny być przedłożone przez każdego wykonawcę. 9. Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia wraz z uprawnieniami i zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 10. Wykaz potencjału technicznego niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia. 11. Wykaz ważniejszych zamówień w zakresie robót drogowych wykonanych jako generalny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie. 12. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wniosek musi być podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, wymienione w dokumencie potwierdzającym status prawny firmy lub posiadające pełnomocnictwo. Oświadczenia i dokumenty złożone do wniosku powinny zawierać wszystkie informacje potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Dokumenty załączone do wniosku mogą być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy, o którym mowa wyżej. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Wszystkie dokumenty winny być złożone w zamkniętej kopercie zaadresowanej na adres zamawiającego, oznaczonej napisem \Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym na \Budowę ścieżki rowerowej wraz z przebudową drogi woj. nr 457 w m. Chróścice\.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Zamawiający nie udostępnia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej. Specyfikacja zostanie przekazana wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.04.2007.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Świadczenie usług sprzątania, pielęgnacji terenów zewnętrznych, usług remontowych oraz usług pomocy kuchennej i pokojowej w ZdsOSiW "Drogowiec" w Pokrzywnej w okresie od 06.03.2026 r. do 31.10.2027 r.
- Dostawa samochodu osobowego
- Rewitalizacja przestrzeni publicznych w Opolu - Przebudowa i rozbudowa filii MDK nr 2 w Opolu.
- Remont drogi krajowej nr 45b na odcinku obwodnicy Poborszowa od km 0+000 do km 2+600
- D/49/2025 Zakup i dostawa urządzeń dla Kierunku Kosmetologia. Doposażenie pomieszczeń na 6p. budynku przy ul. Katowickiej 68 w Opolu na potrzeby Wydziału Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Opolskiego.
- D/105/2025 Sukcesywny zakup i dostawa artykułów higienicznych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Opolskiego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup obiektu budowlanego o konstrukcji modułowej z przeznaczeniem na Świetlicę Wiejską Sołectwa Huta Żabiowolska
- Budowa ścieżki rowerowej Skwierzyna-Murzynowo-Gościnowo - etap I
- Budowa oświetlenia dróg gminnych w Biskupicach ul. Polna i ul. Żarecka oraz w Olsztynie ul. Górzysta
- Budowa miejsc odpoczynku rowerzystów
- ,,Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Gminie Koszęcin - poprawa efektywności energetycznej - Szkoła Podstawowa im. 74 Górnośląskiego Pułku Piechoty w Sadowie''.
- DROGI WOJEWÓDZKIE NR 407 I 464 - ODBUDOWA PO POWODZI - ROZBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ 464 NA ODCINKU OD KM 1+562,34 DO KM 1+827,47
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





