eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › WYKONANIE I DOSTARCZENIE SYSTEMU INFORMACJI WIZUALNEJ, WRAZ Z INSTALACJĄ W PODZIALE NA DWIE CZĘŚCI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-31

Warszawa: WYKONANIE I DOSTARCZENIE SYSTEMU INFORMACJI WIZUALNEJ, WRAZ Z INSTALACJĄ W PODZIALE NA DWIE CZĘŚCI
Numer ogłoszenia: 236577 - 2010; data zamieszczenia: 31.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Nauki Kopernik , ul. Mokotowska 17, 00-640 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4920505, faks 022 4920500.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury wpisana do RIK prow. przez Prezydenta m.st Warszawy pod nr 2/06.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE I DOSTARCZENIE SYSTEMU INFORMACJI WIZUALNEJ, WRAZ Z INSTALACJĄ W PODZIALE NA DWIE CZĘŚCI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE I DOSTARCZENIE SYSTEMU INFORMACJI WIZUALNEJ, WRAZ Z INSTALACJĄ W PODZIALE NA DWIE CZĘŚCI.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie Zamówień uzupełniających, w trybie i na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy, do wartości stanowiącej nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.26.10.00-1, 39.29.50.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w Postępowaniu jest wymagane w wysokości: 1) 5 000,00 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy) dla części nr 1 2) 1 000,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc) dla części nr 2

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • tj. wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania Ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej: o dla części nr 1 przedmiotu Zamówienia - 1 (jedno) zamówienie o podobnym charakterze tj. wykonali 1 (jedno) zamówienie polegające na wytworzeniu i zainstalowaniu elementów zbliżonych charakterem przeznaczenia do elementów składających się na Zamówienie, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto (słownie pięćdziesiąt tysięcy złotych), o dla części nr 2 przedmiotu Zamówienia - 1 (jedno) zamówienie o podobnym charakterze tj. wykonali 1 (jedno) zamówienie polegające na wytworzeniu i zainstalowaniu wielkogabarytowej (tzn. o wysokości nie mniejszej niż trzy metry), stalowej konstrukcji reklamowej, o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych brutto),

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla części nr 1 i nr 2 przedmiotu Zamówienia - dysponowania osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, tj. Wykonawcy, którzy dysponują : o co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia elektryczne do 1kV o co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia do prac na wysokości powyżej 3 metrów,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • sytuacji ekonomicznej i finansowej, o dla części nr 1 i dla części nr 2 przedmiotu Zamówienia - tj. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem Zamówienia oraz o dla części nr 1 przedmiotu Zamówienia posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych); o dla części nr 2 przedmiotu Zamówienia - tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo (ciąg pełnomocnictw) do podpisania Oferty (jeżeli dotyczy) dowód wniesienia wadium

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - termin wykonania zamówienia - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, polegających na: 1) zmianie harmonogramu wykonania przedmiotu Zamówienia jeśli będzie ona wynikiem okoliczności, na które strony nie miały wpływu, np. zwłoka w wydawaniu decyzji odpowiednich organów, katastrofy, awarie itp. lub jeśli nie spowoduje ona negatywnych skutków dla Zamawiającego, 2) zmian w systemie montażu poszczególnych elementów Systemu Informacji Wizualnej wynikających ze zmian dopasowania do technologii wykonania, 3) zmian w projektach wzorniczych lub graficznych poszczególnych elementów Systemu Informacji Wizualnej, wynikających ze zmian w stanie faktycznym Lokalizacji Zamawiającego. Zmiany mogą dotyczyć przesunięć w lokalizacji poszczególnych elementów, wynikających z ew. rozbieżności pomiędzy dokumentacją wykonawczą Lokalizacji Zamawiającego, a stanem faktycznym.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopernik.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Nauki Kopernik, ul. Mokotowska 17 lok. 35, 00-640 Warszawa u Pani Izabelli Starzyńskiej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2010 godzina 11:00, miejsce: Centrum Nauki Kopernik, ul. Mokotowska 17 lok. 35, 00-640 Warszawa w sekretariacie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Cześć 1 przedmiotu Zamówienia obejmuje sporządzenie Dokumentacji oraz wykonanie poszczególnych elementów Systemu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cześć 1 przedmiotu Zamówienia obejmuje sporządzenie Dokumentacji oraz wykonanie poszczególnych elementów Systemu zgodnie z wytycznymi zawartymi w Załączniku nr 2 i na podstawie zawartych tam projektów wzorniczych, dostarczenie poszczególnych elementów Systemu do Lokalizacji Zamawiającego oraz dokonanie ich Instalacji;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.26.10.00-1, 39.29.50.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. termin realizacji zamówienia - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2Część 2 przedmiotu Zamówienia obejmuje sporządzenie Dokumentacji oraz wykonanie Totemu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 przedmiotu Zamówienia obejmuje sporządzenie Dokumentacji oraz wykonanie Totemu zgodnie z Załącznikiem nr 2, dostarczenie Totemu do Lokalizacji Zamawiającego, oraz jego Instalację, zgodnie z projektem wzorniczym zawartym na stronach 66 -69 Załącznika Nr 2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.26.10.00-1, 39.29.50.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. termin realizacji zamówienia - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.