Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-03
Kamionka Wielka: usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń z zakresu aktywizacji edukacyjnej
dla osób korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, w wieku aktywności zawodowej, które są osobami nieaktywnymi zawodowo, bezrobotnymi lub pracującymi - rolnicy - zagrożeni wykluczeniem społecznym w zakresie kucharz z elementami barmaństwa i kelnerstwa, ciastkarz, opiekun w Domu Pomocy Społecznej
Numer ogłoszenia: 236556 - 2010; data zamieszczenia: 03.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Kamionce Wielkiej , Kamionka Wielka 5, 33-334 Kamionka Wielka, woj. małopolskie, tel. 18 445 67 20, faks 18 445 67 20.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamionka.iap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń z zakresu aktywizacji edukacyjnej dla osób korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, w wieku aktywności zawodowej, które są osobami nieaktywnymi zawodowo, bezrobotnymi lub pracującymi - rolnicy - zagrożeni wykluczeniem społecznym w zakresie kucharz z elementami barmaństwa i kelnerstwa, ciastkarz, opiekun w Domu Pomocy Społecznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń z zakresu aktywizacji edukacyjnej dla osób korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, w wieku aktywności zawodowej, które są osobami nieaktywnymi zawodowo, bezrobotnymi lub pracującymi - rolnicy - zagrożeni wykluczeniem społecznym w zakresie kucharz z elementami barmaństwa i kelnerstwa, ciastkarz, opiekun w Domu Pomocy Społecznej.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający żąda zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - tekst jednolity: Dz. U. 2008 r. Nr 69 poz. 415 z późn. zm. oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. Nr 236, poz. 2365) wpisu Wykonawcy do rejestru instytucji szkoleniowych. Zamawiający dokona sprawdzenia w systemie elektronicznym Syriusz www.ris.praca.gov.pl prowadzonym przez Wojewódzkie Urzędy Pracy czy Wykonawca posiada aktualny na dany rok kalendarzowy wpis do rejestru instytucji szkoleniowych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Certyfikat jakości usług ISO - 5
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Umowa może ulec zmianie w przypadku zmniejszenia liczby uczestników szkolenia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i będącego wynikiem: 1) nie podjęcia kursu lub rezygnacji kandydata pomimo wcześniejszych deklaracji o uczestnictwie, 2) niestawienia się kandydata na kurs pomimo wezwania przez Ośrodek Pomocy Społecznej , 3)przerwania uczestnictwa w kursie (podjęcie pracy, choroba, nieusprawiedliwiona rezygnacja z kursu), którego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, Umowa może ulec zmianie w wyniku wystąpienia następujących okoliczności ze strony Wykonawcy: 1) zmiana kadry realizującej kurs w wyniku nieprzewidywalnych zdarzeń losowych (np. choroba, śmierć, rozwiązanie stosunku pracy), których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kamionka.iap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Kamionce Wielkiej, 33-334 Kamionka Wielka 5, pok. 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Gminy Kamionka Wielka 5, 33-334 Kamionka Wielka, pokój nr 21 (II piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia realizowane będą w ramach Projektu Ośrodka Pomocy Społecznej w Kamionce Wielkiej, pt. Razem do sukcesu - współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1: kucharz z elementami barmaństwa i kelnerstwa dla 3 osób.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Celem szkolenia jest nabycie przez kursantów podstawowej wiedzy i umiejętności praktycznych niezbędnych w zawodzie kucharz. Ponadto Zamawiający wymaga, aby kursanci uzyskali podstawowe informacje z zakresu barmaństwa i kelnerstwa. 2. Planowany termin rozpoczęcia szkolenia: do 14 dni od dnia podpisania umowy. 3. Czas trwania szkolenia (w tym egzamin wewnętrzny) wynosi 23 dni robocze licząc od daty rozpoczęcia szkolenia. Szkolenie powinno składać się z części teoretyczno-zawodowej i praktycznej. 4. Liczba godzin zajęć dla każdego uczestnika szkolenia wynosi nie mniej niż 120 godzin zegarowych zawierających: 4.1. min. 40 godzin zajęć teoretyczno-zawodowych w tym: 1) min. 30 godzin zajęć teoretyczno - zawodowych niezbędnych do pracy na stanowisku - kucharza - Moduł I, 2) min. 10 godzin zajęć teoretyczno- zawodowych obejmujących podstawowe informacje z zakresu barmaństwa i kelnerstwa - Moduł II, 4.2. min. 80 godzin zajęć praktycznych w zakładach gastronomicznych, stołówkach, restauracjach - Moduł III. 5.Wymaga się aby zajęcia szkoleniowe odbywały się wyłącznie w dni robocze (poniedziałek - piątek). Liczba godzin w tygodniu -nie mniej niż 24 godz., liczba godzin w dniu - do 6 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 23.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. certyfikat jakości usług ISO - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2: ciastkarz dla 1 osoby.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Celem szkolenia jest nabycie przez uczestnika szkolenia podstawowej wiedzy i umiejętności praktycznych niezbędnych w zawodzie ciastkarz. 2. Planowany termin rozpoczęcia szkolenia: do 7 dni od dnia podpisania umowy. 3. Czas trwania szkolenia (w tym egzamin wewnętrzny) wynosi 23 dni robocze licząc od daty rozpoczęcia szkolenia. Szkolenie powinno składać się z części teoretyczno-zawodowej i praktycznej. 4. Liczba godzin zajęć wynosi nie mniej niż 120 godzin zegarowych zawierających: 4.1. min. 40 godzin zajęć teoretyczno-zawodowych niezbędne do pracy w zawodzie ciastkarz-Moduł I, 4.2. min. 80 godzin zajęć praktycznych w cukierniach, ciastkarniach lub piekarniach - Moduł II. 5.Wymaga się aby zajęcia szkoleniowe odbywały się wyłącznie w dni robocze (poniedziałek - piątek). Liczba godzin w tygodniu -nie mniej niż 24 godz., liczba godzin w dniu - do 6 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 23.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. certyfikat jakości usług ISO - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3: opiekun w Domu Pomocy Społecznej dla 3 osób.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do podjęcia pracy w charakterze opiekuna w Domu Pomocy Społecznej. 2. Planowany termin rozpoczęcia szkolenia: do 7 dni od dnia podpisania umowy. 3. Czas trwania szkolenia (w tym egzamin wewnętrzny) wynosi 28 dni robocze licząc od daty rozpoczęcia szkolenia. Szkolenie powinno składać się z części teoretyczno-zawodowej i praktycznej. 4. Liczba godzin zajęć dla każdego uczestnika szkolenia wynosi nie mniej niż 150 godzin zegarowych zawierających: 4.1. min. 50 godzin zajęć teoretyczno-zawodowych niezbędne do pracy w charakterze opiekuna w Domu Pomocy Społecznej-Moduł I, 4.2. min. 100 godzin zajęć praktycznych w Domach Pomocy Społecznej - Moduł II. 5.Wymaga się aby zajęcia szkoleniowe odbywały się wyłącznie w dni robocze (poniedziałek - piątek). Liczba godzin w tygodniu -nie mniej niż 24 godz., liczba godzin w dniu - do 6 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. certyfikat jakości usług ISO - 5
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przeprowadzenia szkoleń dla pracowników LPNT S.A. w ramach projektu "Budowa regionalnego ekosystemu innowacji w LPNT S.A." z podziałem na części
- organizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w projekcie "ODPOWIEDZIALNI ZA PRZYSZŁOŚĆ" dla uczestników zrekrutowanych przez jednostki podległe PWK OHP w Rzeszowie (etap 1d)
- Kompleksowa organizacja oraz przeprowadzenie 2-dniowych szkoleń wyjazdowych
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Operator koparkoładowarki" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów/ uczennic szkół z terenu powiatu nakielskiego w ramach projektów dofinansowanych z Funduszy Europejskich dla Kujaw i Pomorza 2021-2027
- Usługi społeczne z zakresu wsparcia rodziny, osób z niepełnosprawnościami i osób starszych dla uczestników projektu pn.: "Centrum Usług Społecznych w gminie Mniów"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.