eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamionka Wielka › usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń z zakresu aktywizacji edukacyjnej dla osób korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, w wieku aktywności zawodowej, które są osobami nieaktywnymi zawodowo, bezrobotnymi lub pracującymi - rolnicy - zagrożeni wykluczeniem społecznym w zakresie kucharz z elementami barmaństwa i kelnerstwa, ciastkarz, opiekun w Domu Pomocy Społecznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-03

Kamionka Wielka: usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń z zakresu aktywizacji edukacyjnej dla osób korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, w wieku aktywności zawodowej, które są osobami nieaktywnymi zawodowo, bezrobotnymi lub pracującymi - rolnicy - zagrożeni wykluczeniem społecznym w zakresie kucharz z elementami barmaństwa i kelnerstwa, ciastkarz, opiekun w Domu Pomocy Społecznej
Numer ogłoszenia: 236556 - 2010; data zamieszczenia: 03.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Kamionce Wielkiej , Kamionka Wielka 5, 33-334 Kamionka Wielka, woj. małopolskie, tel. 18 445 67 20, faks 18 445 67 20.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamionka.iap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń z zakresu aktywizacji edukacyjnej dla osób korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, w wieku aktywności zawodowej, które są osobami nieaktywnymi zawodowo, bezrobotnymi lub pracującymi - rolnicy - zagrożeni wykluczeniem społecznym w zakresie kucharz z elementami barmaństwa i kelnerstwa, ciastkarz, opiekun w Domu Pomocy Społecznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń z zakresu aktywizacji edukacyjnej dla osób korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, w wieku aktywności zawodowej, które są osobami nieaktywnymi zawodowo, bezrobotnymi lub pracującymi - rolnicy - zagrożeni wykluczeniem społecznym w zakresie kucharz z elementami barmaństwa i kelnerstwa, ciastkarz, opiekun w Domu Pomocy Społecznej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - tekst jednolity: Dz. U. 2008 r. Nr 69 poz. 415 z późn. zm. oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. Nr 236, poz. 2365) wpisu Wykonawcy do rejestru instytucji szkoleniowych. Zamawiający dokona sprawdzenia w systemie elektronicznym Syriusz www.ris.praca.gov.pl prowadzonym przez Wojewódzkie Urzędy Pracy czy Wykonawca posiada aktualny na dany rok kalendarzowy wpis do rejestru instytucji szkoleniowych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Certyfikat jakości usług ISO - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa może ulec zmianie w przypadku zmniejszenia liczby uczestników szkolenia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i będącego wynikiem: 1) nie podjęcia kursu lub rezygnacji kandydata pomimo wcześniejszych deklaracji o uczestnictwie, 2) niestawienia się kandydata na kurs pomimo wezwania przez Ośrodek Pomocy Społecznej , 3)przerwania uczestnictwa w kursie (podjęcie pracy, choroba, nieusprawiedliwiona rezygnacja z kursu), którego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, Umowa może ulec zmianie w wyniku wystąpienia następujących okoliczności ze strony Wykonawcy: 1) zmiana kadry realizującej kurs w wyniku nieprzewidywalnych zdarzeń losowych (np. choroba, śmierć, rozwiązanie stosunku pracy), których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kamionka.iap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Kamionce Wielkiej, 33-334 Kamionka Wielka 5, pok. 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Gminy Kamionka Wielka 5, 33-334 Kamionka Wielka, pokój nr 21 (II piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia realizowane będą w ramach Projektu Ośrodka Pomocy Społecznej w Kamionce Wielkiej, pt. Razem do sukcesu - współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1: kucharz z elementami barmaństwa i kelnerstwa dla 3 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Celem szkolenia jest nabycie przez kursantów podstawowej wiedzy i umiejętności praktycznych niezbędnych w zawodzie kucharz. Ponadto Zamawiający wymaga, aby kursanci uzyskali podstawowe informacje z zakresu barmaństwa i kelnerstwa. 2. Planowany termin rozpoczęcia szkolenia: do 14 dni od dnia podpisania umowy. 3. Czas trwania szkolenia (w tym egzamin wewnętrzny) wynosi 23 dni robocze licząc od daty rozpoczęcia szkolenia. Szkolenie powinno składać się z części teoretyczno-zawodowej i praktycznej. 4. Liczba godzin zajęć dla każdego uczestnika szkolenia wynosi nie mniej niż 120 godzin zegarowych zawierających: 4.1. min. 40 godzin zajęć teoretyczno-zawodowych w tym: 1) min. 30 godzin zajęć teoretyczno - zawodowych niezbędnych do pracy na stanowisku - kucharza - Moduł I, 2) min. 10 godzin zajęć teoretyczno- zawodowych obejmujących podstawowe informacje z zakresu barmaństwa i kelnerstwa - Moduł II, 4.2. min. 80 godzin zajęć praktycznych w zakładach gastronomicznych, stołówkach, restauracjach - Moduł III. 5.Wymaga się aby zajęcia szkoleniowe odbywały się wyłącznie w dni robocze (poniedziałek - piątek). Liczba godzin w tygodniu -nie mniej niż 24 godz., liczba godzin w dniu - do 6 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 23.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. certyfikat jakości usług ISO - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2: ciastkarz dla 1 osoby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Celem szkolenia jest nabycie przez uczestnika szkolenia podstawowej wiedzy i umiejętności praktycznych niezbędnych w zawodzie ciastkarz. 2. Planowany termin rozpoczęcia szkolenia: do 7 dni od dnia podpisania umowy. 3. Czas trwania szkolenia (w tym egzamin wewnętrzny) wynosi 23 dni robocze licząc od daty rozpoczęcia szkolenia. Szkolenie powinno składać się z części teoretyczno-zawodowej i praktycznej. 4. Liczba godzin zajęć wynosi nie mniej niż 120 godzin zegarowych zawierających: 4.1. min. 40 godzin zajęć teoretyczno-zawodowych niezbędne do pracy w zawodzie ciastkarz-Moduł I, 4.2. min. 80 godzin zajęć praktycznych w cukierniach, ciastkarniach lub piekarniach - Moduł II. 5.Wymaga się aby zajęcia szkoleniowe odbywały się wyłącznie w dni robocze (poniedziałek - piątek). Liczba godzin w tygodniu -nie mniej niż 24 godz., liczba godzin w dniu - do 6 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 23.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. certyfikat jakości usług ISO - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3: opiekun w Domu Pomocy Społecznej dla 3 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do podjęcia pracy w charakterze opiekuna w Domu Pomocy Społecznej. 2. Planowany termin rozpoczęcia szkolenia: do 7 dni od dnia podpisania umowy. 3. Czas trwania szkolenia (w tym egzamin wewnętrzny) wynosi 28 dni robocze licząc od daty rozpoczęcia szkolenia. Szkolenie powinno składać się z części teoretyczno-zawodowej i praktycznej. 4. Liczba godzin zajęć dla każdego uczestnika szkolenia wynosi nie mniej niż 150 godzin zegarowych zawierających: 4.1. min. 50 godzin zajęć teoretyczno-zawodowych niezbędne do pracy w charakterze opiekuna w Domu Pomocy Społecznej-Moduł I, 4.2. min. 100 godzin zajęć praktycznych w Domach Pomocy Społecznej - Moduł II. 5.Wymaga się aby zajęcia szkoleniowe odbywały się wyłącznie w dni robocze (poniedziałek - piątek). Liczba godzin w tygodniu -nie mniej niż 24 godz., liczba godzin w dniu - do 6 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. certyfikat jakości usług ISO - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.