eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskWymiana stolarki okiennej w nieruchomościach będących własnością Miasta Słupsk, zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-10

Słupsk: Wymiana stolarki okiennej w nieruchomościach będących własnością Miasta Słupsk, zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku
Numer ogłoszenia: 236520 - 2015; data zamieszczenia: 10.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 209260 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku, ul. Tuwima 4, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 842 82 93, faks 59 842 80 48.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego zarządca nieruchomości.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w nieruchomościach będących własnością Miasta Słupsk, zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę PCV i drewnianą w nieruchomościach będących własnością Miasta Słupsk, a zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku, w zakresie wymiany drewnianych okien i drzwi balkonowych na: a.Okna i drzwi balkonowe drewniane jednoramowe z drewna sosnowego klejonego warstwowo w ilości 35m2 wraz z wymiana podokienników wewnętrznych i zewnętrznych, uzupełnieniem i malowaniem tynków ościeży; b.Okna i drzwi balkonowe PCV w ilości 287 m2 wraz z wymiana podokienników wewnętrznych i zewnętrznych, uzupełnieniem i malowaniem tynków ościeży. 2.Specyfikacja techniczna stolarki winna spełniać parametry określone w STWiORB. 3.Stolarka musi posiadać stosowne atesty i świadectwa dopuszczające ją do stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z póź. Zm.prawo Budowlane i ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych Dz. U. z 2004r. Nr 92, poz. 881 4.Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu dla każdej partii dostarczonej i montowanej stolarki okiennej deklarację zgodności z Aprobatą Techniczną lub Polską Normą wystawioną przez producenta stolarki. 5.Opis przedmiotu zamówienia określa również: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ, przedmiar robót stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ, wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ 6.Zakres rzeczowy robót oraz termin ich wykonania określać będzie każdorazowo zlecenie Zamawiającego. 7.Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 8.Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 9.Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 10.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 11.Zamawiający nie przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających. 12.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 13. Zamawiający nie prowadził dialogu technicznego...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.25 - 45.42.11.25 45.42.00.32 - 45.42.00.32 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EUROPLAST Izabela Rogozińska, ul. Wileńska 21, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 299123,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 167328,86

  • Oferta z najniższą ceną: 167328,86 / Oferta z najwyższą ceną: 167328,86

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.