eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GorzkówZakup nowego mikrobusu 9-cio osobowy dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym jedna na wózku inwalidzkim.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-26

Gorzków: Zakup nowego mikrobusu 9-cio osobowy dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym jedna na wózku inwalidzkim.
Numer ogłoszenia: 236493 - 2008; data zamieszczenia: 26.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gorzków , ul. Główna 9, 22-315 Gorzków, woj. lubelskie, tel. 084 6838156, fax. 084 6838111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: gorzkow.netbip.pl, gorzkow.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup nowego mikrobusu 9-cio osobowy dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym jedna na wózku inwalidzkim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Samochód 9 osobowego przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych z możliwością przewożenia 1 osoby na wózku inwalidzkim o specyfikacji technicznej: - Fabrycznie nowy 2008r. - Rozstaw osi min 3400 mm - Lakier akrylowy - do uzgodnienia - Silnik wysokoprężny, turbodoładowany, min 100KM norma EURO 4 - Oryginalne kombi 9 osobowe - Homologacja auta bazowego - kombi 9 osobowe - Homologacja pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych - Z wyposażeniem: - Immobiliser, - centralny zamek z pilotem - izolacja dźwiękowo-termiczna - autoalarm honorowany przez firmy ubezpieczeniowe - wspomaganie układu kierowniczego, - układ hamulcowy z ABS, - hamulce tarczowe wentylowane z przodu i z tyłu - systemy kontroli trakcji : układ EDS ,układ ASR ,układ MSR ,układ ESP - niezależne zawieszenie przednie i tylne ze stabilizatorem - napęd na koła przednie - skrzynia biegów 6- biegowa mechaniczna (5+wsteczny) - klimatyzacja z manualną regulacją z rozprowadzeniem-nawiewami na przedział pasażerski - poduszka powietrzna kierowcy i pasażera , - pasy bezpieczeństwa z napinaczami, - zagłówki z regulacją wysokości - lusterka boczne regulowane elektrycznie - regulacja kolumny kierownicy w dwóch płaszczyznach - zabezpieczenie przed złamaniem blokady kierownicy - całkowite przeszklenie pojazdu, szyby termoizolacyjne / atermiczne - szyba przesuwna w drugim rzędzie siedzeń - przesuwne prawe drzwi boczne, - tylne drzwi z szybą ogrzewaną, wycieraczką i spryskiwaczem - oświetlenie w podsufitce + gniazdo 12V w kabinie - wentylacja kabiny z recyrkulacją, filtr przeciwpyłkowy - drugi wymiennik ciepła z osobną regulacją i nawiewami na przedział - fotel kierowcy z regulacją - podwójne siedzenie pasażerskie z przodu, - wszystkie siedzenia wyposażone w 3 punktowe pasy bezwładnościowe - sygnał dźwiękowy informujący o nie wyłączonych światłach - lampki kontrolne zaciągniętego hamulca ręcznego , awarii układu hamulcowego i poziomu płynu - reflektory przednie halogenowe +regulacja zasięgu - halogeny przednie przeciwmgielne - trzecie światło stop + światło przeciwmgielne z tyłu - radioodtwarzacz CD + głośniki - opony zimowe + felgi : - 4szt - gaśnica, trójkąt, apteczka, podnośnik, fartuchy przeciwbłotne, pełnowymiarowe koło zapasowe - Przystosowanie do przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku: - Wszystkie fotele przestrzeni pasażerskiej szybko demontowane w układzie: fotel 3 osobowy z 3 rzędu i fotel 2 osobowy + 1 osobowy z 2 rzędu, - Wykładzina łatwo zmywalna, antypoślizgowa, - Schowek - miejsce (pojemnik na pasy) - Mocowanie 1 wózka w podłodze pojazdu, - Komplet pasów do mocowania 1 wózka inwalidzkiego, - Pasy zabezpieczające osobę niepełnosprawną na wózku inwalidzkim, - Najazdy teleskopowe z powłoką antypoślizgową umożliwiająca wprowadzenie wózka do pojazdu - Oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu (symbolem : pojazd dla osób niepełnosprawnych). GWARANCJA : - 24 MIESIĄCE BEZ LIMITU KILOMETRÓW - 3 LATA NA LAKIER - 12 LAT NA PERFORACJĘ NADWOZIA.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2. podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1. jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3.2. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 3.3. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.4. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, 3.5.jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna...
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę; 1.2. Specyfikacja techniczna pojazdu; 1.3. Wzór umowy - parafowany przez wykonawcę; 1.4. Oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada doświadczenie i uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 2.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. 2.5 Wykaz 5-ciu zrealizowanych podobnych dostaw z referencjami w ciągu ostatnich dwóch lat. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 3.1. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1), 2.3) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. 5. 5. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 2 i 3 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 6. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć świadectwo homologacji pojazdu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych lub oświadczeniu o posiadaniu takich homologacji, 7. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: 7.1. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 7.2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę...

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: gorzkow.netbip.pl,.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gorzków 22-315 Gorzków ul Głowna 9 tel 084 6838156.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2008 godzina 12:00, miejsce: 22-315 Gorzków Osada ul Główna 9 Urząd Gminy sekretariat pok. nr 5..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 10 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup współfinansowany ze środków PFRON.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.