eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Górzno › Remont ulicy lokalnej w m. Górzno, ul. Matejki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-10

Górzno: Remont ulicy lokalnej w m. Górzno, ul. Matejki
Numer ogłoszenia: 23646 - 2009; data zamieszczenia: 10.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Górzno , ul. Rynek 1, 87-320 Górzno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4989249, faks 056 4989249.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ulicy lokalnej w m. Górzno, ul. Matejki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest remont ulicy lokalnej w m. Górzno, ul. Matejki dł. 340 mb., szer. jezdni 3,5 m (remont i wybudowanie elementów uzupełniających odwodnienie pasa drogowego w formie kanalizacji deszczowej lokalnej. Wprofilowanie istniejącej nawierzchni jezdni żwirowo-gruntowej, wykonanie warstwy wzmacniającej podbudowy - jako warstwa podbudowy o gr. 23 cm z tłucznia kamiennego, z przebudowa obramowania jezdni. Wykonanie warstwy wiążącej o gr. 4 cm z betonu asfaltowego o frakcji 0-16 mm oraz warstwy ścieralnej o gr.3 cm z betony asfaltowego o frakcji 0-12 mm (1378,4 m2). Przebudowa skrzyżowań. remont i przebudowa chodnika wraz z remontem i odbudową zjazdów. Odbudowa pobocza gruntowego. Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. 2.Szczegółówy zakres45.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 75.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wukonawców wniesienia wadium w kwocie 8.000 zł.2.wadium wnosi się przed upływem składania ofert.3.wadium może byc wniesione w:a)pieniądzu(na rachunek zamawiającego BS Górzno 89948411502213130010070001 z dopiskiemwadium-remont ulicy lokalnej w m. Górzno, ul. Matejki,b0poreczeniach bankowych,c)gwarancjach bankowych,d)gwarancjach ubezpieczeniowych,e)poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust3 pkt 4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utwirzeniu Polskiej Agencji Rozwoju przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109,poz.1158 oraz z 2002 r.Nr 25,poz.253,Nr 66,poz.596 i Nr 216,poz.1824).4.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli:a)upłynął termin związania z ofertą,b)zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpiecznei należytego wykonania umowy,c)zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego,a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich wnoszenia.5.Zwrot wadium wniesionego w pieniądzu nastąpi wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego zamawiającego, na którym było ono przechowywane,pomniejszonym o koszty prowadzneia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy.6.zamawiajacy niezwłocznie zwróci wadium na pisemny wniosek wykonawcy,jeżeli:a0wykonawca wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,b)wykonawca został wykluczony z postępowania,przy czym złożenie wniosku powoduje zrzeczenie się prawa wniesienia protestu,c)jego oferta została odrzucona,przy czym zożenioe powoduje zrzeczenie się prawa do wniesienia protestu.7.zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami,jeżeli wykonawca,którego oferta została wybrana:a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego stało sie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie wykonawcy,którzy:1.spełniają warunki z art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych,tj.a)posidają uprawneinai do wykonywania okreslonej działalności lub czynności,jeżeli ustawy nakładają obowiązekposiadania takich uprawnień,b)posiadaja niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny,a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającejwykonanie zamówienia,d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówieniana podsatwie art.24 ust.1 i 2 .2.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty.3.Zamawiający zawiadamia niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia,podając uzasadnienie faktyczne i prawne.4.Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.5.Zamawiający odrzuca ofertę,jeżeli:a)jest niezgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych,b)jej treść nie odpowiada tresci specywikacji istotnych warunków zamówienia,c)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,d)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,e)zaostała złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,f)zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny,których nie można poprawić na podstawie art.88 Prawo zamówień publicznych, g)wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził sie na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,h)jest nieważna na podsatwie odrębnych przepisów. 6.Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich wykonawców o odrzuceniu ofert,podając uzasadnienie faktyczne i prawne..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca musi złożyć dokumenty:a)formularz oferty (zał. nr 1 do SIWZ),b)oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniou art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał.nr 2 do SIWZ),c)kosztorys ofertowy sporzadzony na bazie kosztorysu nakładczego i przedmiaru robót (zał.nr 7 do SIWZ),zawierający wszelkie koszty związane z realizacji zadania wynikające wprost z przedmiaru robót,jak również nie ujete w tym przedmiarze,niezbędne do wykonania zadania,tj.wszelkie roboty przygotowawcze, porzadkowe, zagospodarowania placu budowy,koszty utrzymania zaplecza itp.d)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu Ubezpieczen Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji własciwego organu-wystawionych niewcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.W/w dokumenty mogą być w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę,e)aktualny odpis w właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalnosci gospodarczej,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Ofert.W/w dokumenty moga byc w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę,f)aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie okreslonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy,wystawionych nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.W/w dokumenty mogą być w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę,g)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy,wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.W/w dokumenty moga byc w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej z oryginałem przez wykonawcę,h)wykaz osób,które będa wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbednych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,a wszczególnosci zamawiający wymaga,aby co najmniej osoba kierująca wykonaniem zamówienia miała uprawnienia budowlane odpowiedniej branży łącznie z zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa(zał.nr 5 do SIWZ),i)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzedzi i urzadzeń,jakie posiada wykonawca (zał. nr 3 do SIWZ),j)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pieciu lat robót budowlanych,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie,odpowiadających swoim rodzajem i wartoscią robotom budowlanym stanowiacym przedmiot zamówienia(min.2,max.5),z podaniem ich wartości oraz daty i iejsca wykonania(Zał.nr 6) oraz załączenie dokumentów potwierdzających,że roboty zostały wykonane należycie (referencje),k)sprawozdanie finansowe,a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporzadzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty,zysk oraz zobowiązania i należności- za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-za ten okres,l)informacje banku,w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy,potwierdzającą wysokość posiadancyh środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy,wystawioną nie wsześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,ł)polisę albo inny dokument ubezpieczenia potwierdzający,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnosci cywilnej w zakresie prowadzenia działalności,m)dokument potwierdzający wniesienie wadium a w szczególności zamawiający wymaga wniesienia oryginału dokumentu świadczacego o wniesieniu wadium w formie nie pieniężnej lub dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu,n)parafowany wzór umowy.2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,zamiast dokumntów, o których mowa w pkt 1 lit.d,e,f,g składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,potwierdzające odpowiednio,że:a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju,w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje sie dokumentów, o których mowa w pkt 2 oraz w pkt 1 lit.f,zastepuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju,w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Brak któregokolwiek z wymaganych dokumentów lub złożenie w niewłaściwej formie skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania.Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,podając uzasadnienie faktyczne i prawne.Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się z odrzuconą..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorzno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Górznie,ul. Rynek 1,87-320 Górzno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2009 godzina 10:10, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Górznie,pok. nr 7,ul.Rynek1,87-320 Górzno.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.