eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łaziska GórneUsługi przewozu odpadów samochodem z zastosowaniem urządzenia hakowego oraz z zastosowaniem dźwigu zakabinowego /HDS/ wraz z przyczepą.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-29

Łaziska Górne: Usługi przewozu odpadów samochodem z zastosowaniem urządzenia hakowego oraz z zastosowaniem dźwigu zakabinowego /HDS/ wraz z przyczepą.
Numer ogłoszenia: 236324 - 2007; data zamieszczenia: 29.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. Energetyków 5, 43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie, tel. 032 2241088, 2241452, fax 032 2241420.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: pgkim-laziska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego ze 100% udziałem gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi przewozu odpadów samochodem z zastosowaniem urządzenia hakowego oraz z zastosowaniem dźwigu zakabinowego /HDS/ wraz z przyczepą..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi przewozu odpadów samochodem z zastosowaniem urządzenia hakowego oraz z zastosowaniem dźwigu zakabinowego /HDS/ wraz z przyczepą. Powyżej 14 000euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.12.00 - Usługi transportu odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.01.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności objętej przedmiotem zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Wykonawca winien spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Wykonawca winien nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). W celu potwierdzenia spełnienia tych warunków Wykonawca winien dołączyć do oferty oryginał odpowiednio wypełnionego załącznika nr 4 do Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć jeden dokument oświadczenia, podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podpisany przez osobę posiadającą umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu winien dołączyć do oferty oryginał odpowiednio wypełnionego załącznika nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, powyższy dokument oświadczenia, każdy z wykonawców winien podpisać osobno i załączyć do oferty. 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, do oferty należy załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast powyższego dokumentu wykonawca składa odpowiednie dokumenty, o których mowa w §2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 19 maja 2006r. W/w dokument może być doręczony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4.Do oferty należy załączyć dokument pełnomocnictwa do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, który jest wymagany w sytuacji, gdy z dokumentu rejestrowego nie wynika uprawnienie osoby do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. W/w dokument może być doręczony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5.Wykonawca winien załączyć do oferty aktualną decyzję zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wydaną przez Starostę lub dokumenty, o których mowa w art. 31 ust.1 oraz art.32 ust.1 ustawy o odpadach z dn. 27.IV.2001 r.. Zezwolenie powinno obejmować następujące kody odpadów: 15 01 01, 15 01 02 , 15 01 07, 20 02 01, 20 02 02, 17 09 04, 17 01 01, 17 03 02. W/w dokument może być doręczony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem 6.Należy sporządzić i załączyć do oferty załącznik nr 6 Potencjał techniczny, w którym Wykonawca winien wykazać, że dysponuje samochodem wyposażonym w dźwig i urządzenie hakowe, którego zasięg musi wynosić min 6,5 metrów (kontener do 15m³) oraz należy wykazać , ze wykonawca dysponuje przyczepą spełniająca wymagania opisane w załączniku nr 1 do SIWZ Przedmiot zamówienia. W/w dokument winien być doręczony w formie oryginału . 7.Wykonawca winien załączyć kopię dowodu rejestracyjnego samochodu z urządzeniem hakowym poświadczoną za zgodność z oryginałem, potwierdzającą aktualne badania diagnostyczne wykazanego samochodu. 8.Wykonawca winien załączyć kopię dowodu rejestracyjnego przyczepy poświadczoną za zgodność z oryginałem, potwierdzającą jej aktualne badania diagnostyczne. 9.Do oferty należy załączyć aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy. W/w dokument może być doręczony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 10.Formularz oferty: Odpowiednio wypełniony Formularz oferty zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pgkim-laziska.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego-ul. Energetyków 5, 43-170 Łaziska Górne- Biuro Obsługi Klienta w godz.:od 7:00 do 14:00, bądź za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego-ul. Energetyków 5, 43-170 Łaziska Górne, pokój sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: 04.01.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.