Ogłoszenie z dnia 2006-05-08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa i wdrożenie wraz z utrzymaniem systemu informatycznego typu GIS wspomagającego proces pozyskiwania gruntów i zarządzania nieruchomościami dla potrzeb GDDKiA o nazwie System Informacji o Nieruchomościach (SIoN) - pod klucz Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, do kontaktów: Marek Szklarski - w zakresie gospodarki nieruchomościami, tel. 022 375 87 08, fax 022 375 87 48; mszklarski@gddkia.gov.pl; Zbigniew Kowalski - w zakresie informatycznym, tel. 022 375 86 44; zkowalski@gddkia.gov.pl; Iwona Zielińska - w sprawach proceduralnych, tel. 042 637 13 44; fax 042 637 13 26; izielinska@lodz.gddkia.gov.pl, ul. Żelazna 59, 00-848 Warszawa, tel. 022 3758708, 3758644, 042 6371344, fax 022 3758748, 042 6371344, e-mail: edutkiewicz@gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i wdrożenie wraz z utrzymaniem systemu informatycznego typu GIS wspomagającego proces pozyskiwania gruntów i zarządzania nieruchomościami dla potrzeb GDDKiA o nazwie System Informacji o Nieruchomościach (SIoN) - pod klucz. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa i wdrożenie wraz z utrzymaniem systemu informatycznego typu GIS wspomagającego proces pozyskiwania gruntów i zarządzania nieruchomościami dla potrzeb Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad o nazwie System Informacji o Nieruchomościach - pod klucz. Przewiduje się, że system będzie zawierać opisowe i graficzne dane o nieruchomościach związanych z działalnością Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad, w tym zajętymi pod drogi krajowe oraz przewidzianymi do nabycia na ten cel w zakresie podanym w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. Ponadto system będzie zawierać informacje o innych nieruchomościach zarządzanych przez GDDKiA. Powinien on również umożliwiać przetwarzanie informacji, w tym danych pozyskiwanych bezpośrednio z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz z katastru nieruchomości. Wstępnie szacuje się, że w systemie znajdzie się ok. 6 mln działek, z czego w jednym Oddziale GDDKiA maksymalnie ok. 400 tys. Do wykonawcy będzie należeć opracowanie właściwej struktury sprzętowej i systemowej umożliwiającej funkcjonowanie systemu w Centrali i 16 siedzibach Oddziałów GDDKiA. Należy również przewidzieć możliwość włączenia do sytemu innych podmiotów i organów administracji wykonujących zadania z zakresu dróg krajowych. System powinien być także otwarty na współpracę z innymi systemami informatycznymi GDDKiA i w przyszłości stanowić jedną z baz zintegrowanej platformy zarządzania w zakresie dróg krajowych i autostrad. Ze względu na przechowywane w bazie danych informacje objęte ochroną danych osobowych, konieczne jest zastosowanie systemu zabezpieczeń uniemożliwiającego osobom nieupoważnionym wgląd do tych danych. Przewidywane są następujące fazy realizacji: 1. Etap I - Projekty - techniczny (struktura bazy danych i relacje) i wykonawczy (procedury, interfejs, prezentacje graficzne, raporty) systemu zatwierdzone przez Zamawiającego; 2. Etap II - prototyp systemu na sprzęcie Wykonawcy oraz testowanie na reprezentatywnych danych rzeczywistych dostarczonych przez Zamawiającego; 3. Etap III - Dostawy: dostawa sprzętu komputerowego (sprzęt w postaci serwerów i stacji graficznych o parametrach pozwalających na prawidłową pracę systemu). Dostawa oprogramowania i licencji na oprogramowanie (systemy operacyjne, bazo-danowe, klienckie i narzędziowe, aplikacja dedykowana) 4. Etap IV - Wdrożenie:- uruchomienie sprzętu komputerowego i zainstalowanie na dostarczonych komputerach oprogramowania,- docelowa konfiguracja oprogramowania (parametryzacja, itp.), - testowanie (testy akceptacyjne, testy adaptacyjne),- wgranie do bazy danych systemu danych graficznych i opisowych wymaganych przez zamawiającego w ramach tworzenia systemu i w ramach wdrożenia. - dostarczenie i przekazanie instrukcji stanowiskowych (administrator i użytkownik) obsługi i dokumentacji użytkowej systemu - w wersji pisemnej i elektronicznej po min. 1 egzemplarzu na Oddział i Centralę.- instruktaż pracowników Zamawiającego (17 administratorów oraz 34 użytkowników w GDDKiA oraz innych ewentualnych użytkowników systemu) w zakresie obsługi systemu na wszystkich poziomach zaawansowania. Instruktaż zapewnia we własnym zakresie i na koszt własny Wykonawca- bieżący nadzór użytkownika w okresie wdrożenia - przekazanie kodów źródłowych aplikacji użytkowych z opisem umożliwiającym ich zrozumienie wraz z prawami autorskimi majątkowymi. 5. Etap V - Bieżący nadzór powdrożeniowy (3 lata). Zamawiający zastrzega sobie prawo modyfikacji opisu przedmiotu zamówienia na etapie SIWZ. Zamawiający przewiduje sprzęt brandu A ze względu na już posiadaną platformę sprzętową. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Siedziba Centrali GDDKiA i poszczególnych Oddziałów. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.21.34.00 - Centralne jednostki przetwarzania danych do komputerów osobistych Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.34.00 - Centralne jednostki przetwarzania danych do komputerów osobistych Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.24.16.00 - Oprogramowanie użytkowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.77.10.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Dostawa i wdrożenie wraz z utrzymaniem systemu informatycznego typu GIS wspomagającego proces pozyskiwania gruntów i zarządzania nieruchomościami dla potrzeb Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad o nazwie System Informacji o Nieruchomościach (SIoN) - pod klucz. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 60;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 100 000 PLN Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: 3% ceny umownej. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Termin płatności: 30 dni od daty złożenia faktury z protokołem odbioru zgodnie z zapisami umowy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Wymagania: 1. Spełnia wymagania określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki te musi spełniać każdy z Wykonawców. 2. Podwykonawstwo Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców w zakresie: prawnym. Dla udokumentowania należy przedłożyć: oryginały oświadczeń oraz dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem i wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p. wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 4. Oświadczenie o treści z art. 22 ust. 1 pkt 1)-4) sporządzone przed upływem terminu składania wniosków. 5. Oświadczenie o spełnianiu warunków uczestnictwa w postępowaniu zgodnie z art. 50 u.p.z.p. - przed upływem terminu składania wniosków. 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7.Pełnomocnictwo do podpisania Wniosku, o ile prawo do podpisania Wniosku nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z Wnioskiem. 8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 i 3, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 oraz wymienionych w zdaniu powyżej, Wykonawca winien je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Ocena ofert będzie oparta na ocenie spełniania wszystkich kryteriów określonych w SIWZ na zasadzie "spełnia/nie spełnia", tj. w zależności od doświadczenia zawodowego, pozycji finansowej, potencjału kadrowego i innych istotnych informacji wykazanych w odpowiedziach Wykonawcy na przekazanych formularzach i dostarczonych dokumentach zgodnie z załączonymi w SIWZ wymaganiami. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Wymagania: 1. Wykonawca musi wykazać: a) średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe - na podstawie Rachunku zysków i strat" pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi - w wysokości nie mniejszej niż 5,0 mln zł b) płynność bieżącą (xpb) w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem: xpb = aktywa obrotowe / zobowiązania krótkoterminowe nie mniejszą niż 1 (xpb >1) c) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż 1,0 mln PLN d) posiadanie środków finansowych na rachunku bieżącym bankowym lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 2,0 mln PLN Dla udokumentowania należy przedłożyć dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 2. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym związanej z charakterem niniejszego zamówienia na wymaganą kwotę - aktualne na dzień składania wniosków. 3.Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanym sprawozdaniu za ostatni(e) rok (3 lata) obrotowy(e), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. Zamawiający uzna za wypełnienie warunku, o którym mowa powyżej sprawozdania ograniczonego do bilansu i rachunku zysków i strat z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego zostało sporządzone. 4.Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze od określonych w ogłoszeniu. Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosków. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ocena Wykonawców będzie oparta na ocenie spełniania wszystkich kryteriów określonych w ogłoszeniu o przetargu na zasadzie "spełnia/nie spełnia", tj. w zależności od doświadczenia zawodowego, pozycji finansowej, potencjału kadrowego i innych istotnych informacji wykazanych w odpowiedziach Wykonawcy zgodnie z przedstawionymi w ogłoszeniu wymaganiami. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wymagania: 1. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby w celu obsadzenia podanych w tabeli stanowisk (wymagania minimalne): Lp./Funkcja i wymagana min. ilość osób/Wykształcenie - uprawnienia/Minimalne doświadczenie zawodowe; 1/2/3/4; 1/Kierownik Projektu - 1 osoba/Wyższe /W ciągu ostatnich 3 lat kierował i zakończył wdrożeniem co najmniej 1 projekt informatyczny z zakresu budowy systemu informatycznego informacji przestrzennej działającego w środowisku sieciowym rozproszonym LAN lub WAN; 2/Główny Projektant systemu informatycznego - 1 osoba/Wyższe informatyczne/W ciągu ostatnich 3 lat był współautorem zakończonego sukcesem opracowania i wdrożenia aplikacji o wymaganiach określonych w pkt. doświadczenie (w zakresie prac projektowych); 3/Projektant-programista - 4 osoby/Min. średnie/W ostatnich 3 latach brał udział w tworzeniu aplikacji opartych na systemach zarządzania relacyjną bazą danych; posiada certyfikat potwierdzający kompetencje w zakresie proponowanej technologii wydany przez producenta oprogramowania systemów j.w.; 4/Projektant - geodeta - 2 osoby/uprawnienia geodezyjne w zakresie 1,2, zgodnie z art. 43 pkt.2 ustawy z dn. 17.05.1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (j.t. Dz.U.z 2005r., Nr 240, poz. 2027)/W ostatnich 3 latach udokumentowane wykonanie lub kierowanie wykonaniem min. 3 opracowań geodezyjno - prawnych (mapy prawne), założenia, odnowienia i modernizacji gruntów obejmującym min. 100 działek ewidencyjnych i min. 1 obręb każde.; 5/Projektant - prawnik - 1 osoba/Wyższe prawnicze /W ostatnich 5 latach min. 3 - letnie doświadczenie w pracy w podmiotach związanych z gospodarowaniem nieruchomościami w zakresie pozyskiwania nieruchomości na cele publiczne 2. Potencjał techniczny: Wykonawca musi posiadać potencjał techniczny wymieniony w poniższej tabeli: Lp/Wyszczególnienie (nazwa lub rodzaj)/Min. liczba jednostek 1/2/3; A/SPRZĘT/WYPOSAŻENIE KOMPUTEROWE; 1/Sprawny serwer z systemem operacyjnym Windows 2003 Server Standard Edition Eng (taką platformą dysponuje Zamawiający), o konfiguracji technicznej wystarczającej do sprawnego i poprawnego funkcjonowania oprogramowania narzędziowego i aplikacji dedykowanej (wskazany procesor Intel - uzasadnienie jw.). Środowisko sieciowe (serwer, switch, 3 stacje robocze i okablowanie) do projektu i implementacji pilotażowej wersji systemu informacji przestrzennej./1; 2/Stacje robocze z systemem operacyjnym Windows XP PL (taką platformą dysponuje Zamawiający), o konfiguracji technicznej wystarczającej do sprawnego i poprawnego funkcjonowania oprogramowania narzędziowego i aplikacji dedykowanej (wskazany procesor Intel)/3; B/OPROGRAMOWANIE LICENCJONOWANE; 3/System operacyjny Windows Serwer 2003 Standard Edition Eng dla serwera i systemy Windows XP Proffesional PL - na stacjach roboczych użytkownika/Minimalna liczba licencji odpowiada liczbie sprzętu zadeklarowanego w punktach 1 i 2 ; 4/System zarządzania relacyjną bazą danych w wersji sieciowej typu SQL Serwer lub Oracle pracujący w środowisku użytkownika wymienionym w punkcie 3./Minimalna liczba licencji odpowiada liczbie sprzętu zadeklarowanego w punktach 1 i 2; 5/Oprogramowanie do zarządzania danymi przestrzennymi pracujące w środowisku użytkownika wymienionym w punkcie 3./Minimalna liczba licencji odpowiada liczbie sprzętu zadeklarowanego w punkcie 2; Wszystkie zadeklarowane licencje na programowanie muszą być licencjami komercyjnymi.Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony powyżej. 3. Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat: 1) zakończył budowę i wdrożenie co najmniej 2 kompleksowych systemów informatycznych o charakterze/ rodzaju podobnym do przedmiotu zamówienia. Przez zakończenie i wdrożenie budowy systemu należy rozumieć wykonane terminowo prace zakończone protokółem odbioru. Przez kompleksowy system informatyczny o charakterze/rodzaju podobnym do przedmiotu zamówienia należy rozumieć wykonanie prac, które obejmowały łącznie dostawę oprogramowania do zarządzania danymi przestrzennymi, jego konfigurację, opracowanie aplikacji dedykowanej, jej udokumentowanie i wdrożenie do eksploatacji. Wdrożenia zawarte w wykazie powinny spełniać co najmniej następujące wymagania: a) Przynajmniej 1 zadanie, tj. system sieciowy zbudowany na systemach opartych na systemach zarządzających relacyjną bazą danych w technologii klient/serwer dotyczącą prowadzenia katastru nieruchomości w oparciu o przepisy ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne lub przepisu równoważnego dla kraju, dla potrzeb którego zostało sporządzone o liczbie nieruchomości nie mniejszej niż 25 000 i obejmujące min. 1 powiat ziemski lub grodzki (jednostkę równoważną dla innego kraju) działające w systemie sieci lokalnej (LAN) lub rozległej (WAN).System ten musi być systemem zintegrowanym i łączyć część graficzną i opisową katastru i działać na relacyjnej bazie danych, typu Microsoft SQL lub Oracle. Aplikacje te muszą być na dzień złożenia wniosków funkcjonujące i w pełni sprawne. b) co najmniej jedno dotyczyło rozwiązania wykorzystującego przeglądarki internetowe i przesyłanie danych w sieci WAN.oraz, że 2) Zrealizował co najmniej 1 dostawę sprzętu w technologii klastrowej zawierającą co najmniej 2 szt. serwerów oraz co najmniej zrealizował min.1 dostawę serwerów wieloprocesorowych i stacji graficznych w ilości min. 5 sztuk w jednej dostawie. 4. Podwykonawstwo Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców w zakresie prawnym. 5. Kontrola jakości Wykonawca powinien posiadać zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, iż spełnia on określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia. Ocena Wykonawców będzie oparta na ocenie spełniania wszystkich kryteriów określonych w ogłoszeniu o przetargu na zasadzie "spełnia/nie spełnia", tj. w zależności od doświadczenia zawodowego, pozycji finansowej, potencjału kadrowego i innych istotnych informacji wykazanych w odpowiedziach Wykonawcy zgodnie z przedstawionymi w ogłoszeniu wymaganiami. Dla udokumentowania należy przedłożyć dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1.Informacja o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób do realizacji zamówienia potwierdzająca spełnianie warunku, o którym mowa w ogłoszeniu. Do informacji winny być dołączone informacje o kwalifikacjach wskazanego personelu i kopie uprawnień oraz certyfikatów zawodowych wskazanych osób zgodnie z wymaganiami określonymi w ogłoszeniu. 2.Informacja o posiadanym sprzęcie i oprogramowaniu wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w ogłoszeniu. 3.Informacja o doświadczeniu Wykonawcy. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w ogłoszeniu. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zamówienia zostały wykonane należycie. 4.Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie usług informatycznych lub równoważne dokumenty potwierdzające jakość świadczonych usług, jeżeli wykonawca nie może w terminie uzyskać wymaganego zaświadczenia 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg ograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2006/S 16 - 17354 z dnia 25.01.2006. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5maximum: 10. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż w określona w ogłoszeniu Zamawiający oceni Wykonawców następująco: Ocena łączna: A+B; A. Doświadczenie - do 80 pkt. (liczba systemów spełniających wymagania Zamawiającego dla Wykonawcy badanego/ maksymalna wykazana liczba systemów j.w.) x 80; B. Kadra - do 20 pkt. (liczba projektantów i geodetów spełniających wymagania Zamawiającego dla Wykonawcy badanego/ liczba personelu jw. dla Wykonawcy podającego ich największą liczbę)x 20. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: GDDKiA/BPI2-AP/433-51/244/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 05.06.2006, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 06.06.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 14.06.2006. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie wniosków i ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 31.07.2006, godzina 10:00, GDDKiA w Warszawie, ul. Żelazna 59, sala konferencyjna.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Zamawiający uzyskał Decyzję Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych na zawarcie umowy na dłużej niż 3 lata: 24 miesiące budowa i wdrożenie systemu, 36 miesięcy - utrzymanie. Złożenie i otwarcie Wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 6.06.2006r. godz. 10:00.Zamawiający informuje, że w okresie do składania Wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania i wyjaśnień dotyczących prowadzonego postępowania. 5) Data wysłania ogłoszenia: 27.04.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Gmina Osieczna cyberbezpiecznym samorządem
- Dostawa sprzętu IT (zestawów komputerowych) dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku - Białej
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Szkoły Doktorskiej Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





