Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-29
Bydgoszcz: dostawa 2 szt ambulansów przewozowych wg załącznika nr 7
Numer ogłoszenia: 236262 - 2007; data zamieszczenia: 29.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego, ul. Produkcyjna 13, 85-790 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3230413, fax 052 3230413.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.bydg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa 2 szt ambulansów przewozowych wg załącznika nr 7.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 2 szt ambulansów przewozowych wg załącznika nr 7
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.41.22 - Pojazdy do transportu chorych Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.41.22 - Pojazdy do transportu chorych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 03.01.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 36 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. Nr 19 poz.177 z dnia 9 lutego 2004 r z późń .zm.) określa się n/w warunki: O zamówienie mogą ubiegać się dostawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Spełniają wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Wykonawca zaoferuje karetki wraz ze wskazanym wyposażeniem medycznym, które posiadają wymagane prawem atesty i homologacje. 5. Wykonawca zaakceptuje ogólne postanowienia przyszłej umowy zawarte w dokumentacji przetargowej. 6. Wykonawca dostarczy oferowane karetki do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko. 7. Wykonawca dokona rozliczenia zamówienia osobnymi fakturami, ze wskazaniem podstawy prawnej do naliczenia należnego podatku VAT.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) spis treści (zawartość oferty) ; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz osób uprawnionych do podpisywania oferty, umowy i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy wraz z upoważnieniem - (załącznik nr 1 - do wypełnienia) ; 4) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych- (załącznik nr 2 - do wypełnienia) ; 5) Oświadczenie z art. 44, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych- (załącznik nr 3 - do wypełnienia); 6) Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 8) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie -załącznik nr 4, 9) oświadczenie o zapoznaniu się z SIWZ oraz akceptacji dokumentów przetargowych - (załącznik nr 5 - do wypełnienia); 10) formularz ofertowy z ceną i warunkami płatności (załącznik nr 6 - do wypełnienia); 11) formularz spełniania warunków koniecznych (wymagane dane techniczne -załącznik nr 7 do wypełnienia); 12) formularz gwarancji i organizacji serwisu (załącznik nr 8 - do wypełnienia); 13) zdjęcia oferowanego pojazdu /przedział medyczny, przedział kierowcy, pojazd z zewnątrz z każdej strony - w gestii oferenta) ; 14) oświadczenie o przyjęciu ogólnych warunków umowy (załącznik Nr 9 - do wypełnienia). 15) świadectwo homologacji - pojazdu skompletowanego : samochód specjalny - sanitarny - w chwili dostawy komplet dokumentów przygotowanych do rejestracji pojazdu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowie.bydg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego ul. Produkcyjna 13 85-790 Bydgoszcz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego ul. Produkcyjna 13 85-790 Bydgoszcz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Wymiana posadzki w korytarzu przy komorach chłodniczych w piwnicy kuchni
- Zakup wraz z dostawą spektrofotometrycznych czytników mikropłytek
- 42/PA/2024 Remont lokalu mieszkalnego przy ul. Jagiellońskiej 38/9 zarządzanego przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- Pompa insulinowa - osobista
- Usługa umożliwienia korzystania z wybranych obiektów rekreacyjno-sportowych przez pracowników Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.