eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinRenowacja i remont sprzętu koszarowego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-25

Szczecin: Renowacja i remont sprzętu koszarowego.
Numer ogłoszenia: 236257 - 2008; data zamieszczenia: 25.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4452000, 4452026, fax. 091 4452024, 4452029, 4331054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Renowacja i remont sprzętu koszarowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na naprawie sprzętu kwaterunkowego polowego: - naprawa łóżek polowych składanych, metalowych-1030 szt., - naprawa stołów polowych kwadratowych, składanych z metalową podstawą -200szt. - naprawa skrzyń metalowych na akta-400szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium: Część I - 9 000,00 zł; Część II - 2 000,00 zł; Część III - 3 000,00 zł, ZNWU: 6%

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy PZP o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 UPZP . Ocena: Spełnia/Nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pisemne oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z tytułu określonego w art. 22 Ustawy PZP, zawierające treść jak w załączniku nr 2 do SIWZ - Oświadczenie; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie usług umożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.rzi.szczecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jak w punkcie I.1) Opłata za SIWZ: na wniosek 11,25 PLN opłacona w kasie RZI lub za zaliczeniem pocztowym; ze strony internetowej - nieodpłatnie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba RZI Szczecin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Naprawa sprzętu kwaterunkowego polowego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa łóżek polowych składanych, metalowych,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawa sprzętu kwaterunkowego polowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa stołów polowych kwadratowych, składanych z metalową podstawą.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Naprawa sprzętu kwaterunkowego polowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: naprawa skrzyń metalowych na akta..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.